StarCraft2 - Betan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
vadå har du tröttnat på betan redan?

Jag kan leva utan betan

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
Han har säkert laddat ner klienten och fixat så han kan kolla replays.

2000 spänn för en betakey tror jag ingen ger nu, max 500 spänn. Anledningen är att det snart kommer en ny våg, tror folk kommer betala över 1000 spänn först när det är bekräftat från blizzard att det inte kommer delas ut fler keys samt att betan kommer att hålla på x antal dagar till.
Ingen vill liksom slänga 2000 spänn, kanske få en key 1 vecka senare/ bliz stänger betan efter 2-3 veckor.

Eller så har jag betan och spelar det? För det kan ju absolut inte vara så?
Är du inte intresserad behöver du inte kommentera med falsk fakta tack

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Jag har då ingen fps-cap när jag kollar replays iaf, av med v-sync så var det klart.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

http://www.pcgameshardware.com/aid,693442/Starcraft-2-Hands-o...

http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2009/08/S...

Enheterna är gryniga och pixliga
Riktigt fult.

Man kan bara hoppas att de fixar det...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Sen när har Blizzard varit kända för sin slående grafik? Det är knappast därför man spelar deras spel. Wow var långt ifrån snyggt när det kom, 11.5 miljon lirare nu. Starcraft är 12år gammalt, ser hiskeligt dåligt ut men har en mängd spelare fortfarande.

Tycker grafiken ser helt godkänd ut, med tanke på att dom vill att så gott som alla ska kunna lira det, inte bara folk med nya datorer.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MystiX
Sen när har Blizzard varit kända för sin slående grafik? Det är knappast därför man spelar deras spel. Wow var långt ifrån snyggt när det kom, 11.5 miljon lirare nu. Starcraft är 12år gammalt, ser hiskeligt dåligt ut men har en mängd spelare fortfarande.

Tycker grafiken ser helt godkänd ut, med tanke på att dom vill att så gott som alla ska kunna lira det, inte bara folk med nya datorer.

Jag tror du har fel, du läste förmodligen inte denna som det länkades till tidigare:

http://www.pcgameshardware.com/aid,705392/Starcraft-2-Beta-CP...

Jag blev till och med förvånad att det har prestandaproblem. Med tanke på det så kan man tycka att det borde vara snyggare än nu smågamla dawn of war 2, enheterna är inte grumliga i dow2 för fem öre men i mer krävande sc2 tycks det som de är det. Det är dock fortfarande beta.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem

Har för mig att jag läste någonstans att spelet kommer få AA till retail. Själv bryr jag mig inte.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Eller så har jag betan och spelar det? För det kan ju absolut inte vara så?
Är du inte intresserad behöver du inte kommentera med falsk fakta tack

Han pratade om michael123

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
Han pratade om michael123

okey my bad.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
http://www.pcgameshardware.com/aid,693442/Starcraft-2-Hands-o...

http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2009/08/S...

Enheterna är gryniga och pixliga
Riktigt fult.

Man kan bara hoppas att de fixar det...

Tror inte det där är bilder ifrån betan, tyvärr. Fast det är ju som tidigare i tråden du tar första bästa screenshoot och hänvisar till "den dåliga grafiken". Sist postade du 2år gamla bilder från sc2 och gorma om hur fult det är. Kom tillbaka med bilder som är aktuella eller bättre upp, tanka ner klienten och ta ett EGET screen ingame så kan vi diskutera då.

Förövrigt kan du vara lugn, sc2 grafiken är inte grynig ingame.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

Haha jo trodde det var uppenbart.

Nej du spelar inte betan, för du kan inte sälja nyckeln då och ingen är dum nog att köpa ett acc.
Visst finns det på ebay det har jag sett för under 200 dollar med några få bids. Frågan är hur många som är äkta och hur många som faktiskt betalar etc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
..blah blah SC2 grafiken är dålig, blah DOW2 är bättre blah..

Du har redan berättat hur du tycker att grafiken är dålig gång på gång. Folket i tråden är medvetna om din åsikt spelet.. Let it be.

Visa signatur

|| i7 5820K @ 4400Mhz || 32GB Corsair 2400Mhz CL14 || Gigabyte RTX 3080 Ti || X99 SLI PLUS || Samsung 850 EVO 500GB || Acer Predator XB271HU G-Sync IPS || W10 64bit ||

Permalänk
Medlem

Hur stora grupper med enheter kan man ha i SC2?

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
Hur stora grupper med enheter kan man ha i SC2?

Hur stora som helst

Permalänk
Medlem

hmm, vet inte riktigt vad jag tycker om det.

Visa signatur

Antingen ska du hålla dig lugn, eller slå så det känns.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kylig
Haha jo trodde det var uppenbart.

Nej du spelar inte betan, för du kan inte sälja nyckeln då och ingen är dum nog att köpa ett acc.
Visst finns det på ebay det har jag sett för under 200 dollar med några få bids. Frågan är hur många som är äkta och hur många som faktiskt betalar etc.

Mr. Negative. Känner lite avund i ditt sätt att skriva.

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
http://www.pcgameshardware.com/aid,693442/Starcraft-2-Hands-o...

http://www.pcgameshardware.com/screenshots/original/2009/08/S...

Enheterna är gryniga och pixliga
Riktigt fult.

Man kan bara hoppas att de fixar det...

Mr. IceDread, har herrn hört talas om .jpg-artefakter? Troligtvis inte, önskar herrn en intressant läsning över ämnet och god fortsättning.

I vilka spel är enheterna "gryniga" om man får fråga? Du får självklart inte bättre detaljrikedom än upplösningen medger, och det är ju inte fråga om något slags analogt brus, jag är nyfiken? Kanske det är så att Herrn lider av 'Konsolisis'? Jag har hört att uppskalningen från låga upplösningar till "HD" orsakar hemskheter utan dess like.

http://ps3.ign.com/articles/793/793775p1.html

*Shudders and hugs my PC*

Visa signatur

Minns ljudet av 3.5"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
Mr. Negative. Känner lite avund i ditt sätt att skriva.

duuu skulle bara AAAAANAAAA :D:D

Sitter lirar BW nu... suck

Permalänk
Medlem

justfan, hur är det med AA ? läste in nån intervju att spelet inte stödjer det? wtf?

hittade,

"Please note that the beta does not include the option to enable anti-aliasing or anisotropic filtering in-game. Furthermore, it was not possible to force these settings when using any of the ATI graphics cards, they would simply ignore the settings in-game. However, the Nvidia based cards were able to use AA/AF quality settings with the latest drivers"

http://www.legionhardware.com/articles_pages/starcraft_ii_win...

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h3b0
Mr. IceDread, har herrn hört talas om .jpg-artefakter? Troligtvis inte, önskar herrn en intressant läsning över ämnet och god fortsättning.

I vilka spel är enheterna "gryniga" om man får fråga? Du får självklart inte bättre detaljrikedom än upplösningen medger, och det är ju inte fråga om något slags analogt brus, jag är nyfiken? Kanske det är så att Herrn lider av 'Konsolisis'? Jag har hört att uppskalningen från låga upplösningar till "HD" orsakar hemskheter utan dess like.

http://ps3.ign.com/articles/793/793775p1.html

*Shudders and hugs my PC*

Vad jag vet så blir inte jpg's dåliga om du inte ändrar dess upplösning, det är då jpg blir dåliga eftersom de inte bygger upp bilden med vektorer.

Dessutom ser du att det är pixligt / grynigt runt enheterna enbart, men det tar herrn inte upp någon förklaring på.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joppes
Tror inte det där är bilder ifrån betan, tyvärr. Fast det är ju som tidigare i tråden du tar första bästa screenshoot och hänvisar till "den dåliga grafiken". Sist postade du 2år gamla bilder från sc2 och gorma om hur fult det är. Kom tillbaka med bilder som är aktuella eller bättre upp, tanka ner klienten och ta ett EGET screen ingame så kan vi diskutera då.

Förövrigt kan du vara lugn, sc2 grafiken är inte grynig ingame.

Jag hoppas du har rätt att grafiken inte är grynig ingame, riktigt skumt hur den där bilden enbart är gryning kring enheterna dock.

Det ser ändå ut som ett riktigt stor ansiktslyftning från sc1 och med expansioner framöver så kanske de förbättrar grafiken ännu mer vilket kan få spelet att hålla länge för majoriteten än vad sc1 gjorde om sc2 är lika roligt men det ser ju ut att bygga på samma koncept plus några få nyheter så möjligheten ser ju ut att vara stor.

Protoss carriers var dock ruggigt fula, stilen alltså, tyckte de var fränare i sc1

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneone
justfan, hur är det med AA ? läste in nån intervju att spelet inte stödjer det? wtf?

hittade,

"Please note that the beta does not include the option to enable anti-aliasing or anisotropic filtering in-game. Furthermore, it was not possible to force these settings when using any of the ATI graphics cards, they would simply ignore the settings in-game. However, the Nvidia based cards were able to use AA/AF quality settings with the latest drivers"

http://www.legionhardware.com/articles_pages/starcraft_ii_win...

Tråkigt och udda, men det lär ju ATI åtgärda riktigt snabbt, de kommer inte vilja ses som ett andra hands val för de som ser fram emot starcraft 2.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oneone
justfan, hur är det med AA ? läste in nån intervju att spelet inte stödjer det? wtf?

hittade,

"Please note that the beta does not include the option to enable anti-aliasing or anisotropic filtering in-game. Furthermore, it was not possible to force these settings when using any of the ATI graphics cards, they would simply ignore the settings in-game. However, the Nvidia based cards were able to use AA/AF quality settings with the latest drivers"

http://www.legionhardware.com/articles_pages/starcraft_ii_win...

Faktiskt helt otroligt att man inte kan få ställa in AA i dagens spel. Är mer viktigt än alla texturinställningar i världen, vi spelar väl ändå inte på konsol?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread

Jag hoppas du har rätt att grafiken inte är grynig ingame, riktigt skumt hur den där bilden enbart är gryning kring enheterna dock.

Det ser ändå ut som ett riktigt stor ansiktslyftning från sc1 och med expansioner framöver så kanske de förbättrar grafiken ännu mer vilket kan få spelet att hålla länge för majoriteten än vad sc1 gjorde om sc2 är lika roligt men det ser ju ut att bygga på samma koncept plus några få nyheter så möjligheten ser ju ut att vara stor.

Protoss carriers var dock ruggigt fula, stilen alltså, tyckte de var fränare i sc1

Håller med dig, designen på carriers kunde varit bättre. Det är många som klagar på dom ska du vetta!

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem

"Please note that the beta does not include the option to enable anti-aliasing or anisotropic filtering in-game."

Kan vänta med att klaga tills att spelet är släppt.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dmr
"Please note that the beta does not include the option to enable anti-aliasing or anisotropic filtering in-game."

Kan vänta med att klaga tills att spelet är släppt.

Men IceDread vet ju precis hur spelet kommer vara, se ut och hur det kommer gå med försäljning för spelet. Det har vi ju hört tidigare i tråden.

Visa signatur

|| i7 5820K @ 4400Mhz || 32GB Corsair 2400Mhz CL14 || Gigabyte RTX 3080 Ti || X99 SLI PLUS || Samsung 850 EVO 500GB || Acer Predator XB271HU G-Sync IPS || W10 64bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Vad jag vet så blir inte jpg's dåliga om du inte ändrar dess upplösning, det är då jpg blir dåliga eftersom de inte bygger upp bilden med vektorer.

Dessutom ser du att det är pixligt / grynigt runt enheterna enbart, men det tar herrn inte upp någon förklaring på.

Jag hoppas du har rätt att grafiken inte är grynig ingame, riktigt skumt hur den där bilden enbart är gryning kring enheterna dock.

Du har ju redan bestämt dig för att spelet kommer vara fult, tråkigt och totalt värdelöst? Självklart har du rätt till din åsikt, men att bygga den på skärmdumpar av tveksam kvalité och en beta (som du inte ens testat?) tycker jag är att ge sig ut på hal is. Särskilt om man önskar en seriös diskussion...

En jpg:s kvalitet beror till största delen på dess komprimering, en hårt komprimerad jpg i hög upplösning kan se hemsk ut jämförd med en lätt komprimerad jpg i lägre upplösning.

För övrigt så blir en hårt komprimerad jpg grynig i färgövergångar i förstahand, ett bra exempel på detta är ju områdena runt enheterna där ofta skuggningar och skarpa färgövergångar finns. Tänk dig en färgskala som i normala fall består av 5000 olika färgskiftningar, nu minskar man antalet färgskiftningar till 500 och resultatet blir skarpa övergångar och "brus" i dessa.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk

Edit. Någon hade postat sidan om CPU testningen i SC2 såg ja.

Jag hade faktiskt velat se att dom la mer på grafikkortet än på processorn. vad är enklast att uppgradera? CPU eller GPU?

Men men vi får se hur det går. Dom kanske lägger över lite mer resurser på grafikkortet senare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isengrim
[B]Du har ju redan bestämt dig för att spelet kommer vara fult, tråkigt och totalt värdelöst? Självklart har du rätt till din åsikt, men att bygga den på skärmdumpar av tveksam kvalité och en beta (som du inte ens testat?) tycker jag är att ge sig ut på hal is. Särskilt om man önskar en seriös diskussion...

Uttala dig inte om saker du inte känner till, för du vet inte vad jag har och inte har bestämt mig för, en diskussion info och sådana här trådar möjliggör också förändring av personers åsikter.
För att man är kritisk och inte är "troende" fören man har sett en produkt betyder inte att man har bestämt sig för att den är värdelös. Du drar slutsatser som inte finns.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IceDread
Uttala dig inte om saker du inte känner till, för du vet inte vad jag har och inte har bestämt mig för, en diskussion info och sådana här trådar möjliggör också förändring av personers åsikter.
För att man är kritisk och inte är "troende" fören man har sett en produkt betyder inte att man har bestämt sig för att den är värdelös. Du drar slutsatser som inte finns.

Jag bygger mina påståenden på vad du skrivit tidigare i denna tråd och då är det svårt att dra några andra slutsatser än de jag skrev i mitt inlägg.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 965BE @3,9GHz &1,47V | Club 3D Radeon HD 4870 512MB | 8192MB Mushkin XP2-6400 | Corsair CMPSU-750HX | MSI DKA790GX Platinum | Seagate Barracuda 7200.10 320GB | Seagate FreeAgent 500GB | NOCTUA NH-U12P | G15v2 + G7 ("carbon fibre-look") | Cooler Master Cavalier 3 Black | Logitech X-230 | Samsung SyncMaster 204B
HTPC:AMD X2 4850e | Corsair TWIN2X 6400C4 | GeForce 7900GT | Asus M2N-E | iMon Inside |

Permalänk
Medlem

Mitt liv är tomt utan sc 2 beta, men det är ingen fara för 1.8k som jag fick för det kan jag nu köpa mig en ny skärm haha

Allt är relativ,så låt pressminst med hans trångsynta åsikter ifred
+1 Isengrim

Permalänk
Musikälskare

Betan kräver massor av CPUn samtidigt som det buggar

Jag använder bara 1 core av 4 ^^ hackar på friskt

Det MÅSTE fixas, har hört folk som har problem emd i7 med

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Betan kräver massor av CPUn samtidigt som det buggar

Jag använder bara 1 core av 4 ^^ hackar på friskt

Det MÅSTE fixas, har hört folk som har problem emd i7 med

Jag har då inte haft några problem med min i7a på laptopen

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.