Permalänk
Medlem

raderade gubbar

Om någon raderade era gubbar på wow hur skulle ni göra då??
Kolla in den här killen Girlfriend Deletes WOW Characters, Dude Destroys Computer
Jobbigt för han..

Det går väll att få tillbaka deletade karaktärer om man kontaktar en gm ?

Permalänk
Skrivet av Hygglo:

Det går väll att få tillbaka deletade karaktärer om man kontaktar en gm ?

Det är bara att ringa så fixar de tillbaka karaktärerna.

Permalänk
Medlem

Gött XD undrar vem man ringer för att få skärmen och stolen mm tillbaka XD

Helt underbar film. även om jag hade blivit makalöst arg om det varit mig själv hade jag inte gjort sönder något. Men jag hade blivit grymt arg på min tjej. Det hon gör är förvisso kul för oss att titta på men det är jävligt taskigt och smaklöst gjort mot honom. Hon visste säkert dessutom inte ens om att det går få tillbaka dom, så hennes idé var ju antagligen att faktiskt ta bort dom helt och hållet.

Om inte han spelande fungerar ihop med hennes och hans levnadsstil så får man ju prata om det eller göra slut med varandra. Inte göra på det där sättet XD

Det är ungefär som om en tjej hatade en snubbes hoj eller något för att han mekar med den hela kvällarna, då går man inte ut och drar nyckeln över lacken bara för det XD

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Tog mig 30min att återställa en karraktär som vart raderad i över ett halvår.

Permalänk
Medlem

Jag gjorde en level ett gubbe och kontakta en GM, fick tillbaks det jag tagit bort för ett halv år sedan! Inga konstigheter

Permalänk
Medlem

Gillar titeln på klippet "destroys computer"
err hurr durr nej? Han slår sin skärm för att sedan kasta den mot stolen och avsluta med att sparka på stolen.

Permalänk
Medlem

Folk fakear allt möjligt på den sidan för att man kan få betalt om ens klipp blir poppis.

Permalänk
Avstängd

YouTube - Greatest freak out ever (ORIGINAL VIDEO)
Greatest freak out ever (ORIGINAL)
YouTube - WORLD OF WARCRAFT FREAKOUT
WORLD OF WARCRAFT FREAKOUT
YouTube - Greatest Freak Out Ever Mario Style
Greatest Freak Out Ever Mario Style

Hade nog inte brytt mig, har hänt förut, för vääääldigt längesedan och allt man gör är att skicka in sitt ID samt scan på sin manual eller om man har tunna fodral.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

daaaaaaaaamp.....?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

hemskt :S
Förstår att man blir sur, men skulle inte dampa på datorn