Permalänk

Formatera utan Windows skiva?

Jag visste inte riktigt vart tråden skulle vara så den hamnade här, flytta gärna på den om det blev fel :). Nu till problemet. Jag tänkte formatera min Acer TravelMate 5570 och eftersom Acer tydligen inte skickar ut Windows skivor med datorn undrar jag om det går att installera Windows skivan.

Känner mig urdum som frågar detta men vad ska man göra

MVH!

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fearless__:

Jag visste inte riktigt vart tråden skulle vara så den hamnade här, flytta gärna på den om det blev fel :). Nu till problemet. Jag tänkte formatera min Acer TravelMate 5570 och eftersom Acer tydligen inte skickar ut Windows skivor med datorn undrar jag om det går att installera Windows skivan.

Känner mig urdum som frågar detta men vad ska man göra

MVH!

Dom har inte en "recovery CD" inbyggd i datorn som går att få igång när du startar datorn?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Att ingen lär sig att läsa vad som står på skärmen och i manualen längre....

Bränn återställningsskivorna och skilj på formatera och (om)installera.

Permalänk
Skrivet av puttek:

Dom har inte en "recovery CD" inbyggd i datorn som går att få igång när du startar datorn?

Kan mycket väl vara så

Skrivet av tcntad:

Att ingen lär sig att läsa vad som står på skärmen och i manualen längre....

Bränn återställningsskivorna och skilj på formatera och (om)installera.

Jag hittade inget när jag tittade, fanns det där ber jag så hemskt mycket om ursäkt.

Visa signatur

CM 690 II Advanced | Corsair 650W | Intel i5 760 | Hitachi Deskstar 1TB | ASUS P7H55 | Corsair 2x2 GB 1600 Mhz | nVidia GTX 470 |