Skrivet av OrbitJ0k3r:
Absurt att mänskan åtalar, men om han/hon skulle åtala nån skulle det vara medlemmarna som "supposedly" gjort "brottet" men ärligt det hjälper inte affärerna för en datorbutik att vara ovän med sweclockers, på något sätt. (bara dålig publicitet)
Åklagare åtalar. I det här fallet har (eventuellt, troligtvis inte...) en anmälan gjorts. Det troligaste är ju att den landar platt på marken... (garanterat lämnas en sådan anmälning utan åtgärd.)
Skrivet av Chamezz:
Deras kundbas lär ju bli obefintlig. De flesta som sitter här rekommenderar ju butiker till bekanta
Va? Hur ska man då få pryllar till sina egna gratis uppgraderingar? Jag ställer självklart upp för vänskapskretsen, köper hem grejerna, monterar, och tar med det gamla när jag går. Deras del i det hela, är att ersätta mig för mina utlägg, och bjuda på en trevlig kväll.
Skrivet av zhrooms:
Fick inget godis när jag köpte mina 3 skärmar.. (kom i 3 skärm paket, så förståeligt), men när alla avgudar Inet för dom är SÅ bra, så tycker jag dom borde kunna trolla fram lite godis till mig på något annat sätt
Köpte en halv dator i delar till en polare (se ovan ;- ) och det låg en liten påse Haribo gummibjörnar (10-15 gram, som mest) i lådan... Jävla skit, jag äter ju inte gummibjörnar. Skämt o sidor, om jag inte minns fel hade Inet någon tråd där folk som "klagade" på brist på godis fick så de höll truten. Någon tyckte de hade fått för lite, eller rent av inget, och beställde någon skitgrej samtidigt som de påminde killen i tråden om att han lovat godis.. Och nog fick de godis allt, en rejäl låda, överfull. Du får leta reda på tråden, och påpeka att du beställt något nu igen, och be om lite kompensation för uteblivet godis förra rundan ;- )
Eý, du racist. Javla svenne.
Jag har haft den diskutionen med en arbetsskadad samhällsvetenskaplig professor, och det är tydligen att kalla folk för svenne+kvinnligt könsord, men det är inte ok att kalla någon blatte i gengäld. Detta från en vit kvinna strax över 45, och på fullaste allvar. Samma människa hade lite svårt för att få ordning på sina åsikter, då det under den diskussionen var ok att kalla någon vid det namn man använder på "det äldsta yrket", men senare, och i en annan diskussion, var det minsann helt förkastligt. Personligen anser jag inte det är mer rasistiskt att kalla någon för jävla blatte, än vad det är att kalla någon för jävla stockholmare, eller jävla skåning. Det är bara ett av de där jävla något som passar på mig, men det är lugnt, ni kan kalla mig vad ni vill, jag bara anmäler er för rasism / förtal. ;- )
B!