Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Tror ingen farsa vill höra hennes sexstories eller knull ?

Jag vill definitivt inte höra om min syrra's fjortisbloggande, där det mesta handlar om just sånt... och annat vad nu såna skriver om..

Förstår det, har själv en lilla syster, dock inte så gammal än, men bara 1-2 år kvar :/

Dock så har mina flickvänners pappor en tendens att gilla mig..

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Medlem

En tjej i kassan på 7-eleven frågade vad jag ska göra nu i helgen, vet inte vad hon heter, har handlat där ~10-20 ggr tidigare, tror ni det var en intressefråga eller en "dösnack"-fråga?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
En tjej i kassan på 7-eleven frågade vad jag ska göra nu i helgen, vet inte vad hon heter, har handlat där ~10-20 ggr tidigare, tror ni det var en intressefråga eller en "dösnack"-fråga?

Hehe. kan va både och, men vafan gå tillbaka dit och fråga henne om hon gör nåt speciellt, om inte så bjud ut na

Permalänk

Go for it .. fast vänskap är ju det man isf ska inrikta sig först på

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Go for it .. fast vänskap är ju det man isf ska inrikta sig först på

Verkligen inte, är man sugen på att komma in i brallan på tjejen är vänskap helt värdelöst.
Tar oändligt mycket tid att komma ifrån den zonen om man väl satt sig där.
Visa vad du vill, inte som något psycho utan var lite flörtig så löser sig allt.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk

Jag bara menar är det en person man träffar varje dag så ska man vara medveten vad bägge vill innan man kanske går rakt på sak och fråga om samlaga.. kan väl bli lite jobbigt när man träffas efterråd om man uppfattat det fel.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Hehe. kan va både och, men vafan gå tillbaka dit och fråga henne om hon gör nåt speciellt, om inte så bjud ut na

Ska göra det så fort jag får tillfälle, ska fundera ut ngt bra sätt o lägga upp det på så det inte blir pinsamt om hon inte nappar

Jag förbannar Gud för att jag är så kass på o tolka tjejers signaler, har hört det många gånger, de måste i princip komma fram o dra i mig för att jag ska förstå att de är intresserade, vilket händer lite då o då ;P

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Ska göra det så fort jag får tillfälle, ska fundera ut ngt bra sätt o lägga upp det på så det inte blir pinsamt om hon inte nappar

Jag förbannar Gud för att jag är så kass på o tolka tjejers signaler, har hört det många gånger, de måste i princip komma fram o dra i mig för att jag ska förstå att de är intresserade, vilket händer lite då o då ;P

Jag är också förbannad ( cursed hehe ). är också dålig med tjejer även om det är "bättre" nu än tidigare.

Permalänk
Medlem

Då var man ute på köttmarknaden igen då sen en vecka ungefär efter att jag insett att jag inte klarar av ett distansförhållande just nu. Vi är inte ovänner på något sätt alls så det känns skönt och hon förstår att jag mår dåligt nu. (en nära släkting har fått cancer).

Så nu har jag en tjej på väg hit som är totalt jäkla grym (framme ungefär halv 7 ikväll). Så nära perfektion man kan komma tror jag allt. Hon blir kvar tills på måndag som det verkar.

Bara för att nämna några saker.
1. Hennes hobby är tv-spel. Speciellt 8-bitars då.
2. Hennes andra hobby är matlagning och att bjuda på mat.
3. Hon älskar sport. Speciellt då hockey (som jag följer själv)
4. Hon dricker inte cider och söta alkoholer utan vill ha öl och whiskey.
5. Jäkligt söt och rolig. Ser sjukt bra ut enligt mig.
6. Hon älskar att vara naken och är inte ett dugg blyg.
7. Bra musiksmak och älskar festivaler. Främst då Sweden rock, Arvika och Metaltown.
8. Hon är bi så man kan sitta och prat om snygga tjejer med henne.
9. Hon älskar reptiler och har planer på att skaffa ödla eller ödlor.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
TEXT

Cha-ching! Låter som om någon har hittat en riktigt fin tjej!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Då var man ute på köttmarknaden igen då sen en vecka ungefär efter att jag insett att jag inte klarar av ett distansförhållande just nu. Vi är inte ovänner på något sätt alls så det känns skönt och hon förstår att jag mår dåligt nu. (en nära släkting har fått cancer).

Så nu har jag en tjej på väg hit som är totalt jäkla grym (framme ungefär halv 7 ikväll). Så nära perfektion man kan komma tror jag allt. Hon blir kvar tills på måndag som det verkar.

Bara för att nämna några saker.
1. Hennes hobby är tv-spel. Speciellt 8-bitars då.
2. Hennes andra hobby är matlagning och att bjuda på mat.
3. Hon älskar sport. Speciellt då hockey (som jag följer själv)
4. Hon dricker inte cider och söta alkoholer utan vill ha öl och whiskey.
5. Jäkligt söt och rolig. Ser sjukt bra ut enligt mig.
6. Hon älskar att vara naken och är inte ett dugg blyg.
7. Bra musiksmak och älskar festivaler. Främst då Sweden rock, Arvika och Metaltown.
8. Hon är bi så man kan sitta och prat om snygga tjejer med henne.
9. Hon älskar reptiler och har planer på att skaffa ödla eller ödlor.

Det var som fan, henne ska du inte släppa från dig i första taget.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Vilken härlig dam
Whisky också

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Söt och rolig var det!

....

PIC OR IT DIDNT HAPPEN!

hockey, det var som faen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Då var man ute på köttmarknaden igen då sen en vecka ungefär efter att jag insett att jag inte klarar av ett distansförhållande just nu. Vi är inte ovänner på något sätt alls så det känns skönt och hon förstår att jag mår dåligt nu. (en nära släkting har fått cancer).

Så nu har jag en tjej på väg hit som är totalt jäkla grym (framme ungefär halv 7 ikväll). Så nära perfektion man kan komma tror jag allt. Hon blir kvar tills på måndag som det verkar.

Bara för att nämna några saker.
1. Hennes hobby är tv-spel. Speciellt 8-bitars då.
2. Hennes andra hobby är matlagning och att bjuda på mat.
3. Hon älskar sport. Speciellt då hockey (som jag följer själv)
4. Hon dricker inte cider och söta alkoholer utan vill ha öl och whiskey.
5. Jäkligt söt och rolig. Ser sjukt bra ut enligt mig.
6. Hon älskar att vara naken och är inte ett dugg blyg.
7. Bra musiksmak och älskar festivaler. Främst då Sweden rock, Arvika och Metaltown.
8. Hon är bi så man kan sitta och prat om snygga tjejer med henne.
9. Hon älskar reptiler och har planer på att skaffa ödla eller ödlor.

Råkar inte vara så att hon heter Carola?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Då var man ute på köttmarknaden igen då sen en vecka ungefär efter att jag insett att jag inte klarar av ett distansförhållande just nu. Vi är inte ovänner på något sätt alls så det känns skönt och hon förstår att jag mår dåligt nu. (en nära släkting har fått cancer).

Så nu har jag en tjej på väg hit som är totalt jäkla grym (framme ungefär halv 7 ikväll). Så nära perfektion man kan komma tror jag allt. Hon blir kvar tills på måndag som det verkar.

Bara för att nämna några saker.
1. Hennes hobby är tv-spel. Speciellt 8-bitars då.
2. Hennes andra hobby är matlagning och att bjuda på mat.
3. Hon älskar sport. Speciellt då hockey (som jag följer själv)
4. Hon dricker inte cider och söta alkoholer utan vill ha öl och whiskey.
5. Jäkligt söt och rolig. Ser sjukt bra ut enligt mig.
6. Hon älskar att vara naken och är inte ett dugg blyg.
7. Bra musiksmak och älskar festivaler. Främst då Sweden rock, Arvika och Metaltown.
8. Hon är bi så man kan sitta och prat om snygga tjejer med henne.
9. Hon älskar reptiler och har planer på att skaffa ödla eller ödlor.

Håll tag i henne för helsike!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Åh herregud. Sovit ungefär 2 timmar i natt.. Kollade hockey och åt och tog någon öl, sen blev det Super mario 3 (vilket hon är överdrivet bra på) och sen blev allt som det blev.. I'm in heaven ffs! Jag har fasen inte hittat något hon inte är bra på.. Helt seriöst alltså! Detta är bland de sjukaste jag varit med om.. sjukaste personen (på ett bra sätt) jag någonsin träffat. Aldrig träffat någon som tycker och tänker exakt lika som mig. Alla mina sjuka tankar om allt.. ja såna har hon om inte ännu sjukare.. Herregud säger jag bara. Det är fasen knappt så man kan gå så glad man känner sig! (Absolut inte av någon annan anledning)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Råkar inte vara så att hon heter Carola?

Nej det gör hon inte

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Hm nu ska vi se... det är 19de mars idag så 10 dar, 1 timme & ca 29 minuter kvar så är det fanimig 2 år i ett distansförhållande:).

Om jag nu inte räknat helt fel på timmar och minuter men who cares:P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Hm nu ska vi se... det är 19de mars idag så 10 dar, 1 timme & ca 29 minuter kvar så är det fanimig 2 år i ett distansförhållande:).

Om jag nu inte räknat helt fel på timmar och minuter men who cares:P

Hur vet man på minuten när man blev tillsammans med någon? Skrev ni kontrakt och tog i hand på saken eller?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Hm nu ska vi se... det är 19de mars idag så 10 dar, 1 timme & ca 29 minuter kvar så är det fanimig 2 år i ett distansförhållande:).

Om jag nu inte räknat helt fel på timmar och minuter men who cares:P

Jag vet inte hur många inlägg av dig jag har läst där du skriver hur länge ni har varit tillsammans lite för exakt. Men en sak vet jag, det spelar inte en blekaste jävla roll!

Grattis eller något?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Hur vet man på minuten när man blev tillsammans med någon? Skrev ni kontrakt och tog i hand på saken eller?

Jag har en tendens att komma ihåg sånt egentligen onödigt krafs:P

Edit: Jag vet förövrigt "precis" vad jag gjorde den dagen;).

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Martiis
Jag vet inte hur många inlägg av dig jag har läst där du skriver hur länge ni har varit tillsammans lite för exakt. Men en sak vet jag, det spelar inte en blekaste jävla roll!

Grattis eller något?

Tycker du alltid är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?
Kanske spelar roll för mig, vad vet du?

Skiter du i det så behöver du inte läsa eller kommentera mina inlägg ellerhur?:).
Jag vill kanske inte veta när nån annan får ligga med nån brud som han precis träffat men inte fan skriver jag sådär till honom för det ?

Bara för att "reta dig" lite till så skriver jag att det är ca 9 dar 28 minuter kvar..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Åh herregud. Sovit ungefär 2 timmar i natt.. Kollade hockey och åt och tog någon öl, sen blev det Super mario 3 (vilket hon är överdrivet bra på) och sen blev allt som det blev.. I'm in heaven ffs! Jag har fasen inte hittat något hon inte är bra på.. Helt seriöst alltså! Detta är bland de sjukaste jag varit med om.. sjukaste personen (på ett bra sätt) jag någonsin träffat. Aldrig träffat någon som tycker och tänker exakt lika som mig. Alla mina sjuka tankar om allt.. ja såna har hon om inte ännu sjukare.. Herregud säger jag bara. Det är fasen knappt så man kan gå så glad man känner sig! (Absolut inte av någon annan anledning)

Nej det gör hon inte

Grattis måste jag säga! O skönt som fan att det inte var Carola

Håll fast vid henne!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Förstår det, har själv en lilla syster, dock inte så gammal än, men bara 1-2 år kvar :/

Dock så har mina flickvänners pappor en tendens att gilla mig..

Det kommer de definitivt inte göra om du drar upp skit ingen far vill höra, och som det gamla uttrycket går... ingen gillar en golare

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Grattis måste jag säga! O skönt som fan att det inte var Carola

Håll fast vid henne!

Tack alla! Och det känns helt underbart och rätt. Även om jag inte tänker gå in i något förhållande just nu men det är hon helt överens med så. Tänker aldrig släppa denna underbara människa.

Det är verkligen helt sjukt hur lika man kan vara också. Det är som att vi alltid vet vad den andra tycker och vill utan att man behöver säga något alls. Vi är verkligen helt stört lika. Det är så att det är läskigt på riktigt.

Det sjukaste var när jag frågade om hon var allergisk mot något ifall man skulle bjuda på någon mat och sen tål hon inte det. Då svarar hon "nej endast nickelallergiker". Då höll jag på att svimma så sjukt det var. Det är nämligen det enda jag är allergisk mot också. Vi har gått igenom samma resa med det här med att bli sviken i ett tidigare förhållande för att sen gå ner i vikt för att bygga upp självförtroendet. Ja exakt allt är vi lika inom. Okej att hon äter svamp och röker (cigaretter inte svamp) medan jag inte gör det.

Det känns verkligen som en "once in a lifetime" person. Med allt jag räknade upp förut och sen alla andra saker som man lär sig. Hennes favoritspel är resident evil 4, hon håller på att ta jägarlicens, hon är en gudinna i sängen och vill gärna att det ska vara fler tjejer med i sängen.. Bara för att nämna några saker till.

Jag hade fasen aldrig ens kunnat drömma om en sån här person. Det är bättre än någon dröm jag haft. Och då har vi inte ens träffats i 48 timmar än! (det blir det nu ikväll).

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nidas
Det kommer de definitivt inte göra om du drar upp skit ingen far vill höra, och som det gamla uttrycket går... ingen gillar en golare

Sa inte att jag hade golat heller!

Men om hon skryter om hur mycket hon varit otrogen mot honom så tycker jag han kan hämnas, haha han kommer ju inte direkt ha en relation till hennes far efteråt haha

Visa signatur

3900XT - Dark Rock 4 PRO, 48GB 3600mhz, KFA2 RTX3080ti - Phanteks Evolve - RM850x
LG OLED C9 - Samsung Odyssey G9 - Rival 650 wireless - Xtrfy K4
Bärbart: Macbook Pro 15 - i7 2018 & Huawei Matebook 3K - i5 2020 - EGPU: TUF 3070 RTX
Ljudsystem: Audient ID24 - ADAM A7V - Aston Microphones Origin - Hörlurar: Austrian Audio X55 & Audio Technica M50x - Klaviaturer: Akai MPK249, MPD226 & MPK mini

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Tack alla! Och det känns helt underbart och rätt. Även om jag inte tänker gå in i något förhållande just nu men det är hon helt överens med så. Tänker aldrig släppa denna underbara människa.

Det är verkligen helt sjukt hur lika man kan vara också. Det är som att vi alltid vet vad den andra tycker och vill utan att man behöver säga något alls. Vi är verkligen helt stört lika. Det är så att det är läskigt på riktigt.

Det sjukaste var när jag frågade om hon var allergisk mot något ifall man skulle bjuda på någon mat och sen tål hon inte det. Då svarar hon "nej endast nickelallergiker". Då höll jag på att svimma så sjukt det var. Det är nämligen det enda jag är allergisk mot också. Vi har gått igenom samma resa med det här med att bli sviken i ett tidigare förhållande för att sen gå ner i vikt för att bygga upp självförtroendet. Ja exakt allt är vi lika inom. Okej att hon äter svamp och röker (cigaretter inte svamp) medan jag inte gör det.

Det känns verkligen som en "once in a lifetime" person. Med allt jag räknade upp förut och sen alla andra saker som man lär sig. Hennes favoritspel är resident evil 4, hon håller på att ta jägarlicens, hon är en gudinna i sängen och vill gärna att det ska vara fler tjejer med i sängen.. Bara för att nämna några saker till.

Jag hade fasen aldrig ens kunnat drömma om en sån här person. Det är bättre än någon dröm jag haft. Och då har vi inte ens träffats i 48 timmar än! (det blir det nu ikväll).

Säker på att det inte är din okända bror som opererat sig eller nått annars då

Skoj att det passar så bra.. kanske bara få henne att sluta röka så är det ju klart en 11a.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Okej att hon äter svamp och röker (cigaretter inte svamp) medan jag inte gör det.

Finns inget mysigare än att ligga i soffan och röka med en tjej, try it you'll like it!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Okej att hon äter svamp och röker (cigaretter inte svamp) medan jag inte gör det.

Finns inget mysigare än att ligga i soffan och äta svamp med en tjej, try it you'll like it!

Fast det kan ju bero på vilken svamp man snackar om...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk

mmm kantareller

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Haha, har avhållit mig från att skriva i den här tråden innan, vet inte om det är för det känns lite.. nördigt? Eller kanske för att flickan och jag har haft en viss förmåga att googla varandra ^^

Men nu är jag för nervös och sprittig för att låta bli att dela med mig till nån

Om 8 timmar bär det av till huvudstaden för första mötet, och lite lagom nervöst sådär.. Tänkte dra med mig en flaska vin och lite påskiga blommor, borde funka Ska stanna tills fredagkväll alt. lördag morgon, får se vad som händer och hoppas på det bästa! ^^

För att inte bara skriva om mig själv, måste ställa en fråga också: Vad är det längsta maraton-telefonsamtal ni haft? Är själv rätt nöjd med vårt 6h40m andrasamtal, men man misstänker ju att det finns betydligt värre folk, hehe.

Visa signatur

Bleak