Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Varför skulle man inte vilja betala 6500 kronor för en helg med ett gäng självutnämda expertraggare och alfahanar? Kan ju inte finnas någonting vettigare att lägga pengar på.

Håller med, räcker inte att bjuda tjejen på drinkar för en sjättedel av de pengarna så fåre fan va. Inte för att jag bjuder brudar på drinkar...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Varför skulle man inte vilja betala 6500 kronor för en helg med ett gäng självutnämda expertraggare och alfahanar? Kan ju inte finnas någonting vettigare att lägga pengar på.

Eller hur.
Man köpa hur jävla mycket roppar som helst för så mycket pengar ju.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Eller hur.
Man köpa hur jävla mycket roppar som helst för så mycket pengar ju.

Men en hyfsad påk ger alltid mer för pengarna.

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toker!!!
http://www.c-r.se/ gå en kurs om ni har svårt med tjejerna.
De där e bra skit, får ni inte ons efter de har ni stora problem.

De era pappor aldrig lärde er lär de ut.

Men sådant där är bara pinsamt och känns hur uppgjort som helst! Tacka vet jag min egen charm och min högerhand om charmen sviker...

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Hur ska jag göra?

Hade första Matte C lektionen på komvux idag, hamnade brevid en trevlig och klart sötaste tjejen på skolan
Börja snacka lite smått under lektionen, sen följde hon mig till telia butiken, så vi snacka när vi gick där.

Nu till problemet, hur ska jag fråga på ett bra sätt för att inte "direkt bjuda ut henne"?

Vet ju inte om hon har kille, inget skoj att bli nerskjuten av sånt som direkt svar på eventuell fråga

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Hur ska jag göra?

Hade första Matte C lektionen på komvux idag, hamnade brevid en trevlig och klart sötaste tjejen på skolan
Börja snacka lite smått under lektionen, sen följde hon mig till telia butiken, så vi snacka när vi gick där.

Nu till problemet, hur ska jag fråga på ett bra sätt för att inte "direkt bjuda ut henne"?

Vet ju inte om hon har kille, inget skoj att bli nerskjuten av sånt som direkt svar på eventuell fråga

Då pluggar du på Pauli då va?

I vilket fall, försök att lirka ur henne om hon har en pojkvän först lite diskret.
Typ fråga vad hon har gjort i helgen / ska göra eller något.
Har hon en pojkvän så finns ju chansen att hon nämner det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Hur ska jag göra?

Hade första Matte C lektionen på komvux idag, hamnade brevid en trevlig och klart sötaste tjejen på skolan
Börja snacka lite smått under lektionen, sen följde hon mig till telia butiken, så vi snacka när vi gick där.

Nu till problemet, hur ska jag fråga på ett bra sätt för att inte "direkt bjuda ut henne"?

Vet ju inte om hon har kille, inget skoj att bli nerskjuten av sånt som direkt svar på eventuell fråga

Fråga om hon vill med till Danmark den 29e!
Lättast är väl bara att skicka ett sms och fråga om "hon vill hitta på något". Behöver ju inte förklara dig direkt, ni är inte 15.

Edit: Fast du kanske ska lyna dig lite och kolla upp lite försiktigt om hon har kille osv osv.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Hur ska jag göra?

Hade första Matte C lektionen på komvux idag, hamnade brevid en trevlig och klart sötaste tjejen på skolan
Börja snacka lite smått under lektionen, sen följde hon mig till telia butiken, så vi snacka när vi gick där.

Nu till problemet, hur ska jag fråga på ett bra sätt för att inte "direkt bjuda ut henne"?

Vet ju inte om hon har kille, inget skoj att bli nerskjuten av sånt som direkt svar på eventuell fråga

låt det vara som det är och se vart det leder?
fortsätt att prata och bli vän med henne,finner hon intresse så gör hon,annars så har du ju fått dej en vän,du har inget att förlora.
du får på det här sättet reda på hur hon är,om hon har pojkvän,ja hela köret.
stressa inte fram något,stressar du fram nått får du senare reda på hur hon är osv(och om vi nu går efter det mest tråkigaste som kan hända,dvs att hon är en stor skit) så blir du sårad och det vill du väl inte;)?

lycka till

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Då får ju lägga in en kommentar som "hem till pojken nu eller?" ne ne jag har ingen kille säger hon då förhoppningsvis. Jaha ne det utgick jag ifrån..

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Många tips här

Jag ska sakta men säkert snacka mig fram hos henne, och hamnar i rätt sitaution att fråga om hon vill göra något så kommer jag ej tveka

Men hon verkade vara lite smått intresserad under den tiden vi snacka idag, hehe.

Ohh well, jag går på komvux för att lära mig inte flörta..men kan ju blanda det bästa av båda, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Jag har alltid lärt mig tvärtom, förena aldrig nytta med nöje!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Det är bara att köra på för om hon har en pojkvän som betyder något för henne kommer hon säga det.
Har hon inte nämt någon pojkvän så är det lika med för dig, att det inte finns någon.

Så fråga bara om hon vill hitta på något så kommer det visa sig.
För det är knappast bra att fråga rakt ut om hon har pojkvän vare sig hon är intresserad av dig eller inte. För vad tror hon då?

Permalänk
Medlem

Många tips

Tänkte imorgon försöka lirka fram nån fråga om hon vill hitta pö n'åt
Så får vi se vart den vägen leder!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Någon kanske vill ha en liten uppdatering om hur det går med stockholmstjejen. Och det går väl bra kan man säga. Blev tillsammans igår och det känns toppen!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Någon kanske vill ha en liten uppdatering om hur det går med stockholmstjejen. Och det går väl bra kan man säga. Blev tillsammans igår och det känns toppen!

Nej, det vill vi inte!

Grattis!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Grattis

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tackar! Blir att åka dit nästa vecka och vara där ett tag

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

åhh,

då vart de matte C idag igen!
vi snackade en stund innan läraren drog igång, hon var snabb på att fråga vad som händer i helgen.
Hon var pratglad, och drog i min tröja när hon skulle förklara något med kläder(Tänkte direkt på POI från the game, men sen blaska skiter jag i men de poppa upp ^^).

Sen så följde jag henne till bussen, och vänta med henne då hon missa den.
Hon har ingen kille så jag fatta det, och bor själv. Och hon har flyttat hit från norrlandish, vilket jag visste sen innan. Så hon är lika "ensam" i stan som jag. Så fråga hon om jag sett "snabba cash", det har jag ej eller ens avatar.
Så snacka vi om det en stund, sen fråga jag givetvis om hon ville gå på bio med mig.
Och ja, de vill hon bannemig

Så im happy,
men vi byte ej nummer eller så, glömde i ärligheten av det. Men träffas ju två ggr i veckan på lektionerna, så de är ju soft
Och så verkar de ju inte som jag är "super på"

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
åhh,

då vart de matte C idag igen!
vi snackade en stund innan läraren drog igång, hon var snabb på att fråga vad som händer i helgen.
Hon var pratglad, och drog i min tröja när hon skulle förklara något med kläder(Tänkte direkt på POI från the game, men sen blaska skiter jag i men de poppa upp ^^).

Sen så följde jag henne till bussen, och vänta med henne då hon missa den.
Hon har ingen kille så jag fatta det, och bor själv. Och hon har flyttat hit från norrlandish, vilket jag visste sen innan. Så hon är lika "ensam" i stan som jag. Så fråga hon om jag sett "snabba cash", det har jag ej eller ens avatar.
Så snacka vi om det en stund, sen fråga jag givetvis om hon ville gå på bio med mig.
Och ja, de vill hon bannemig

Så im happy,
men vi byte ej nummer eller så, glömde i ärligheten av det. Men träffas ju två ggr i veckan på lektionerna, så de är ju soft
Och så verkar de ju inte som jag är "super på"

Gött mos! Ser ut att kunna bli fint detta, keep it up!

Själv fick jag denna på msn nyss:
"najs då tycker jag att du kan ta mig på dejt där då ;)"

Dock osäker, hon, 93a, jag, 89a

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
åhh,

då vart de matte C idag igen!
vi snackade en stund innan läraren drog igång, hon var snabb på att fråga vad som händer i helgen.
Hon var pratglad, och drog i min tröja när hon skulle förklara något med kläder(Tänkte direkt på POI från the game, men sen blaska skiter jag i men de poppa upp ^^).

Sen så följde jag henne till bussen, och vänta med henne då hon missa den.
Hon har ingen kille så jag fatta det, och bor själv. Och hon har flyttat hit från norrlandish, vilket jag visste sen innan. Så hon är lika "ensam" i stan som jag. Så fråga hon om jag sett "snabba cash", det har jag ej eller ens avatar.
Så snacka vi om det en stund, sen fråga jag givetvis om hon ville gå på bio med mig.
Och ja, de vill hon bannemig

Så im happy,
men vi byte ej nummer eller så, glömde i ärligheten av det. Men träffas ju två ggr i veckan på lektionerna, så de är ju soft
Och så verkar de ju inte som jag är "super på"

Najs!

Dock... inte för att vara den som är den men bio som "första date" är ganska så dåligt.

Permalänk

Redflip.. ditt liv verkar för det mesta numera bara peka åt e håll.. UPPÅT!

Kom du ihåg hur det var för ett år sen eller vad det var hur du kände dig nere osv? livet går upp och ner men man får hoppas man tar 2-3steg frammåt och 1 bakåt när de är jobbigt.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Redflip.. ditt liv verkar för det mesta numera bara peka åt e håll.. UPPÅT!

Kom du ihåg hur det var för ett år sen eller vad det var hur du kände dig nere osv? livet går upp och ner men man får hoppas man tar 2-3steg frammåt och 1 bakåt när de är jobbigt.

//Martin

Japp, skoj att se folk som tar sig i kragen och inte ger upp!

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
Najs!

Dock... inte för att vara den som är den men bio som "första date" är ganska så dåligt.

Jo det vet jag,

men är ingen date, jag utgår inte från att de är det..Utan bara softa liksom, så får vi se vart de går

Jag är grymt glad, allt går som de skrevs uppåt!
på ett år kan mycket hända!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jo det vet jag,

men är ingen date, jag utgår inte från att de är det..Utan bara softa liksom, så får vi se vart de går

Jag är grymt glad, allt går som de skrevs uppåt!
på ett år kan mycket hända!

Fråga om hon vill ta en öl efter eller innan? Och bio är verkligen sämst som första, andra, tredje date Därför måste du nästan fråga om hon vill göra något annat, annars kommer ni ju knappt hinna prata.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Fråga om hon vill ta en öl efter eller innan? Och bio är verkligen sämst som första, andra, tredje date

ja varför inte

hoppas bara de nu är så att hon inte har kille, fick inte ur henne det till 100% haha..

annars kanske man har en soft polare på ingång.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
ja varför inte

hoppas bara de nu är så att hon inte har kille, fick inte ur henne det till 100% haha..

annars kanske man har en soft polare på ingång.

Äh, det spelar ju ingen roll om hon har en kille eller inte om hon inte nämner det. Om det inte verkligen är så att hon tror att ni bara är kompisar.

Permalänk
Medlem

http://www.jesper.nu/lankar/bilder/7498-riktigt_kul_helglasni... Om någon orkar läsa Handlar om en brud som vill att en kille bjuder på en drink då förklarar han varför han INTE tänker göra det Det är dock på engelska

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Medlem

Måste bara skriva av mig. Tog slut med en tjej för ett tag sen. Idag var jag ut med ett par kompisar, mina kompisar ville ju självklart att jag skulle gå för rebound sex eller nått. Ser en ganska söt tjej, pratar lite, dansar lite men hennes kompis blev ganska grovt dissad så vi byter bara nr och hon hjälper henne hem. Går och sätter mig och det kmr ganska snabbt en tjej fram sätter sig brevid mig och börjar prata. Asnice tänker jag och pladdrar på. sen ser jag mitt ex bästa kompis 2 m ifrån stirrande aselakt och med telefonen i högsta högg. Antagligen smsandes med min föredetta tänkter jag. Jag blir genast typ jättegenerad och ursäktar mig och håller mig undan resten av kvällen. Nu sitter jag här ensam och asless på mig själv för att jag får skuldkänslor över en tjej som det är slut mellan. Ett beslut som vi förövrigt kom överens om tillsamans... när jag dessutom hade chans på 2 andra. fml

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Måste bara skriva av mig. Tog slut med en tjej för ett tag sen. Idag var jag ut med ett par kompisar, mina kompisar ville ju självklart att jag skulle gå för rebound sex eller nått. Ser en ganska söt tjej, pratar lite, dansar lite men hennes kompis blev ganska grovt dissad så vi byter bara nr och hon hjälper henne hem. Går och sätter mig och det kmr ganska snabbt en tjej fram sätter sig brevid mig och börjar prata. Asnice tänker jag och pladdrar på. sen ser jag mitt ex bästa kompis 2 m ifrån stirrande aselakt och med telefonen i högsta högg. Antagligen smsandes med min föredetta tänkter jag. Jag blir genast typ jättegenerad och ursäktar mig och håller mig undan resten av kvällen. Nu sitter jag här ensam och asless på mig själv för att jag får skuldkänslor över en tjej som det är slut mellan. Ett beslut som vi förövrigt kom överens om tillsamans... när jag dessutom hade chans på 2 andra. fml

Äh va fan, har man gjort slut har man gjort slut. Bara du inte är på ditt ex kompisar eller liknande. Men du verkar ju kunna det du gör på krogen så det ska väl inte vara några problem nästa gång, sedan har du ju ett nummer också

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Konne-
Måste bara skriva av mig. Tog slut med en tjej för ett tag sen. Idag var jag ut med ett par kompisar, mina kompisar ville ju självklart att jag skulle gå för rebound sex eller nått. Ser en ganska söt tjej, pratar lite, dansar lite men hennes kompis blev ganska grovt dissad så vi byter bara nr och hon hjälper henne hem. Går och sätter mig och det kmr ganska snabbt en tjej fram sätter sig brevid mig och börjar prata. Asnice tänker jag och pladdrar på. sen ser jag mitt ex bästa kompis 2 m ifrån stirrande aselakt och med telefonen i högsta högg. Antagligen smsandes med min föredetta tänkter jag. Jag blir genast typ jättegenerad och ursäktar mig och håller mig undan resten av kvällen. Nu sitter jag här ensam och asless på mig själv för att jag får skuldkänslor över en tjej som det är slut mellan. Ett beslut som vi förövrigt kom överens om tillsamans... när jag dessutom hade chans på 2 andra. fml

Det är väl inte förbjudet att prata med tjejer bara för att man nyss gjort slut.
Dessutom skall väl dit ex strunta i vad du gör nu för tiden, än mer hennes vänner.
Bara att rocka på!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."