Köpa Arena rating gear för Honor points..

Permalänk
Medlem

Köpa Arena rating gear för Honor points..

Vet inte om jag i hela wow världen är den ända som missat detta ..
Det går numera att köpa gear + wepons för endast honor även fast det visar i trade fönstret att man måste ha arena rating..
Jag missade det och har nyss spenderat 4000 x 4 karaktärer på att köpa jc mats..:/

Permalänk
Medlem

Det har varit så ett tag. Dock kan det kanske nämnas att det inte är tänkt att det ska vara så och de som använt denna bug abuse kanske kommer logga in och upptäcka att deras items är borta igen.

Det hade jag räknat med iallaf.. Men jag tror inte blizzard bryr sig fram till cata, det är så lite tid kvar ändå.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Jag tror att dom tagit bort raitingen så man spenderar alla sina poäng och inte har kvar några tills Cata kommer, då måste du farma mer osv, då blir du mer fast i spelet. Jag tror att det är därför dom gjort så, är onödigt att slösa bort alla för gear som räcker en månad till imo.

Permalänk
Medlem

Dessutom tycker jag inte du gjorde bort dig, du verkar ju inte ha arena eftersom du inte upptäckt det förrän nu och som pve items är ju dessa värdelösa.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sgart:

Dessutom tycker jag inte du gjorde bort dig, du verkar ju inte ha arena eftersom du inte upptäckt det förrän nu och som pve items är ju dessa värdelösa.

Inte helt sant att dom är värdelösa, Kör med 3-4 delar på min shadowpriest, och hänger på pve geareade präster med samma gs i dps.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lierox:

Inte helt sant att dom är värdelösa, Kör med 3-4 delar på min shadowpriest, och hänger på pve geareade präster med samma gs i dps.

Tja. Hade du haft lika hög level på gearen utan att det varit pvp items så hade du haft ännu högre dps. Det kan du aldrig komma ifrån.

Visa signatur

Skyflyer: "Du kan även prova att blunda med ena ögat. Då krävs bara halva bandbredden av grafikkortet"
Gigabte B550 Auros Elite, Ryzen 5900x, Celsius S24, PNY RTX 3080, Corsair RM750 V2, Trident Z Neo 3600MHz cl16 16gb, 970 EVO 1tb M.2, Fractal Define Compact TG

Permalänk
Medlem

Fast skölden som bara kostar 70 HP är ju rätt schysst så länge Kör med den och Relic/totem som också är billig...

Permalänk
Medlem

Japp dom har tagit bort rating då arenaseason är slut :/ ..och kommer inte börja med nån ny förren cata:/..
Gör dom inte så här mellan varje sesong btw? har faktisk inte tänkt på d då skaffat gearet innan ändå:P