Star Wars: The Old Republic

Permalänk

Mappen är över 23Gb.... och växer hehe...
Hoppas bara man kommer kunna logga in.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Vym:

Samtliga som registrerat sig för testing bjuds in till ett stress test som kommer att ske under en helg framöver.

För de som inte signat upp sig så kommer nycklar att delas ut på diverse sidor som exempelvis fz och gamereactor, m.fl.

Ska bli skitkul!

Det står faktiskt "this friday", dvs i dag

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Personligen blev jag väldigt besviken på spelet och animationerna. Kändes lite stelt och flöt inte på det sätt jag har upplevt andra spel. Menmen, hoppas de är bättre nu, det var ju trotsallt några veckor sedan jag spelade beta.

Permalänk
Medlem

Fick mail för 10 min sen om att jag kom med i betan, väntar bara på att kunna få en key eller något för att tanka det. Vilket jag hoppas på snart :X

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Främling:

Det står faktiskt "this friday", dvs i dag

Jag tror att det är olika typer av inbjudningar. Jag hade inte möjlighet att ladda ned klienten när jag kikade på swtor.com/tester innan den blev överbelastad. Trots att jag fick mailet 21:37.

Följande står i mitt mail:

"Your account has been selected to participate in an upcoming Star Wars™: The Old Republic™ Beta Weekend Test. If you have previously tested or are currently participating in an ongoing test, you will be invited again. Additional details for this upcoming test will be announced soon.

As part of this test, we will be partnering with games industry sites to distribute additional beta codes as necessary. This will help ensure we meet our population goals, so we can effectively stress test our servers in preparation for launch. Please do not acquire and redeem one of these codes as it could jeopardize your ability to participate in this test.

As a reminder, should you choose to participate, everything associated with this test (game information, process, forums communication, etc.) is confidential and may not be discussed outside of the Game Testing forum. Additionally, your participation in the Game Testing Program is subject to the Game Testing Agreement.

May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team"

Visa signatur

Tidigare använt ilsken som användarnamn.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Jag tror att det är olika typer av inbjudningar. Jag hade inte möjlighet att ladda ned klienten när jag kikade på swtor.com/tester innan den blev överbelastad. Trots att jag fick mailet 21:37.

Följande står i mitt mail:

Ja precis, den beta-inbjudan som kan spela denna helg ser ut som den bilden jag bifogade på föregående sida.

Permalänk
Avstängd

Fick också invite men kan inte ladda ner betan. Får bara fram "Update account info" på http://www.swtor.com/tester/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vym:

Jag tror att det är olika typer av inbjudningar. Jag hade inte möjlighet att ladda ned klienten när jag kikade på swtor.com/tester innan den blev överbelastad. Trots att jag fick mailet 21:37.

Följande står i mitt mail:

"Your account has been selected to participate in an upcoming Star Wars™: The Old Republic™ Beta Weekend Test. If you have previously tested or are currently participating in an ongoing test, you will be invited again. Additional details for this upcoming test will be announced soon.

As part of this test, we will be partnering with games industry sites to distribute additional beta codes as necessary. This will help ensure we meet our population goals, so we can effectively stress test our servers in preparation for launch. Please do not acquire and redeem one of these codes as it could jeopardize your ability to participate in this test.

As a reminder, should you choose to participate, everything associated with this test (game information, process, forums communication, etc.) is confidential and may not be discussed outside of the Game Testing forum. Additionally, your participation in the Game Testing Program is subject to the Game Testing Agreement.

May the Force be with you,
The Star Wars: The Old Republic Team"

Samma här, jag har varit testare tidigare och vet inte om det har ngt med det att göra om att man inte får testa denna helg.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Antagligen inte denna helg ne, utan det blir någon fram över, men det är väl för att visa att du kom med i betan så att du inte blir utelämnad om du ville vara med i beta testerna.

Permalänk
Avstängd

Ja, möjligt. Blev så upphetsad att jag inte läste ordentligt. Blir lätt så när man sitter hemma och har en nykter fredag och får ett sånt mail

Permalänk

Spelat sedan 22:30 nu. servern gick just ner för maintainance.
Körde en bountyhunter.
Spelet flöt riktigt bra. Inget lagg. Questerna buggade inte.
Mycket filmar material. NPC erna pratar. Inte för mycket spelare så inget slagsmål om mobsen.

tummen upp hitintills!

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem

Rockjaw Stephen Reid
If you received today's #SWTOR Testing Weekend email, you will NOT need to get a code from a site that's giving them away.

dtedwards86 Dylan Edwards
@Rockjaw safe to assume the emails today are not for this weekend?

@Rockjaw Stephen Reid
@dtedwards86 Correct. As the email states, for an upcoming weekend.

Permalänk

Jag blev lite för exalterad och försökte febrilt leta rätt på en download link. Fan då, jag som för en gångs skull är ledig en hel helg!

Visa signatur

Ljud: Asus Xonar Essence STX | Beyerdynamic DT 880 600Ω Manufaktur |

Permalänk
Medlem

Snacka om meningslöst email dom då skickar ut..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Snacka om meningslöst email dom då skickar ut..

Är det? Mailet säger att man har blivit antagen till en framtida beta, hellre ha lite koll i förväg än att få det en dag innan betan. Antagligen har det senare inte hänt, men du förstår nog min poäng.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Inaktiv

själv kan jag inte logga in eller komma åt mitt konto, loggin knappen är borta på start sidan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timeless Visions:

själv kan jag inte logga in eller komma åt mitt konto, loggin knappen är borta på start sidan

Det funkar nu.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Medlem

Lite tråkigt att man inte kan köra för att man har glömt bort sin lösenord och att lost password funktionen inte fungerar, får inget mail av dem.

EDIT: Nuså! Vart tankar jag ner det nu då? När jag går in på swtor.com/tester så står det bara you have complete the sign up process blablabla. Men jag har ju fått mail om att jag har blivit utvald? Börjar bli lite förbannad här :/

Visa signatur

Processor: Intel Core i7 930 @ 4,01Ghz Kylning: Corsair H100i Moderkort: ASUS P6T Deluxe v2 Internminne: Corsair 12GB Grafikkort: 2xEVGA GeForce GTX 780 SC ACX System Disk: Intel X25-M SSD 80GB G2 Hårddisk: 300GB WD VelociRaptor Chassi: Corsair Graphite 760T Arctic White Nätaggregat: Corsair HX 850W 80+ Ljudkort: Creative Sound Blaster X-Fi Titanium HD Operativsystem: Windows 8.1 Pro Eyefinity: 3x23" Samsung S23A700D 120Hz

Permalänk
Medlem

Men, ni kan inte ladda ner betan än, det gör ni nästa vecka om det är beta från fredag 18 till söndag den 20de, det finns ingen anledning att ladda ner den just nu utan det kommer senare i veckan eller om det är veckan där på.

Permalänk

Fan va gött att man får testa spelet igen då:) Hoppas på att jag gillar det mer denna gång, sist var jag allt annat än Imponerad.

Permalänk
Skrivet av James Ulrich:

Fan va gött att man får testa spelet igen då:) Hoppas på att jag gillar det mer denna gång, sist var jag allt annat än Imponerad.

Har spelat hela dagen nu... funkar så jäkla fint. Inget lagg eller dc's.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Skrivet av Främling:

Har spelat hela dagen nu... funkar så jäkla fint. Inget lagg eller dc's.

Min beta invite är för en kommande helg och inte denna:) Men jag var ju som sagt med i en månadslång beta för ett tag sedan, och jag kan ialla fall inte klaga på lagg och DC´s, för det hade jag inte något:)

Därimot, så var jag inte så imponerad av resten:) Men som sagt, ska ge det både en och 2 nya changser:)

Permalänk
Skrivet av James Ulrich:

Min beta invite är för en kommande helg och inte denna:) Men jag var ju som sagt med i en månadslång beta för ett tag sedan, och jag kan ialla fall inte klaga på lagg och DC´s, för det hade jag inte något:)

Därimot, så var jag inte så imponerad av resten:) Men som sagt, ska ge det både en och 2 nya changser:)

Ska ge det en chans.... har dock svårt för onlinespel utan full loot full pvp efter 2 år i darkfall.
Kan konstatera att som spel funkar SWTOR nästan exakt som WoW och LOTRO... vilket iofs inte är fel.

Visa signatur

Nvidia RTX 2080Ti | Intel Core i7 3,7GHz | RAM 32Gb 1333Mhz | Acer Z-321QU 32' 2560x1440@144HZ|

Permalänk
Medlem
Skrivet av James Ulrich:

Min beta invite är för en kommande helg och inte denna:) Men jag var ju som sagt med i en månadslång beta för ett tag sedan, och jag kan ialla fall inte klaga på lagg och DC´s, för det hade jag inte något:)

Därimot, så var jag inte så imponerad av resten:) Men som sagt, ska ge det både en och 2 nya changser:)

Metallica huhaaaahhhh

OT:

Fick ett sådant där mail, men har inte fått någon key eller liknande...

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Thornblom:

Metallica huhaaaahhhh

OT:

Fick ett sådant där mail, men har inte fått någon key eller liknande...

Oh yeah, Metallica:)

Det mailet är för en kommande betahelg, antagligen nästa helg. Så vi får nycklar och så via mail här under veckan skulle jag tro.

Permalänk
Medlem

Om man har en nyckel, var skriver man in den då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dekoon:

Om man har en nyckel, var skriver man in den då?

Skulle gissa på att du gör det i Beta-klienten vid registrering av konto.

Skrivet av James Ulrich:

Oh yeah, Metallica

Det mailet är för en kommande betahelg, antagligen nästa helg. Så vi får nycklar och så via mail här under veckan skulle jag tro.

I see...

In James we Trust.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gissar att det kommer vara helgen om cirka 2 veckor när Dreamhack äger rum, alla på Dreamhack får ju ladda ner SWtOR och spela det där, så jag gissar att de som får beta spelar vid samma tillfälle.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z270H GAMING, i7 7700K, MSI GTX 1080 Ti 11 GB Gaming, Corsair HX 850W, Corsair 16GB, Samsung 850 500 GB, Samsung 830 256GB, WD Black 1TB, BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

Jag har för mig att man inte får några betanycklar från Bioware. Beta accessen knyts direkt till ditt konto på swtor.com. Men hur det är med beta access/beta nyckel som man vinner eller får från andra siter vet jag inte, jag fick min direkt från Bioware.

Permalänk
Inaktiv