Star Wars: The Old Republic

Permalänk
Konsolgrävare

Yes! fick nys också ett mail om att jag kom med i gruppen som spelar på fredag! undrar om man får spela enda fram till måndag! *cross fingers*

(http://i.imgur.com/R0Co5.jpg)

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av emsee78:

Hade fått mail för typ en timme sedan

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST

Så 17:00 fredag sitter jag nog å nöter

så 10:00 AM CST är 17.00 i Sverige?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Varför känns det som att man kommer bli besviken?

Visa signatur

Vill ni ha svar, så citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

så 10:00 AM CST är 17.00 i Sverige?

Japp, bara kika timezoneconverter å se.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design S2 Blackout Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Elite Processor: Ryzen 7 3800X Grafikkort: Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse Minnen: Corsair 3600Mhz 16GB. SSD: Corsair Force MP600 500GB Lagringsenhet:Samsung Evo 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lösbonde:

Varför känns det som att man kommer bli besviken?

Känner samma sak, blev tyvärr besviken sist jag testade det.
SWTOR Känns mer som KOTOR Multiplayer än ett MMO.
Nu har det gått några månader, hoppas hoppas

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk

fick samma tid hoppas nu man kan spela tills måndag då jag ska på julbord med jobb fre kl 1900 typiskt

Visa signatur

PC1:Mobo:P8Z68-V Pro Cpu:i7-2600K @ 4.4Ghz CpuKylare:Noctua NH-D14 Gpu:ASUS GTX 690 Ram:XMS3 DDR3 1600MHz 16GB HDD:HyperX 3K SSD 240GB,OCZ VERTEX Plus 120GB ,1.0TB Bildskärm:3 x ACER 24''TFT 3D 120Hz Chassi:Thermaltake Level 10 GT Psu:HX750W Silver Mod OS:Win 7 Pro
MediaPC: Mobo:GA-78LMT Cpu:II X4 965 3,4GHz Cpukyl:Hyper 212 EVO Ram:8GB 1600Mhz Psu:CX 430M Mod Chassi:Define Mini Svart

Permalänk
Medlem

har givetvis inte fått något mail, är väl så förbannat typiskt. skulle inte förvåna mig om jag kom med på söndagen!

Visa signatur

MSI P67A-C45, 2600k @ 4.7ghz + Corsair H50, Corsair 8GB XMS3 ddr3 1600mhz, Chieftec 1000W, MSI 480 @ 845/2000, WD black 1TB + 3st WD green 2TB, Fractal Design R3 XL. Benq G2420HD
-----------------------------------------------------------------------------------
Lenny

Permalänk
Avstängd

Får väl se hur mycket spelande det blir. Det är ju ett STRESS-test och inte ett vanligt beta test.
Så man undrar om folk får starta nya karaktärer, eller om alla ska samlas på level 40 karaktärer nånstans och bara trolla runt, och stressa till serverarna dör.

Visa signatur

GPU: Sapphire HD7950 3GB OC CPU: i5 2500K 4.4GHz KYL: Scythe Mugen 2
MOBO:
Gigabyte Z68X-UD3H B3 RAM: GSkill 8GB 1600MHz PSU: Corsair TX650W
MUS: Logitech G400 TB: Logitech G15 SKÄRM: BENQ G2220HD // G2400W
HÖRLUR: HD558 LJUDKORT: Xonar DX CASE: Define R3 SSD: NOVA 2 60GB MECH: 3.75TB

Permalänk
Medlem

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, Nov. 25 at 10:00AM CST

Gött att Bioware inte cpade till det, var verkligen 2sec efter jag fick emailet som jag confirmade

Permalänk
Medlem

Nu är man skapligt taggad
Men jäklar vad svårt det är bästa klass+AC.Finns ju för många kombinationer som verkar riktigt roliga! Aldrig riktigt varit med om det i ett MMO att de flesta ser lockande ut.
Står nog mellan Trooper Commando,Bounty Hunter Mercenary eller Jedi Knight Guardian

Permalänk
Medlem

Börjar lira på lördagen den 26 Nov.

Permalänk
Skrivet av schitzo:

Får väl se hur mycket spelande det blir. Det är ju ett STRESS-test och inte ett vanligt beta test.
Så man undrar om folk får starta nya karaktärer, eller om alla ska samlas på level 40 karaktärer nånstans och bara trolla runt, och stressa till serverarna dör.

Skulle passa mig rätt bra, har kört tidigare upp till lvl 27 så jag vill främst se hög lvl Dock tror jag inte det kommer vara så, utan vi får nog spela helt som vanligt från lvl 1, bara att vi kommer vara rätt många på en begränsad tid.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Tror nog det med,för att simulera en launch där alla börja från 1..Så logiskt nog så är det nog att börja om från scratch som gäller.
Likaså är det ju väldigt mycket nytt folk som kommer testa,så av den anledning också så är det ju bättre att få lära sig att spela med sin karaktär från början.

Permalänk
Medlem

Förstår mej inte på den här betan.
Fick weekend invite den 11-11-11, såg inte mailet fören den 17-11-11 och kunde börja spela den 18-11-11.
Sen på söndag kvällen slutade det att fungera, sen fick jag ett nytt mail om weekend invite, o att jag skulle signa upp, men det verkade inte behövas för jag kunde logga in på direkten och det har fungerat hela veckan.

Permalänk
Medlem

Fick mailet igår, kom i fredagsgruppen. Svårt att välja klass bara, Smuggler, Bounty Hunter eller Imp. Agent lockar mest just nu. Men är man verkligen låst till imperiet om man väljer Bounty Hunter? Tycker att BH och Smuggler borde vara neutrala klasser.

Visa signatur

Det kan inte bli mer än fel.
En renrasig homosapiens, en härförare, en titan - kort och gott: en Göteborgare!
Självmord är en långvarig lösning på ett tillfälligt problem.

Permalänk
Skrivet av Pope:

Fick mailet igår, kom i fredagsgruppen. Svårt att välja klass bara, Smuggler, Bounty Hunter eller Imp. Agent lockar mest just nu. Men är man verkligen låst till imperiet om man väljer Bounty Hunter? Tycker att BH och Smuggler borde vara neutrala klasser.

Det är fler än du som tänker så men du är tyvärr helt låst till Empire om du väljer Bounty Hunter. Du väljer faction först, sen väljer du klass.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EvilPuppy:

Det är fler än du som tänker så men du är tyvärr helt låst till Empire om du väljer Bounty Hunter. Du väljer faction först, sen väljer du klass.

Har för mig att jag läste att man kan byta faction under spelets gång utifrån de val man gör i olika situationer. Kanske inte alls stämmer. Någon annan som hört något om detta?

Permalänk
Skrivet av mungo_skata:

Har för mig att jag läste att man kan byta faction under spelets gång utifrån de val man gör i olika situationer. Kanske inte alls stämmer. Någon annan som hört något om detta?

Nej, du kan inte byta sida. Däremot kan du välja att vara god på empire-sidan och ond på Republic-sidan så att säga. Om du spelat KOTOR-spelen så förstår du hur light-/darkside points funkar.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av EvilPuppy:

Nej, du kan inte byta sida. Däremot kan du välja att vara god på empire-sidan och ond på Republic-sidan så att säga. Om du spelat KOTOR-spelen så förstår du hur light-/darkside points funkar.

Aha! Då hade jag missförstått det hela.
Kommer det ha någon inverkan i själva spelet? I kotor fick man väl en bonus då man maxat light / dark side?

Permalänk
Skrivet av mungo_skata:

Aha! Då hade jag missförstått det hela.
Kommer det ha någon inverkan i själva spelet? I kotor fick man väl en bonus då man maxat light / dark side?

Ja, det kommer ha ungefär samma påverkan - Du får en bonus i nånting om du maxar åt ena eller andra hållet och det är helt värdelöst att vara mitt emellan

Permalänk
Medlem

Går det att speca om sig lätt samt välja AC på nytt ?

Visa signatur

Stationär : Ryzen 5600x | Asus B550m | Asus RTX3080 | 32GB DDR4 | Corsair AX750 | TJ08-E Vattenkyld | 2xAcer XB271HU
ESX host 1 : ESX+VS 6.0 | SuperMicro X8STE | Intel Xeon E5620 | 48GB DDR3 ECC/REG | Areca 1680x+HP SAS Expander | 22x Hitachi 3TB 5k3000 | APC SMART-UPS 1500 |
ESX host 2 : ESX+VS 6.0 | Intel DQ77KB itx | Xeon E3-1265L v2 | 16GB SODIMM | 2x Samsung 850pro 250GB |

Permalänk
Medlem

Har inte fått ett email som säger när jag kan hoppa in

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

Har inte fått ett email som säger när jag kan hoppa in

Bättre att logga in på swtor.com/tester för att hålla koll, där ser du direkt all info. Mailen har en tendens att komma sent

Permalänk
Medlem

Jo men där står det bara "Scheduled". :<

Permalänk
Skrivet av Sammyc51:

Jo men där står det bara "Scheduled". :<

Det är ju för att beta-helgen inte startat än. Kan du ladda hem klienten?

Permalänk
Medlem

Yes, klienten kan jag ladda ner.

Permalänk

Ok. Du får väl förhoppningsvis besked om när du kan spela under dagen då, de skickar ut mailen kontinuerligt, inte alla på en gång

Permalänk

Är väl också 3 starter.. Ena på Fredagen, Lördagen och Söndagen...

Permalänk
Medlem
Skrivet av bobocobra:

Är väl också 3 starter.. Ena på Fredagen, Lördagen och Söndagen...

Ne det 2, Fredag och lördag.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Skrivet av Raikiri:

Ne det 2, Fredag och lördag.

Det är kl 17 svensk tid fredag, lördag eller söndag.

EDIT:Glöm det, såg att Amber Green verkar ha uppdaterat sin post, det är fredag eller lördag som gäller