Permalänk

2x EVGA GTX 680 SC+

Tjena!

Det är dags att sälja mina två st EVGA GTX 680 SC+ 2GB med backplates (02G-P4-2684-KR) då jag nyligen köpte ett 980ti.

Har kört det första kortet som enkel sedan inköp (28-05-2012), köpte det andra året efter... (14-04-2013). Kvitton från Webhallen finns på både.

Korten fungerar klockrent, aldrig överclockat, satt i ett chassi med bra luftflöde och dammfiltrering. Originalförpackning och deras innehåll finns kvar till både också.

Pris: 900 riksdaler för ett kort, dvs.1800 för två st, men du får en 3-way SLI bridge från EVGA på köpet om du tar både. Ni får gärna lägga bud men jag behålla rätten att acceptera bud eller inte.

Köparen står för frakt, eller hämtar i Osby/närheten.

Mvh

Chris

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Jag köper gärna en backplate av dig för 300kr inkl. frakt

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

@Rajat: Nej, tyvärr, dom heter SC+ eftersom backplatorna är fabriksmonterad.

Permalänk

Hej,
Tar ett av dem!

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pushead85:

@Rajat: Nej, tyvärr, dom heter SC+ eftersom backplatorna är fabriksmonterad.

Det är lugnt, skadar inte att fråga. Det löste sig för mig ändå, jag skickade ett mail till EVGA och frågade ifall de hade någon överbliven kvar på någon hylla som låg och skräpade till mitt kort, ficka svar att de var helt slut, men de hade en bättre begagnad som låg hos dem som jag kunde få gratis ifall kortet var registrerat på deras hemsida på min profil och det är det, så fick ett mail från dem idag att de skickar den idag, måste bara beundra EVGA's service bara för det.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Skrivet av Rajat:

Det är lugnt, skadar inte att fråga. Det löste sig för mig ändå, jag skickade ett mail till EVGA och frågade ifall de hade någon överbliven kvar på någon hylla som låg och skräpade till mitt kort, ficka svar att de var helt slut, men de hade en bättre begagnad som låg hos dem som jag kunde få gratis ifall kortet var registrerat på deras hemsida på min profil och det är det, så fick ett mail från dem idag att de skickar den idag, måste bara beundra EVGA's service bara för det.

De är nu bäst av alla nvidia tillverkare på många sätt, man känner sig alltid säker att köpa deras produkter (även om de är begagnad), synd att dom inte gör AMD kort med...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pushead85:

De är nu bäst av alla nvidia tillverkare på många sätt, man känner sig alltid säker att köpa deras produkter (även om de är begagnad), synd att dom inte gör AMD kort med...

Nja, de är ju NVIDIA exclusive (och har själva valt Intel då de tekniskt ligger längre fram) och får förtur på saker tack vare det, de var ju t.ex den enda tillverkare som fick göra egen kylare till Titankorten när de kom, de har intagit den plats som SFS en gång hade tills de bestämde sig för att göra både NVIDIA & AMD kort, vilket resulterade i att NVIDIA slutade leverera chip till dem.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

1600+ frakt?

Lägger ett bud på 1600+frakt med schenker.

Permalänk

Korten är nu sålda, tack för intresset.