3 Windows 8 Pro (OEM/Upgrade) English licenser bytes mot Office 2010 Home & Student (3pc) English eller Svenska

Permalänk

3 Windows 8 Pro (OEM/Upgrade) English licenser bytes mot Office 2010 Home & Student (3pc) English eller Svenska

Hej,

Jag har 3 stycken Windows 8 Pro English (OEM/Upgrade) licensnycklar som jag vill byta mot Office 2010 Home and Student (3 pc) antingen Engelsk eller Svensk version.

Övrig info: inga DVDer eller dylikt behöver byta ägere utan endbart licensnycklarna.
Jag köpte in Windows 8 Pro nycklarna när det precis var lanserat och dessa var da tillgängliga för cirka 260 kronor styck om jag minns rätt.

Observera att alla tre nycklar har varit aktiverade tidigare om än under väldigt begränsade tidsperioder.

Förtydligande: 2 av licensnycklarna har varit installerade pa varsin spelmaskin under kort tid och sedan pa varsin HTPC maskin. Den tredje nyckeln har varit installerade 3 ganger total pa olika hardvara. Allt under väldigt kort tid, da Windows 8 inte fallit mig pa lappen alls.

Givetvis far man räkna med att när dessa ska aktiveras pa nytt kommer det att krävas att man ringer in till Microsofts automatiska telefontjänst och aktiverar sig. Detta tar normalt 5-10 minuter.

Observera att detta rör sig om Windows 8 Pro licenser och inte 8.1. Dock gar det att använda dessa lincenserna direkt pa Windows 8.1 installationsmedia. Da maste man följa ett visst installationsförfarande, som gar att googla sig fram till. Annars kan man använda Windows 8 installationsmedia.

Jag vill byta dessa tre licenser mot Office 2010 home & student, 3 pc-versionen. Jag söker helst engelskt version men svensk version fungerar ocksa (i nödfall).

p.s helst byter jag mot nagon pa forumet som varit medlem "en tid" och verkar seriös.

Mvh Daniel Söderström

Läs hela annonsen här

Permalänk

@purepenta:

Förtydligande: 2 av licensnycklarna har varit installerade pa varsin spelmaskin under kort tid och sedan pa varsin HTPC maskin. Den tredje nyckeln har varit installerade 3 ganger total pa olika hardvara. Allt under väldigt kort tid, da Windows 8 inte fallit mig pa lappen alls.

Givetvis far man räkna med att när dessa ska aktiveras pa nytt kommer det att krävas att man ringer in till Microsofts automatiska telefontjänst och aktiverar sig. Detta tar normalt 5-10 minuter.

Permalänk
Medlem

Jag har 2st 2010 Home & Student nycklar ligger.. De har båda 2 varit aktiverade vid nåt tillfälle, Så samma gäller där att man måste ringa för att aktivera, Om det är intressant ?

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk

@Nevil:

Hej Nevil,

Skulle kunna vara intressant. Är det svenska versionen av Office 2010? Det är alltsa 2 x single lincenser pa Office 2010?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av purepenta:

@Nevil:

Hej Nevil,

Skulle kunna vara intressant. Är det svenska versionen av Office 2010? Det är alltsa 2 x single lincenser pa Office 2010?

Mvh

Hej!

Japp, Men ja va tyvärr lite för snabb.. Fick PM om win8pro licenser, o reagerade tyvärr inte på namnet.. Så dom är borta redan.. =/ Hoppas de löser sig ändå! =/

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |