Säljes Ubiquity Unifi Router samt Switch (Båda POE)

Permalänk
Medlem

Säljes Ubiquity Unifi Router samt Switch (Båda POE)

Hej.

Säljer nu dessa två enheter.

1. EdgeRouter PoE 5-Port. Inköp 2/8-16 Kvitto medföljer
2. ToughSwitch PoE 5-port. Inköp förra året, Kvitto saknas

Switchen
Routern

Pris för båda: 1800:-

Föredrar att mötas upp vid affär men kan även skickas och då står köparen för frakten.
Möts gärna upp i/runt Göteborg och Kungsbacka.

Hade samma saker ute för ett tagsedan men så rann det ut i sanden tyvärr.

Anledningen till att jag säljer är för att jag har bytt enheterna till Unifi GW och en annan POE Switch i samma serire som GW

mvh
Jocke

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Administrativ avgift

Vad kräver du för Edgerouter endast? inkl frakt

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockej:

Hej.

Säljer nu dessa två enheter.

1. EdgeRouter PoE 5-Port. Inköp 2/8-16 Kvitto medföljer
2. ToughSwitch PoE 5-port. Inköp förra året, Kvitto saknas

Switchen
Routern

Pris för båda: 1800:-

Föredrar att mötas upp vid affär men kan även skickas och då står köparen för frakten.
Möts gärna upp i/runt Göteborg och Kungsbacka.

Hade samma saker ute för ett tagsedan men så rann det ut i sanden tyvärr.

Anledningen till att jag säljer är för att jag har bytt enheterna till Unifi GW och en annan POE Switch i samma serire som GW

mvh
Jocke

Läs hela annonsen här

Som jag förstår det så klarar den av att köra deras senaste AP både 24/48v via POE?

Visa signatur

Arch - Makepkg, not war -||- Gigabyte X570 Aorus Master -||- GSkill 64GiB DDR4 14-14-15-35-1T 3600Mhz -||- AMD 5900x-||- Gigabyte RX6900XT -||- 2x Adata XPG sx8200 Pro 1TB -||- EVGA G2 750W -||- Corsair 570x -||- O2+ODAC-||- Sennheiser HD-650 -|| Boycott EA,2K,Activision,Ubisoft,WB,EGS
Arch Linux, one hell of a distribution.

Permalänk
Medlem

500 plus frakt för switchen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Ser gärna att man möts upp så om det svarar någon som kan mötas alt komma hem och hämta så går de före. Säljer de separat om inget visar intresse i att köpa båda tillsammans.
Klarar 24/48v.

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Vad kräver du för Edgerouter endast? inkl frakt

Ge mig 1000:- plus frakt så är det deal.

Skrivet av Minisulan:

500 plus frakt för switchen.

Kör på det. Skicka PM till mig med info.

-------------

Har tänkt om lite, orkar inte med att invänta bättre bud och sådant utan nu vill jag bara bli av med grejerna (för ett ok pris givetvis).

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem

Grejerna finns fortfarande :=)

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem

Finns routern kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag ställer mig gärna i kö för routern.
1000kr + frakt.
Återkoppla om det blir min tur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erniaa:

Jag ställer mig gärna i kö för routern.
1000kr + frakt.
Återkoppla om det blir min tur

Hej.

Det är din tur
Ska jag skicka den imorgon?
Ha en go kväll

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockej:

Hej.

Det är din tur
Ska jag skicka den imorgon?
Ha en go kväll

Fick du routern såld? Annars är jag intresserad. (Citera gärna mitt inlägg när du svarar så att jag ser svaret lättare.)

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av blunden:

Fick du routern såld? Annars är jag intresserad. (Citera gärna mitt inlägg när du svarar så att jag ser svaret lättare.)

Yes, den är såld.
Ha en go kväll

Visa signatur

Who's that riding in the sun? Who's the man with the itchy gun? Who's the man who kills for fun? Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jockej:

Yes, den är såld.
Ha en go kväll

Ok, misstänkte det. Detsamma!

Visa signatur

Antec P280 | Corsair RM750x | ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero | Ryzen 9 5900X | G.Skill Trident Z RGB 3200MHz CL14 @3600MHz CL16 2x16GB | ASUS RTX 3080 TUF OC | WD SN850 1TB | Samsung 970 Pro 1TB | Samsung 860 Pro 1TB | Samsung 850 Pro 1TB | Samsung PM863a 3.84TB | Sound Blaster Z | 2x ASUS PG279Q