Groundcontrol 2 *BETA testare*

Permalänk
Medlem

Groundcontrol 2 *BETA testare*

Jag blev idag antagen för beta testning av Groundcontrol 2.
Låter ju bra.. men om jag skall vara ärlig så är jag inte speciellt insatt i spelet :S

Jag har förvisso spelat 1an en del vid diverse lan..
Jaja jag återkommer med lite skärmdumpar och kritik på spelet.

//

[Uppdatering #1]
Det förekommer vissa buggar, men det är ju trots allt en beta.
Det är även _MÅNGA_ som inte kan joina spel över nätet (däribland jag själv), men hosta går bra(?)

Över till själva spelandet.
SJUK grafikmotor. Grym grafik och det flyer väldigt smidigt på min 3000+ med 512ddr och Gf4ti4200. Det är detaljerat ända in till gräs strån (precis som föregångaren). Och vattnet ser onekligen mäktigt ut.

//

Permalänk
Avstängd

det e vell ett kul spel!

Visa signatur

3,2 p4 768 ddr 400mhz blålysande cpu fläkt riktigt cool.... ps tycker om starcraft, halo, halo2, diablo 2, ähh.... det e hur många som helst fråga mig om spel om ni vill!!!!!...............

Permalänk

Fan va schysst. Tyvärr så spelade jag inte så mkt av ettan. Men man var lite häpen över det.

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Jag har med blivit antagen!

Permalänk
Avstängd

Är det denna sida man ansöker om beta testare för?

http://support.vugames.com/betasubmission/sysinfo/index.aspx

Visa signatur

Abit NF7-S Rev 2.0 | AMD Athlon XP 2500+ @ ~2500 Mhz (225x11) | 2x256 MB DDR PC3200 @ Dual Channel | Powercolor 9800se r98se-c3 @ Powercolor 9800Pro

Permalänk

Yay en beta testare här också

Permalänk
Avstängd

/me goes beta testare

*tankar*

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk

Japps, klart man är antagen
Är på 40% av nedladdningen nu.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Avstängd

äkta snyggt är det iaf

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem

Också betatestare, wtf. Är alla det eller?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AlpHa.
Också betatestare, wtf. Är alla det eller?

alla som i 5000 st, ja.

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Avstängd

Jag är inte beta testare

Visa signatur

Din slickepinne i sandlådan!

Permalänk

Inte jag heller. Fast jag sökte aldrig:p

Men det där ser riktigt snyggt ut. Var aldrig så insatt i 1an, men kanske kan plocka fram det och testa i helgen:) Sist jag testade det så var grafiken skitgrym. Undra hur min reaktion blir nu:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Efter att spelat igenom tutorialen och en första omgång får jag säga att det verkar riktigt bra. Det enda är att jag inte riktigt vant mig vid kameran än, tycker den fipplar omkring en massa.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Re: Groundcontrol 2 *BETA testare*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ranger
Jag blev idag antagen för beta testning av Groundcontrol 2.
Låter ju bra.. men om jag skall vara ärlig så är jag inte speciellt insatt i spelet :S

Jag har förvisso spelat 1an en del vid diverse lan..
Jaja jag återkommer med lite skärmdumpar och kritik på spelet.

//

Är det tillåtet att lägga ut dumpar under betatestning? Brukar inte vara tillåtet att kommentera överhuvudtaget

Visa signatur

MÄÄAKLUBA

Permalänk
Medlem

Re: Re: Groundcontrol 2 *BETA testare*

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Belch
Är det tillåtet att lägga ut dumpar under betatestning? Brukar inte vara tillåtet att kommentera överhuvudtaget

Är det en closed-beta så brukar det vara så, bara vissa spel recensenter brukar få lov att gå igenom och visa dom.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Hur stor chans är det att man blir det nu då?

Visa signatur

:: "Ut med det gamla, och in med det nya." ::

Permalänk

Im in

Visa signatur

Programmer is an organism that turns coffee into software.

Permalänk
Avstängd

Flopp nummer 3?

Typ 1:an med add-on var billigare än "ZipCD" skivorna...

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Jag fick mailet idag
Har betan på dl nu klar om några minuter får hoppas det inte är allt för många buggar så man inte behöver klaga och rapportera

första gången jag har fått ett mail om att jag har blivit utagen till någon beta så jag är lycklig

Permalänk
Medlem

Så det är verkligen säkert att skriva in sitt namn och efternamn utan att namnet missbrukas?

Tacksam för svar

Visa signatur

Hyvää Joulua!

Permalänk
Medlem

NÅn som vill spela ikväll?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Avstängd

reggade mig för betan nu . Vad går spelet ut på å så?

Visa signatur

Abit NF7-S Rev 2.0 | AMD Athlon XP 2500+ @ ~2500 Mhz (225x11) | 2x256 MB DDR PC3200 @ Dual Channel | Powercolor 9800se r98se-c3 @ Powercolor 9800Pro

Permalänk
Medlem

Jag vill spela, säg tid bara
Jag suger på sådana spel men detta var kul. Snygg grafik och bra ljud.

Visa signatur

| Gibabyte GA-P55A-UD4 | i5 750 @ 3.6 Ghz | 8GB Corsair Vengance | Asus GTX570 DCUII | | DELL 2408WFP | Logitech z-5500|
"If it bleeds, we can kill it!" Arnold Schwarzenegger, the Predator

Permalänk
Medlem

Hur lång tid tog det att få beskedet efter att man registrerat sig?

Permalänk
Medlem

http://support.vugames.com/betasubmission/

Happ man var lite för sent ute. Hoppas iallafall det blir ett bra spel och att det kommer ett demo snart