Permalänk
Medlem

americas army

Var kan jag hitta, americas army vill ha en DIREKT länk, jag vill kuna trycka på download och det är bra, orkar inte leta

Tack så väldigt mycket på förhand /Nicke

Permalänk
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

tack så jätte mkt

Permalänk

Jag laddar också ner det nu: ) Men det kommer ta en stund, har 512kbs.

Visa signatur

i5 4690k @ 4.2ghz, Gtx 1060 3gb stock, 4x4gb ddr3

Permalänk
Medlem

Lovar att det är värt det...har spelat AA sedan det släpptes , och kommer aldrig att sluta spela det. Är det några frågor ang AA så skicka ett PM till mig så kan jag säkert hjälpa er

En bra svensk sida där ni kan få bra tips på är www.clansvk.net

Själv tillhör jag moose http://moose.kicks-ass.net

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

Har dom fixat några servers med hygglig ping på nuförtiden?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Jodå det finns 100 EU servrar nu och de finns i England...pingar 40-60 på dessa vilket är kanonas....finns en chans att det även ska sättas upp offical servrar i stockholm

http://www.netfire.com/facilities.php

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

JOIN THE NAVY
Spelade spelet ett tag sedan men gillade inte det...
Ska börja igen, installerade det igår

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk
Medlem

Jag har installerat detta spel och har testat det på lan men det går ju inte byta bana, eller?

Jag har påbörjat training och kommit en bit men när jag försöker göra adv marksmanship så är den inte tillgänglig, varför?`jag har kört igenom basic training och fallskärmshoppandet.

Visa signatur

dualcore e8400 * 8gb A-data gaming * Gigabyte GA-EP45-DS3L *
Powercolor 8800gt * Antec sonat * Samsung 500gb *
Member at www.gubbklubben.se

Permalänk
Medlem

För att kunna göra marksamanship så måste du klara av skjutbanan först och skjuta minst 36 av 40. Det finns över 20 banor, så du hittar säkert någon favorit. Tack för omnämnandet Mek(SWE) -jag kan berätta att vi jobbar på att hjälpa nya spelare och att det snart kommer att dyka upp mer omfattande hjälp. Så snart det är klart kommer det upp på sidan.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Spelade ett bra tag förut men tröttnade på den ärdelösa pingen. Värt att prova igen då kanske.

Permalänk

Spelet är jävligt kul, men att man ska behöva göra dom där träningarna är mindre kul, Derför jag inte orkar spela det.

Edit: YES, hittade mitt gammla account. Jag har hela 12 honor och klarat alla träningar, sug på den ni. Nu ska liras!. Bara det att nicket jag registrerade mig med är så fult att jag knappt vågar spela med det (var NÅGRA år sen jag använde det sist).

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Spelet är jävligt kul, men att man ska behöva göra dom där träningarna är mindre kul, Derför jag inte orkar spela det.

Edit: YES, hittade mitt gammla account. Jag har hela 12 honor och klarat alla träningar, sug på den ni. Nu ska liras!. Bara det att nicket jag registrerade mig med är så fult att jag knappt vågar spela med det (var NÅGRA år sen jag använde det sist).

Spela roll vilket nick man har?

Permalänk
Medlem

Hmm kan man söka upp servers på all seeing eye eller något?????? jag hittar bara servers med minst 90 i ping :(((
Skriv gärna adressen till några bra servers med svenskar på.
5-0 till Sverige igår.. TJOHOO ;D

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mek(SWE)
Lovar att det är värt det...har spelat AA sedan det släpptes , och kommer aldrig att sluta spela det. Är det några frågor ang AA så skicka ett PM till mig så kan jag säkert hjälpa er

En bra svensk sida där ni kan få bra tips på är www.clansvk.net

Själv tillhör jag moose http://moose.kicks-ass.net

Då känner du kung-totte.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [SvK]Rogue
För att kunna göra marksamanship så måste du klara av skjutbanan först och skjuta minst 36 av 40. Det finns över 20 banor, så du hittar säkert någon favorit. Tack för omnämnandet Mek(SWE) -jag kan berätta att vi jobbar på att hjälpa nya spelare och att det snart kommer att dyka upp mer omfattande hjälp. Så snart det är klart kommer det upp på sidan.

Vet inte om jag är blind men jag hittar inte hur man byter bana i Lan spel???

Visa signatur

dualcore e8400 * 8gb A-data gaming * Gigabyte GA-EP45-DS3L *
Powercolor 8800gt * Antec sonat * Samsung 500gb *
Member at www.gubbklubben.se

Permalänk
Medlem

Måste man göra alla träningar kan man itne cracka nått så man inte behöver det?

Permalänk
Medlem

är det fortfarande lika segt när man dör ? Kom ihåg att jag slutade lira det för att man kunde alltså sitta i minst 5 min innan man fick spela igen :/

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
Spelet är jävligt kul, men att man ska behöva göra dom där träningarna är mindre kul, Derför jag inte orkar spela det.

Edit: YES, hittade mitt gammla account. Jag har hela 12 honor och klarat alla träningar, sug på den ni. Nu ska liras!. Bara det att nicket jag registrerade mig med är så fult att jag knappt vågar spela med det (var NÅGRA år sen jag använde det sist).

Man kan byta nicket. Du får gå in på AA's hemsa o kolla efter "game name change" eller vad det kan heta.
Sen att det är lite träning för att få tillgång till alla vapen/baner tycker jag är bra. Man slipper en massa kids/slödder Spelet blir förhoppningsvis lite mer moget.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Gå igenom träningen. Det tar inte särskilt lång tid... Medic och SF-träningen tar lite tid men är enkel. Hacka sig igenom träningen... tja, vill man bli av med kontot så....

Angående nick -gå till www.americasarmy.com och kolla högst upp till höger på sidan: Your account. Logga in och byt namn. Börja dock med att se till att du har korrekt e-postadress inskriven.

Att byta bana i LAN-spel: den som har servern kikar på denna sida: http://www.americasarmy.com/support/faq_win.php?p=1&t=1

Och det som är bra med spelet är att dör man så är man död. Ingen respawn. Det gör att spelare är lite mer försiktiga och inte bara rusar omkring som rambo-wannabes.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Då känner du kung-totte.

Jorå lilla KT känner man

AA är ett team spel och kan man få folk att spela i Team på en server är man oslagbar...är inte ofta det händer att man på Public får ett sådant flyt med bra team play... Vill man ha känslan med bra team play ska man helt klart försöka komma med i en clan.

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

Jag spelade Army en hel del i början. Det var kul men spelat har legat på is sedan dess för mig.
Jag körde igenom de för mig nya träninguppdragen (medic, sf) och provade att spela lite online. Känner att jag är väldigt ringrostig.
Finns det någon server där man kan känna att det är ok att vara rostig utan att sabba för andra och så? Lite mjukstart

Nu när jag testade vart jag Teamleader och jag har lite problem att sköta min egen gubbe om ni förstår..

Visa signatur

Stunning debut album 01 Doubt 02 Change The original idea was to press this disk on multi-coloured vinyl but the pressings came out as a rather muddy green colour with a slight warp [The warp didn’t affect the playing of the disk].

Permalänk
Medlem

Gå in på en server där det inte finns folk på den bana du vill testa...kolla igenom den i lugn och ro sen kan du hoppa på en föreslagsvis EU server där du får bra ping....och var inte orolig förr att göra bort dig alla har sådana dagar...så det är bara att köra på och göra det bästa av det.

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk

hade inte det börjat kosta pengar?
*laddar*

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk

Jag har version 1.7..... någonting..
När ja försöker logga in kommer de bara upp:
Error Unknown..
Någon som vet vad felet kan va??

Visa signatur

I am not camping - Im just holding position!

Permalänk
Medlem

Rosa Rebell
Det kostar inte pengar.

Stiffmeister6
Tanka ner den senaste verren. Finns borta på FragZone.

Men ang. "ringrostig". Min erfarenhet är att om man bara talar om att man är ny så brukar det alltid vara vänliga spelare som hjälper en med tips o trix. Dom som gör sig lustiga över en brukar bli nertystade ganska så snabbt. Sök efter EU servrar (brukar stå i servernamnet) så ska det nog lösa sig

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Jo, men de e ju liksom 700mb..
De e inget som ja orkar göra tyvär..
Fast ja får väl ta o göra de ändå..
Anledning till att ja installera de va för att ja hittade de på en gammal dvdskiva..

Visa signatur

I am not camping - Im just holding position!

Permalänk
Medlem

Har du ingen polare med bredband som kan tanka o sen bränna då?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Jag har bredband..
Men ja vet inte om ja orkar ladda ner de.. Lat?
E spelet värt att ladda ner?

Visa signatur

I am not camping - Im just holding position!