Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Ett QL 20 armor för priset av 3 creds ?

Syftar på:

OnUse: Hit Wearer Cash -3 - -3

SpawnItemACG Wearer FRSI @ QL 20 for unlimited timespan

Japp fixerns itemspawn nanos kostar creds

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

Tycker att det låter hyffsat prisvärt med 3 creds för en armor som antagligen är bättre än det jag redan har

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

kan man tradeda via chatten och vara på två olika ställen? eller måste man stå mot varandra?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Tror att man måste stå brevid varandra.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk

Agh vad dyrt allt är! Jag har inte råd med någonting. :/

Permalänk
Medlem

Har laddat ner i ca 3 dar nu! 5 timmar kvar.

Permalänk

synd bara AO inte är värt att spela utan shadowlands...

Permalänk

argh gåt från WoW betan till detta.. ospelbart. kanske var bra när det kom, men nue. yuck blä. skitspel.

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kakmonstret
argh gåt från WoW betan till detta.. ospelbart. kanske var bra när det kom, men nue. yuck blä. skitspel.

Hehe, här är det precis tvärt om!
Jag har börjat hata wow, det enda sättet där att göra sin gubbe speciel är talents, vilka man har 41st av vid lvl60. Sedan har vi det att alla ser likadana ut och är världen är slarvigt gjord.
Nej nu måste jag få välja skills ett tag läsa timmar på forum innan jag vågar placera IPs.
Detta kan låta konstigt men jag har tröttnat wow riktigt duktigt nu.

EDIT: tankar nu, det är ju gratis^^

Permalänk
Medlem

Ao är det absolut bästa mmorpg enligt mej, så ere bara

nån som behöver hjälp i RK2? skicka ett tell till /Ottoa

Visa signatur

Kingcool

Permalänk

jag letar nog efter folk, de jag spelade med förr har slutat, så vilka från swec spelar, vart och vad heter ni?

btw är alien invasion bra?

Permalänk
Medlem

Fixedsys
RK2
Level 15 Fixer

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Klar om 40 minuter, tankar i 330 kb/s, skönt med en lagom stor fil för en gångs skull Kunde dock gärna ha gått i 1 mb/s men men...

Edit: Oj, hehe, såg nu att jag inte tankar med BitTorrent, utan direkt från en tysk mirror, inte så konstigt att det går snabbare

Permalänk
Medlem

Hjälp! Nu får jag panik. Jag har laddat ner AO nu. När jag ska installera det så går jag in i mappen där jag har lagt allt. Där ser jag då ca 50 rar filer, lite andra filer och en install fil. Öppnar install.exe men när installationen ska börja så ber den mig att sätta in en disk som inneholler någon data1.cab fil eller något. Hjälp! hur och vad ska jag göra nu??

Edit: Det löste sig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av relek
Hjälp! Nu får jag panik. Jag har laddat ner AO nu. När jag ska installera det så går jag in i mappen där jag har lagt allt. Där ser jag då ca 50 rar filer, lite andra filer och en install fil. Öppnar install.exe men när installationen ska börja så ber den mig att sätta in en disk som inneholler någon data1.cab fil eller något. Hjälp! hur och vad ska jag göra nu??

Edit: Det löste sig.

Extrahera rarfilerna.

Permalänk

Jag tänkter kanske dra ner det nån gång... Någon som vågar sig på en uppskattning av nedladdningstiden? Jag sitter på en 2.5-uppkoppling.

Visa signatur

Ping-pong is pingis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Docksider
jag letar nog efter folk, de jag spelade med förr har slutat, så vilka från swec spelar, vart och vad heter ni?

btw är alien invasion bra?

Urrban, lvl 89 enforcer RK2... e redan med i en org men funderar på o lefta den ^^ ja alien invasion äger som fan, jag förbeställde det så jag fick en leet-pet key me ;D värt vartenda öre ;P

Visa signatur

I'm the backwards man, the backwards man. I can go back as fast as you can!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Docksider
jag letar nog efter folk, de jag spelade med förr har slutat, så vilka från swec spelar, vart och vad heter ni?

btw är alien invasion bra?

Har diverse gubbar på RK1 (1 inte 2 trött i huvet) men spelar mest med Demnogonis 150 enforcer

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrAzy1
Har diverse gubbar på RK2 men spelar mest med Demnogonis 150 enforcer

Välkommen tillbaka till Ragnarok

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

Jag spelar på Atlantean, lvl 19 agent vid namn Llothren.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem

jag spelar på atlantean, finns i borealis (eh ni fattar vilken stad)
är lv8 adventurer, namn Aminda. skicka ett /tell om ni vill dra och slakta lite monster i tunnelbanan.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Vart tusan hittar man libraries för att göra nano progs?
Har letat som en demon nu...
lvl17 Soldier som verkar vara rätt kass.. kör fortfarande på solar rifle..

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Hedersmedlem

Som jag har sagt, spelar Lniya på Rubika1, Atlantean. Level 220 Adventurer. Har även en bunt andra karaktärer men denna är min favorit...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_wiz
Vart tusan hittar man libraries för att göra nano progs?
Har letat som en demon nu...
lvl17 Soldier som verkar vara rätt kass.. kör fortfarande på solar rifle..

Du bör försöka hitta något bättre (hell anything goes) Assault Rifle, Ranged Energy är favoriterna

Prylar för att göra nanoprogram hittar du i trade department... men enklast är att köpa färdiga i Nano department.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Det tog ett bra tag innan jag förstod att det fanns flera rum i shopperna. Så om du inte har utforskat dom än, så gör det

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ahh thx CCWarlock.. nu kan jag gibba resten av natten =P

Visa signatur

Winchester 3500+, Sapphire X850XT,2x512 Kingston hyperX,2x200Gb Diamondmax10,DFI Lanparty Nf4-sli dr
(23:42:26) <@Garland|Greene> peGGy: du är inget annat än en attentionwhore, så dig skiter jag fullkomlit i

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Det tog ett bra tag innan jag förstod att det fanns flera rum i shopperna. Så om du inte har utforskat dom än, så gör det

oj, det visste inte jag heller!

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

Orkar inte vara i training area tills lvl 6

Permalänk
Medlem

jag drog när jag var på lv6. tycker det var en bra tid att dra. glöm bara inte att uppgradera era vapen innan ni drar

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk

Ett tips! Köp solglasögonen, de är iof ganska dyra(ca 6k) men man säljer dem för 250k ganska lätt då de bara går att köpa i på träningsön. Min bror sålde ett par solglasögon, helt vanliga, inga modifikationer eller något för 300k.

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Patienten
Välkommen tillbaka till Ragnarok

Tackar tackar... datorn pajja och jag hade varken tid eller pengar att fixa den. Så jag var utan ett bra tag och blev autorensad. Men nu är jag med i leken igen. Med Alien Invasion

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all