Gratis Anarchy Online Ett År

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Black-Raven
e dehär verkligen helt gratis i ett år...tycker det känns lite skumt.

Ja.
Först om/när du skaffar expansionerna börjar det kosta.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

sådärja, tack vare SVTs program kontroll så blev man intresserad
Tankar nu

Kom ihåg detta bara :

Citat:

Terms and conditions
Purchase costs: NO PURCHASE COST

Regular subscription fees will start from 1/1 - 2006.

Och

Citat:

No charges will be made before 1/1 2006 unless you decide to enter your credit card information and / or start subscribing to any of the Anarchy Online expansion packs. If you have entered your credit card details, the free trial is considered a purchase unless you cancel before the free period is over.

Låter lite som att man måste komma ihåg att avregga sig före 1/1-06
Om man nu inte är helt såld på spelet då.

Edit: Har lirat några timmar nu. Ganska kul. Gillar att samla saker

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

Permalänk

Har lirat i några dagar nu och det är rätt roligt, jag ska nog fortsätta spela detta under denna gratis period.

jag har några frågor till er erfarna nu.
jag är över lvl 10 och när jag blev lvl 10 fick jag något som hette Perk var hittar jag det?

jag är rätt trött på min nybörjarpistol (ja den är uppgraderad) när får jag en bättre eller ska den uppgraderas en andra gång?

jag valde klassen Nano technician och nu när jag är lvl 12-13 så kan jag inte längre höja mina stats högre än 69 (det står att jag har nått maximal nivå) vad ska jag göra nu?

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

Perks ingår i expansionen Shadowlands, inget du behöver oroa dig för.

Det enda du kan göra för att höja dina skills mer är att levla mer. Jag tror att du kan höja dina skills efter lvl 15 igen.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk

ok då var det löst.
en till fråga när jag ändå är igång.
hur tar man bort nodrop items?
nybörjarpistolen blev nodrop när jag moddade den.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

Jag valde Geraman HTTP och fick en nedladnings hastighet på 1.4 MB/sek. Jävligt bra.
Har reggat mig och fick 1 års gratis spel.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killer Krille
ok då var det löst.
en till fråga när jag ändå är igång.
hur tar man bort nodrop items?
nybörjarpistolen blev nodrop när jag moddade den.

Den var nodrop innan också. Högerklicka i 2 sekunder och välj delete från menyn du får upp.

dan@work
Den nya deadlinen är 15/1 2006 nu. Och då du aldrig lämnar några kontokortsuppgifter kommer de inte börja ta betalt då, de kommer helt enkelt bara stänga ditt konto så att du inte kan spela förrän efter du fyllt i kontokortsuppgifter. Men det ryktas om att de kommer förlänga så att det blir gratis för all framtid. De verkar sälja expansions i rätt hög hastighet:-) Är massor man går miste om utan expansioner. Som kan inte fara till nån av de nya zonerna, kan inte använda perks, kan inte spela Keeper eller Shade och kan inte fullt ut delta i landgrabs.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Avstängd

måste lada ner igen hela filen var totalt förstörd.
error över allt utom i 4 filler.

måste lada ner igen.

Permalänk
Sötast

har spelat nån månad nu... fick länken på ett annat forum för ett tag sen.. är ganska nöjd med AO skriv gärna om det är nåt, eller har nån fråga eller så... heter "Ksijajo" på rubi ka 1

Permalänk
Medlem

Har gjort en adventurer nu. Någon som vet en bra svensk klan/guild? Skiter i om det är omni eller clan bara det är en bra klan/guild med svenskar

Permalänk
Medlem

Någon som kan rekomendera en bra Melee klass ? Jag hade tänkt att använda 1hand eller 2hands svärd.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Någon som kan rekomendera en bra Melee klass ? Jag hade tänkt att använda 1hand eller 2hands svärd.

Enforcers, Adventurers, Shades, Keepers.
Fast iofs så har du kanske inte expansionerna, då tror! jag att Enforcers är bäst.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Ok tack. Nej jag har ju tyvär inte expansionerna.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Damn vad fast man blir Lirar 4-8 timmar om dagen.

@ Sture kolla på http://auno.org/ao/guild.php

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

Permalänk
Medlem

Någon som vet felet när man inte ser menyerna i spelet och vattnet ser konstigt ut ? Jag har ett Geforce 5900. Det funkade prima när jag hade mitt Geforce 2 iallafall.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

Jahapp, AO blev som en drog. Blev att man köpte Alien Invasion och dessutom nappade på erbjudandet om gratis införskaffande av Shadowlands så nu har det redan slutat vara gratis. 1 månad så var jag fast....

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Skulle man inte få shadowlands helt gratis eller är det bara gratis att ladda ner?

Permalänk
Medlem

Martial Artist är den bästa tycker jag man behöver inte
ha någon vapen och så är den också smidig.Väldig höga damages
från början till slut.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
Skulle man inte få shadowlands helt gratis eller är det bara gratis att ladda ner?

Jag har ett betalkonto för AI. Men jag gjorde ett gratis konto för att kunna göra transfers mellan mina gubbar och till det kontot kom ett mail som sa att jag också fick shadowlands, så det ska vara gratis att spela.

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk

Var den sämsta jävla skiten jag någonsin petat in i min burk.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Jag få la kolla om det är gratis annars märker jag det. Ske fixa shadowlands nu, får hoppas att det verkligen är gratis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
Jag få la kolla om det är gratis annars märker jag det. Ske fixa shadowlands nu, får hoppas att det verkligen är gratis.

Klienten är gratis men du måste betala för att spela varje månad. det är bara Classic Edition som är helt gratis.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Ja, ja hade fel, läste inte noga. Saxat från mailet:

* Subscription fees will apply, starting as low as $7.95 per month for a full year plan.

Bara klienten som va gratis

Visa signatur

"/me votes for anarchy"
and WoW for all

Permalänk
Medlem

F*n, jag som vill leka lite. Aja man får la hoppas att alla AO grejer blir gratis nångång.

Permalänk

möjligt notum wars isåfall, varken SL eller AI kommer de aldrig släppa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stune
F*n, jag som vill leka lite. Aja man får la hoppas att alla AO grejer blir gratis nångång.

Får man fråga hur du tror det ska finansieras? Tror du det är gratis att driva ett MMORPG?

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Nä, men fan en expansion borde va gratis iaf. Jag vet att månads grejen är för att fixa med servrar osv.

Permalänk
Medlem

Hur som helst så är det jäkligt kul att lira gratisversionen

Att härja runt i timtal i ToTW är sååå kul

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ykalon
Jahapp, AO blev som en drog. Blev att man köpte Alien Invasion och dessutom nappade på erbjudandet om gratis införskaffande av Shadowlands så nu har det redan slutat vara gratis. 1 månad så var jag fast....

Hehe, jag har lirat sen releasen så jag vet hur äckligt beroendeframkallande det är
Ett av de roligaste spelen jag har lirat, om man nu har tid med det vill säga...
Och det har man ju

Och ni som bara lirar gratisversionen vet inte vad ni går miste om, Rubi Ka är ingenting utan Notum Wars och Alien Invasion, och Shadowlands är så jävla snyggt så det är otroligt

Visa signatur

ASUS Sabertooth Z87, Intel Core i7-4770K, Corsair Vengeance LP DDR3 2x8GB, EVGA GeForce GTX 980, Samsung 850 evo 500gb ssd, Fractal Design Define R4, Corsair HX 1000W, Dell u3011 30" 2560x1600, fråga gärna om du undrar om något i min profil, hjälper gärna till om jag kan...
Hjultomtenz i BF4

Permalänk
Medlem

De har väl fortfarande en free trial på shadowlands?
Dock är den bara 14 dagar (om jag kommer ihåg rätt).

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.