Nån som har ett socket 754 mobo till salu

Permalänk
Avstängd

Nån som har ett socket 754 mobo till salu

Tjena sitter här o kollar runt lite efter moderkort på nätet men tycker allt e så dyrt för gamla socket 754 mobos... vem vill lägga 1000kr på ett 754 mobo inte jag i alla fall...

Så nu undrar jag om nån har ett billigt och bra socket 754 mobo ligger och skräpar,,,

Mitt mobo asus k8v-x klockar ej så bra plus att det suger fett finns knappt inga settings överhuvudtaget...

Jaja hör av er mvh smocken

Permalänk
Medlem

Denna tråd kommer snart låsas men innan dess tar jag väl och tipsar om www.komplett.se Kolla in deras demoprodukter så hittar du en del nforce3 moderkort för under femhundringen...

OffTopic: Obegåvat att lägga upp en "köpestråd" när sweclockers har en marknads-avdelning där man kan annonsera...

Visa signatur

Athlon64 3000+@250x10=2500mhz (ska högre) C7000B-CU| 2x512 Vitesta pc4000 | m-atx MSI K8NM FISRB | Powercolor x800pro VIVO @545/540 | 2x120gb | DVD-RW | Antec Sonata 2 | Superpi 36s

Permalänk
Avstängd

Ameh so jävla sorry då... visst finns det billiga men betala 250kr frakt necj tack..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smocken
Ameh so jävla sorry då... visst finns det billiga men betala 250kr frakt necj tack..

250kr i frakt? E du galen? Eller kör du hempaket?

Komplett tar 150kr i frakt om du skickar mot PF, som alla andra butiker. Vill du ha ännu billigare kan du förskottsbetala. Samma frakt som om du skulle köpa av en privatperson eller? (om ni nu inte bor nära varrandra)

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Avstängd

220kr frakt förra gången... har ringt in till dom och klagat på deras sätt att behandla kunder som troget köpt grejjer i åratal men ändå ingen rabatt lr fraktfritt,,,,

trött på att betala deras dyra fraktkostnader,,,

Plus du säger obegåvat att sätta in denna tråd om ett moderkort!! vissa kanske inte har en mobil att sms med... snacka obegåvad...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smocken
220kr frakt förra gången... har ringt in till dom och klagat på deras sätt att behandla kunder som troget köpt grejjer i åratal men ändå ingen rabatt lr fraktfritt,,,,

trött på att betala deras dyra fraktkostnader,,,

Plus du säger obegåvat att sätta in denna tråd om ett moderkort!! vissa kanske inte har en mobil att sms med... snacka obegåvad...

Okej. Konstigt, jag beställde ett MSI moderkort och en Razor mus från Komplett 149,50kr i frakt. Du beställde väl mycket och tungt?

[edit]Om du nu e så sur på Kompletts priser, jämnför med alla andras priser, alla skickar med Posten, de kan inte ha billigare än det så. Iaf vad jag vet.[/edit]

Visa signatur

Inga upphetsande burkar.
Kameragear: D700 + 24-70 + 70-200 VR1 + 50/1.8 + SB-800

Permalänk
Avstängd

wow vad den här tråden kommer bli låst.

Visa signatur

Må edra kameler aldrig gå törstiga!

[img]http://www.the-north-pole.com/carols/images/ansanta.gif[/img]

Permalänk
Hedersmedlem

*låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |