Permalänk

w800 feedback

ni som har haft tur nog att redan ha möjlighet att köpa lurarna kan väl ge oss andra lite feedback
vad gillar ni / vad gillar ni inte

thx.

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

gillar lurarna på headsettet, menyerna, kameran, utseendet, storleken, känslan/kvaliteten.

gillar kort och gott allt förutom överföringshastigheten, det kunde fasen vart lite bättre, sen har min hängt sig en gång redan... kanske var en freak incident, kanske skall man flasha om den om nån månad... får väl se. ogillar även att det inte går att automatiskt synka mot outlook då man sätter i den i datorn. kanske kommer nån lösning på det. 512MB är också på gränsen till lite för lite om man vill ha den som seriös mp3-spelare.

nån annans w800 som har hängt sig?

Permalänk

låter bra

hur är det när man överför låtar, måste man använda ett specielt program?
kan man lagra filer på den?

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beerbaron
låter bra

hur är det när man överför låtar, måste man använda ett specielt program?
kan man lagra filer på den?

Man får USB kabel med. Det finns program/drivrutiner i skivan man får med och minnes kortet syns som ett vanligt USB flash minne på "Den här datorn" så du kan lagra vad som hällst i den.

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Grymt!

Vad är det för minneskort? SD?

Edit: Funderar på att åka till Siba, kostade ju inte sååå mycket mer än på internet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -ymer-
Grymt!

Vad är det för minneskort? SD?

www.sonyericsson.se ? ... msd-pro duo

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk

använder man programmet som följer med för att dra över låtar så hamnar dom rätt typ i artist/album/låtar direkt... så det är rätt bra... men det går att dra över låtar som till vilken usblagringsenhet som helst.

programmet är för övrigt helt ok, så att använda det känns inte avigt eller onaturligt på nåt sätt.

siba verkar vara dom enda som har fått rejäl tilldelning av telefoner... här i stan fick telia 0, phone house 5 och siba 40st.

Permalänk

onoff har fått rätt många med, min butik i förorten kungens kurva fick 20..

Visa signatur

Snart 30 och fortfarande nörd!

Permalänk
Medlem

Nån som vet hur det ligger till med lurar i Göteborg?
Tänkte dra mig till SIBA strax

Permalänk
Permalänk

priset verkar lite brutalt förtillfället iaf i de lokalabutikerna, jag väntar iallfall till september.

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk

4 is nottin... tror aldrig jag har kännt att jag har fått så mycket för pengarna när jag har köpt en mobil.

EDIT: har för övrigt hittat en sak till som kunde varit bättre. det är rätt segt att spola i lite längre låtar typ mixar å sånt, hastigheten på spolningen kunde vart progressiv istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av der_keiser
EDIT: har för övrigt hittat en sak till som kunde varit bättre. det är rätt segt att spola i lite längre låtar typ mixar å sånt, hastigheten på spolningen kunde vart progressiv istället.

Det är precis samma som på min k750 då. fett segt när man har 90min mixar..

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk
Medlem

Den är underbar, helt klart. Minnet räcker långt och den medföljande programvaran kan automatiskt koda om mp3orna när man skickar över dom så att man får plats med ännu mer!

Att den har stöd för hid (som de flesta sedan k700) är ju helt underbart!

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem

Hur är ljudetkvaliten jämfört med en fin mp3spelare från tex irvier?

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk

har bara jämfört med en jos, och jag anser att detta är i samma klass. det låter mycket bra, lurarna är kanon!

Permalänk
Medlem

hahha fan va jag blir ivrig vill ha skiten, men är ju slut över allt i stan. o på nätet är den dyrare för första gången

Visa signatur

Primära datorn: Acer Swift 5 (i7)|Skärm: BenQ BL3200PT|Tillbehör: Logitech MX Master 3|Logitech Illuminated K810|HDD-docka 16TB

Permalänk

Kan man använda mp3or som ringsignal?

Visa signatur

Ingenting försvinner, allt finns kvar!

Permalänk

ja. som sms-signal med, men då spelas bara de första 10 sekunderna.

Permalänk
Medlem

Jag e hur nöjd som helst med min!
Skaffade min i fredags å känns att jag kan hela mobilen redan (alltså enkla menyer)..
Använder min BTadapter att föra över musik å sånt me..
Enda som jag e lite missnöjd me e kaliteten hos bilderna, fullt at streck å ludd, men skarpa å fina..

EDIT-> Köpte min hos Siba i växjö för 3990kr.. *för alla som undrar*

Visa signatur

MalZon: ASUS G771JM - i7 4710HQ - 16Gb DDR3 - GTX860M - 128Gb SSD + 1Tb - 17,3"
GARAGE: ASUS P5Q PRO - C2Q Q9650 - 8Gb DDR2PC8500 - 8800 GTS - 256Gb SSD - 22"
MAP: Dell E6410 - i5 M460 - 4Gb - nVidia 3100M - 320Gb SATA - 14,1"

Permalänk

lite nya frågor här.

hur är batteritiden?
och hur är överförningshastigheten?

thx.

Visa signatur

foo shizzle'

Permalänk
Hedersmedlem

Se någon av de andra trådarna i ämnet, t.ex. http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=48963...

*Tråd låst*

Visa signatur