World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
vi tog boss 1 i ZG, dom dör som flugor :/

Inte ett dugg förvånande eftersom ni tom kör BWL. ZG går ju tom bra med pickup groups med den sunkiga gear man får på test servern.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Inte ett dugg förvånande eftersom ni tom kör BWL. ZG går ju tom bra med pickup groups med den sunkiga gear man får på test servern.

2 första bossarna är ingne match för random, men jag tvivlar på att randoms kan ta dom andra

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

"Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability". Hmm, om jag inte minns fel så sår det i instruktionsboken att "Only the mighty kodos can bear the big taurens".

Edit: Är det lönt/smart att byta proffesions ifrån mining/engineering till skinning/tailoring om man är rogue?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som har en Dagger/1hMace + en bra offhand att rekomendera för en lvl50 priest?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
"Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability". Hmm, om jag inte minns fel så sår det i instruktionsboken att "Only the mighty kodos can bear the big taurens".

Edit: Är det lönt/smart att byta proffesions ifrån mining/engineering till skinning/tailoring om man är rogue?

men vargarna har legat i hårdtränning sen retailen börja

EDIT: Blizaard: Det enda jag kan egentligen är charstone dirk(iaf den princess droppar) något off-hand vet jag ej förens Spellbound tombe eller warlocks Stones..Men det finns en hel del olika off-hands.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
"Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability". Hmm, om jag inte minns fel så sår det i instruktionsboken att "Only the mighty kodos can bear the big taurens".

Edit: Är det lönt/smart att byta proffesions ifrån mining/engineering till skinning/tailoring om man är rogue?

Står faktiskt i manualen att de inte kan rida, utan har plainstriding ability ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
"Tauren can now ride wolves if they learn the wolfriding ability". Hmm, om jag inte minns fel så sår det i instruktionsboken att "Only the mighty kodos can bear the big taurens".

Edit: Är det lönt/smart att byta proffesions ifrån mining/engineering till skinning/tailoring om man är rogue?

varför skulle du vilja byta till det? känns rätt meningslöst

Visa signatur

LAN i stockholmv9
http://www.hazard.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nej den går inte med randoms som UBRS, påtok för svår, hakkar är ungefär i klass med Majordomo, så dom som klarar MC får inte spela ZG?

Nej, det är helt ok, jag bara menade att det var enklare för MC-guilds att köra den. Så att ni redan efter några timmar är på boss xx är väl inte så överraskande?

Jag undrar om du quotade rätt person, för jag sa inget om random grupper etc.

Edit: Dessutom finns det bra saker där som inte går att hitta i MC, så självklart kommer alla köra den. Dessutom är det väl en kul omväxling och timern är "bara" 3 dagar. En unik epic mount vore ju inte heller dumt, jag kan tänka mig en raptor.

Permalänk
Keeper of The Nvidia Drivers

Jo ställer en fråga åt en kompis:

han har precis köpt wow kan inte ladda hem via p2p för att hans isp har stängt av det (nån finsk isp) finns det nån sida man kan ladda alla patchar som har kommit som man behöver ? eller är det bara dessa som behövs:

Orginal wow cd skivor
WoW-1.6.0-enGB-patch
WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch
WoW-1.6.1.4544-to-1.7.0-enGB-patch

Visa signatur

AMD FX53 939 | MSI nForce4 939 | Ati Radeon x1800XT OC PE | 2*1024mb G-Skill 1-2-3-2-5 | Comhem 10/1 | Frölunda Indians SM GULD!!!
In Hoc Signo Vinces!

Permalänk
Medlem

skulle behöva lite hjälp, ska göra en gubbe och ska lira i en polares guild dom behöver - priest,warlock,warrior .. skulle gärna vilja veta lita bra/dåligt om någon kan.. skulle gärna vilja ha en som går snabbt att lvl up

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
2 första bossarna är ingne match för random, men jag tvivlar på att randoms kan ta dom andra

Har för mig en guildie till mig tog ner 3:e bossen åtminstone men kommer inte riktigt ihåg vad han sade. Randoms blir ju också bättre utanför testservern då de flesta har bättre än den skitgear vissa klasser får där (t ex Magister's set). Ska iaf bli kul att testa med guilden ikväll. Hoppas den är roligare än De andra Zul'-instanserna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil Peter
Har för mig en guildie till mig tog ner 3:e bossen åtminstone men kommer inte riktigt ihåg vad han sade. Ska iaf bli kul att testa med guilden ikväll. Hoppas den är roligare än De andra Zul'-instanserna.

finns väl bara 1? farrak.

Försesten "high priest veroxis holy wrath hits you for 9086" det är bara att tacka och ta emot

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
finns väl bara 1? farrak.

Försesten "high priest veroxis holy wrath hits you for 9086" det är bara att tacka och ta emot

Oj, tänkte lite galet där. Det stämmer självklart då det andra ju heter Temple of Atal'Hakkar.

Nämen vad trevligt av honom.

Permalänk
Medlem

Någon annan som får "Unable to connect" ?

Permalänk
Medlem

Hur gör man bäst 3je bossen i ZG? hon bland spindlarna

Permalänk
Medlem

Dressing room är roligt

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

min brorsa har en 41 NE hunter.. behöver en pvp/pve build. alltså en relativt balancerad build.. någon vänligt person som kan pma mej en?

tack

EDIT: typo

Permalänk
Medlem

Vad är problemet om inte tangentbordet svarar i WoW?, det händer ingenting vilken tangent jag än trycker på.. men musen funkar =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blizard3
Någon som har en Dagger/1hMace + en bra offhand att rekomendera för en lvl50 priest?

Charstone Dirk som någon nämnde tidigare och Cloudstone är rätt bra på lvl 50, använder dom själv på min alt druid. Charstone droppas av Princess och Cloud Stone av Landslide, båda finns i Maraudon.

Charstone Dirk: 11 int, restores 2 mana every 5 sec.

Cloud Stone: 10 int, 10 spi, 10 arcane resistance.

Permalänk
Avstängd

nya patchen verkar bra

Permalänk
Medlem

Är jag den enda rogue som inte kan få questet? :/

Permalänk

Nån som har cosmos som kan säga om det funkar hyffsat efter patchen eller?

Sen är det någon warrior därute med insomniax som fått det att funka säg gärna till.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Har med strul med Insomniax, när man lirar sin rogue/druid och stealthar bytas inte barsen
+ massor med annat strul. Nån som har löst det eller vet nåt ställe där man kan läsa hur man löser det ?

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
Har med strul med Insomniax, när man lirar sin rogue/druid och stealthar bytas inte barsen
+ massor med annat strul. Nån som har löst det eller vet nåt ställe där man kan läsa hur man löser det ?

Låt oss bilda klubb jag är helt förstörd här också, som warrior måste jag ha att mina bars byts när jag byter stance..:(

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Mohaha, nu ser jag ut som atwa.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vad brukar felet vara när det står Unable to connect, funkar felfritt att surfa runt på internet men inte att connecta till WoW.
Första gången detta händer.

Permalänk

Blev precis disconnectad från Bloodscalp.

Visa signatur

E ä e å å i å ä e ö meaning There is a small river and in this small river there is an island .

Permalänk

vardå fan att inga interfacesidor fungerar...

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

tröttsamt...får bli Ragnarok Online tills mods updateras

Visa signatur

blärg..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Anden88
http://img149.imageshack.us/img149/8383/wowscrnshot0914051822...

Mohaha, nu ser jag ut som atwa.

ahahhahaha, det var det värsta jag sett ^^

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc