Permalänk

extra prylar till färdigt paket

Jag sitter o funderar på att skaffa mig följande färdiga paket
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=309287&cks=WYO

men, vad behöver jag mer i datorn för att få den att fungera ok? ett extra ram på 512 o ett nätverkskort antar jag. men eftersom jag inte har haft koll på datorer på hur länge som helst funderar jag på vad mer man behöver. ljudkort mm. Som ni märker har jag just nu noll koll så rädda mig från att klanta bort massa stålar.

mvh Martin

Permalänk
Medlem

Både nätverkskort och ludkort finns integrerat på moderkortet.. men en minnessticka till kan ju vara lämpligt! Annars ska det väl bara vara att tuta och köra.-

Visa signatur

Amd athlon 64 3200+, 1 gig ram, 200 gig hårddisk, geforce 6200

Permalänk

aha! tack! hade mina misstankar på det. Jag borde ha en smäll som bygger min egen dator med de ouppdaterade kunskaper jag har. Tur att ni finns!

Permalänk

Sedan är ju graffet inte bra , riktigt dåligt om du frågar
mig.. Men skall du inte lira annat än backpacker, cs, sims o liknande lär det ju funka

Visa signatur

F.A.Q, Search, Google
==(e6600)==.==(ASUS8800GTS640)==.==(Corsair XMS2 5400)==.==(LG19"ws)

Permalänk
Medlem

Lirar BF2 med medel (minus aa och dynamiska skuggor+ljus) med den datorn + 512MB ram... Så den funkar helt okej!

Visa signatur

NZXT H6 · NZXT C850 · STRIX B650E-F · 7800X3D · ASRock 7900XT · G.Skill 32GB DDR5-6000 · WD Black 2TB

Permalänk

Gött o höra! Jag kör inga avancerade spel... den håller min nuvarande budget o kommer säkert att byggas på lite efter hand! Men eftersom jag inte verkar glömt nåt så är det ju bara att beställa o bygga...

Thx for da hjälp och da tips!