Fd. "Redbull" här på forumet.
Tips: Eget foto på ditt betalkort!
Visa signatur
Visa signatur
E6300 | Thermalright Ultra-120 eXtreme + Noctua 120mm 1200rpm | Gigabyte GA-965P-DS3 | 3GB Corsair XMS2-6400 CL5
Visa signatur
Laptop : Macbook Pro M1
Visa signatur
>>5G AWARENESS<< // >>NBIRD.COM<< // >>NRUN.COM<<
Visa signatur
HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b
Visa signatur
Nej jag vill inte.
Visa signatur
(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!
Visa signatur
i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|
Visa signatur
Ryzen 5 3600x • ASUS ROG STRIX B550-I GAMING • G.SKill Trident Z Neo2x16GB CL16 3600 MHz • EVGA RTX 3070 Ti FTW3 ULTRA • Samsung 860 QVO 1TB, 870 QVO 2TB, Corsair MP600 500gb • Cooler Master NR200P MAX med CM 850+ GOLD och CM 280mm AIO
Senast redigerat
Visa signatur
And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |
Visa signatur
Citera mig för svar.
Arch Linux
Visa signatur
Visa signatur
In the real world, size matters. And the big guy always win.
Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.
Visa signatur
rm -rf *.blog
Visa signatur
"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter
Visa signatur
i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|
Visa signatur
...man is not free unless government is limited. There's a clear cause and effect here that is as neat and predictable as a law of physics: As government expands, liberty contracts.
Visa signatur
Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.
Visa signatur
i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea
Visa signatur
Visa signatur
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
Visa signatur
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.
Visa signatur
"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter
Visa signatur
[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]
Let's go Rangers!