Datorbutiken.com vill ha DINA synpunkter. Hjälp oss bli ditt förstahandsval!

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt om detta har tagits upp innan, läste bara de 5 första sidorna och sista.

Vore trevligt med lite mer rotation på produkterna som visas på startsidan, just nu känns det som man kommer till en statisk sida som aldrig uppdateras varje gång man går in på den.

Kanske tom anpassade erbjudanden beroende på vad man handlat tidigare (om man är inloggad då förstås), tex en som bara köpt datorkomponenter kanske inte är jätteintresserad av projektorer. Är dock medveten om att detta kräver en hel del utveckling.

En annan sak när det gäller bonus-poäng och stamkunder osv, det vore rätt trevligt omstamkunder som köper för en viss summa per år uppnår nån form av "vip"-status där man tex bla går före i förbeställningskön för nya produkter och kanske får rabatt på lite varor (ung. som webhallen har)

Lite Offtopic så kommer jag köpa min nya dator från datorbutiken (bara q6600 kan komma in i lager), var ett par år sedan sist men det känns verkligen som butiken har kommit upp flera "snäpp" de senaste åren. Kundkontakt är A och O om man vill överleva!

Permalänk
Medlem

Tycker att dedär datuem om när produkter kommer in i lager eller ej verkar vara lite opålitliga. Beställde ett grafikkort för ett tag sen och datumet skjöts upp hela tiden men plötsligt fanns det i lager. Samma sak händer min kompis som också väntar på att ett grafikkort ska komma i lager.

Skärpning på den punkten!

Permalänk

En lite fråga bara varför finns inte Scythe Ninja PLUS med under Intel S775 på Processorfläktar?

Den heter ju
Scythe Ninja PLUS Heatpipe CPU Cooler socket 478 / 775 / AMD-socket
och enligt infon passar på
Socket 478, Socket 754, Socket 940, Socket 775, Socket 939, Socket AM2

Mvh Andreas

Permalänk
Avstängd

Är jag blind eller kan man inte spara sin kundvagn som tex. hos komplett?

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Medlem

Om jag tar bort en vara från en betald order som ännu inte är levererad, får jag då omedelbart tillbaka pengarna jag betalat för den varan direkt till mitt kortkonto? Eller är proceduren krångligare än så?

Visa signatur

P35-DS4 | E6750 | 8800 GTS 640 MB | 4 GB DDR2 | Intel 330 120 GB | HX520W | NZXT Hush

Permalänk
Medlem

för mig tog de ca 3 dagar å få mina pengar tebax.
Kan gå fortare, fick tjata lite titt som tätt...

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

https://www.datorbutiken.com/home/default.aspx?Product=HTPCX1...

Vad ar ett bra pris pa detta kort?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=134728

Angående att få tillbaka pengar har jag for mig att det tog en eller två dagar for min del.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

Har sett ett av dessa förslagen innan men jag ser att det inte är åtgärdat än så jag tänkte testa igen!

#1
Man kan inte spara sin kundvagn, och lägga upp den i t.ex swec's forum eller maila den tex.

#2
Bonuspoäng. Man ser bara nästa steg upp.
Man borde kanske kunna se 2-3 steg upp, så man vet om man ska använda sina poäng nu eller om man kanske ska spara sina poäng tills nästa gång.

#3
Loggan till vänster länkar till hem. Dock är man lite väl snabb ibland och man råkar trycka på er slogan istället, och väntar förgäves på att det ska hända något. (hela logon samt text bör vara länkad)

#4
När man är på tex. Minnen står det fortf "datorbutiken - home" i titlen
Detta gäller på alla sidor.

Har man t.ex 4 olika tabbar med olika produkter från er så står det "datorbutiken.com - Home" på alla, detta gör att man måsta oftast tabba igenom rätt många gånger för att hitta rätt.

#5
"Jämnföra"
T.ex:
Gainward BLISS GeForce 8800Ultra 768MB DDR3 TV-out HDTV DUAL DVI SLI-ready RETAIL PCI Express
och
Leadtek WinFast Geforce 8800Ultra 768MB DDR3 TV-out HDTV DUAL DVI SLI-ready RETAIL PCI Express
Man skulle kunna klicka i 2 eller fler produkter och jämnföra dessa.
Det blir då mycket lättare att välja. samt att man sparar massa tid. Man behöver inte tabba och ha sig för att se de olika skillnaderna.

6
Olika lev datum.
på t.ex q6600 visar ni innan ni beställt 2007-08-02.
När jag lagt beställningen så visar det sig att prel. lev detum till er är den 15de och inte den 2de.
.. är detta en bugg eller kanske ett lite finurligt sätt att få folk att köpa från er istället för ngn konkurrent..?

.... Jag reserverar mig för att kanske ha nämnt någonting som kanske redan har besvarats...

Visa signatur

*Master| P190 | C2Q Q6600/NH-U12F | P5B PREMIUM VISTA EDITION | XMS2 6400 4GB CL4 | 8800GTS | Raptor 74GB + 1x400 + 2x500 + 1x750 + 2x1000 | 1200W |22w"|
*SLAVE | C2D E4300 | P5B MX/WIFI | XMS2 6400 2x1024 CL4 | Gainward 8600GT | 2x400 | 19w |
*HTPC | Antec FUSION | i övrigt som "SLAVE - skärm

Permalänk
Medlem

Lite synpunkter nu när jag har beställt en dator från er. Byggde ihop ett system och supporten skötte sig bra när jag ringde för att byta till saker som fanns i lager. Men vissa verkar gissa sig till ihopbyggnings och leveransdatum tycker jag. Blev lovad via mail att min dator skulle ha plockats ihop igår eller idag och att jag förmodligen skulle ha datorn innan helgen (Har inte börjat plockas ihop ännu). Absolut inget problem att få vänta någon dag extra för mig men det är onödigt att säga saker man inte kan hålla. Om det har blivit något krångel eller förseningar så tycker jag att man borde ha fått reda på det via mailen?

Idag kom jag dock på att jag skulle vilja ha ett tangentbord med också. Läste på sidan att det var bara att lägga den i kundvagnen och välja lägg till till öppen order. Men detta fungerade tydligen inte då jag plockat ihop ett system som ni ska bygga ihop? Inte så jätte jobbigt att ringa in och säga åt er att lägga till ett tangentbord men jag tycker att man borde kunna lägga till kringutrustning så länge paketet inte skickats.

MvH Emil Gavelin som hatar att vänta!

Edit: Såg nu att man hade kunnat skriva i en kod för extragodis! Jag missade detta

Edit2: Ingen ny information angående datorn ännu. Jag får väl ringa supporten och höra mig för.

Edit3: Har nu pratat med Rikard på supporten och där kan man snacka om en hyvens grabb. Han ursäktade sig så mycket att jag inte kommer få datorn innan helgen men som plåster på såren skulle jag få en gratis frakt till nästa order. Bara sådär! Jag som bara skulle fråga om dem hade börjat montera datorn vilket dem precis hade börjat med! Mycket proffsigt DB!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Det ni ska göra för att jag NÅGONSIN ska handla hos er igen är att fixa så att man ser hur många prudukter av den saken som finns i lager och iställer för att sätta upp datum som ni TROR stämmer så kan ni väl skriva okänd leveranstid. Trodde att mitt problem var en engångsförteelse men när min kompis får exakt samma problem så inser jag att det inte är så. Hur svårt kan det vara att fixa statusen "Okänd leveranstid"?

förövrigt har ni med detta blivit mitt sistahandsval... Om ni fixar det så blir ni nog mitt förstahandsval igen

Permalänk
Medlem

de dära me datumet gillar ja jag ej...
mtt moderkort sköts fram konstant, tillslut fick jag nog å avbeställde det så dom andra delar skickades, tog hem ett från komplett istället...

så jag håller me XaaR sätt okänd eller vad som helst =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

XaaR, Toivo83 - Jag vill tydligt påpeka att det datum som presenteras på vår hemsida för produkter som inte finns i lager bygger på uppgift från leverantörer, och dessa datum stämmer oftast ganska bra. Att dessa datum för beställningsvaror flyttas fram är naturligt då det som tas hänsyn till är antalet dagar det tar att skicka varan från leverantören. De fall som blir fel ibland är när en leverantör inte levererar på utsatt tid, vilket kan ha en rad olika orsaker. Jag vill dock sticka ut hakan lite och påstå att detta problem inte är unikt för oss, utan är i stort sett likadant för alla i branschen. Jag har tidigare uppmanat tilkl att berätta om det finns någon annan (konkurrent till oss) som anses vara duktig på att ange korrekta och tillförlitliga datum för saker man inte har i eget lager, men då fått bekräftat att alla är i stort sett lika bra eller dåliga på detta. Om detta ändrats och det trots allt finns någon sådan - berätta! Tack på förhand!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Offtopic:
Lade in en beställning ca: kl: 13:30 på ett ljudkort Creative X-Fi Fatalyty PE idag, ringde in först för se att den verkligen finns inne på lager för direktleverans innan jag klickte på beställnings knappen.
Loggade in senare udner kvällen för se varför inget mail med kollinr har skickat till mig som det vanligen gör och tyvärr så har dom ändå inte skickat iväg beställningen ännu.
Står fortfarande på Leveransklar och tydligen så har inte den skickats iväg.

Fast det är inte det som förbryllar mig, utan mera på tiden för emailen som jag fick från db.

1. Orderbekräftelse mail - Tid: 14:53? Är helt säkert här på att kl var inte äns 14:00 och varför står det 14:53 på bekräftelse mailet? Borde vara här 13:53.
2. Leveransklar mailet - kl: 15:21? På mitt konto så står där kl: 14:23

Strul med telia mailservern eller db ordersystem?
Ordernummer: 731716194

Ontopic:
Fråga:
- Varför kan man inte välja flera bonusvaror vid beställning? Skulle vara kul man kan välja flera bonusvaror vid en beställning och inte bara endast 1 vid varje beställning.

- Förmodligen har detta tagits upp innan i denna tråd.
Skulle vara kul att kunan se hur antal st som finns inne på lager samt på inkommande produkter som Komplett har.
Om man läser på prisjakt, så säger folk det står felaktigt att produkterna finns inne på lager, även dom inte alls finns på lager?
Själv blev jag också vädligt irriterad över db lager statusen på produkter.
För 2 veckor sen, skulle jag beställa en ny "dator" åt en kusin, alla komponeterna fanns inne på "lager" vid tillfället och väntade med genomföra beställningen för se andra alternativ. 1 timme senare så tog CPU varan slut, stod det skulle komma in åter 2 dagar och väntade med beställningen.
Kortfattat: DB lager status är rena skämtet.
Under dessa 2 veckor, iväntan på alla komponenter skall infinnas inne på lager för beställning, har antingen det ena eller annat fattas och helt plöstligt dyker upp senare under dan, men då fattas det istället på annan komponent.
Blev till slut beställning från 3 olika butiker istället, då db lager statusen är som en "karusell".

- Utförsäljnings delen.
Hur kommer det sig att "fyndvaror" är dyrare än själva "ny produkt" och en del har samma pris som helt ny? Borde det inte vara tvärtom, att det skall vara mycket billigare?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XPerion

För 2 veckor sen, skulle jag beställa en ny "dator" åt en kusin, alla komponeterna fanns inne på "lager" vid tillfället och väntade med genomföra beställningen för se andra alternativ. 1 timme senare så tog CPU varan slut, stod det skulle komma in åter 2 dagar och väntade med beställningen.
Kortfattat: DB lager status är rena skämtet.
Under dessa 2 veckor, iväntan på alla komponenter skall infinnas inne på lager för beställning, har antingen det ena eller annat fattas och helt plöstligt dyker upp senare under dan, men då fattas det istället på annan komponent.
Blev till slut beställning från 3 olika butiker istället, då db lager statusen är som en "karusell".

Självförvållat.

Beställer du reserveras varorna i väntan på att de som saknas ska komma in i lager.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk

Svar till XPerion:

Vad gäller tidpunkten för e-post har jag verifierat att klockan går rätt på våra servrar, så det vill jag inte ta på oss att lösa.. Dock skulle vi skickat din order samma dag, vilket jag kompenserat med en fraktfri leverans på ditt konto.

Precis som zaver skrev så är detta med lagerstatusen självförvållat. Vårt system är 100% realtid, med samma databas för web som affärssystem. Står det "I lager" på en vara så är det så, och tar den slut en timme senare beror det på att någon beställt den. Att vänta med att beställa tills alla varor finns hemma när man skall ha många varor ger garanterat längre leveranstid. Vi hanterar alla ordrar (inte bara ordrar, utan enskilda produkter på ordrar) i tidsordning, så beställer du 10 varor där endats 5 finns i lager så reserveras de 5 till dig, och de andra ställs i kö och reserveras i takt med att de kommer i lager.

Avseende Utförsäljningsprodukter/priser så skall det givetvis vara så att de är billigare, i vart fall inte dyrare, än ordinarie pris. På Utförsäljnings-förstasidan står det att man skall kontakta oss om man finner en vara som man anser för dyr, men hur som helst sänks priserna på kvarvarande artiklar varje dygn tills de sålts slut, så med tid löser det sig av sig själv.

Tack för ditt inlägg!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Jag trodde att detta var en forumsdel där man skulle ge tips på förbättring och inte "lösa sina egna problem"

mitt inlägg ignorerades kraftigt.
Men folk som skriver "JAG SKA ALDRIG HANDLA FRÅN ER IGEN" behandlas snabbt...

så här kommer det, JAG SKA AVBESTÄLLA MIN ORDER OCH ALDRIG HANDLA FRÅN ER IGEN!

Visa signatur

*Master| P190 | C2Q Q6600/NH-U12F | P5B PREMIUM VISTA EDITION | XMS2 6400 4GB CL4 | 8800GTS | Raptor 74GB + 1x400 + 2x500 + 1x750 + 2x1000 | 1200W |22w"|
*SLAVE | C2D E4300 | P5B MX/WIFI | XMS2 6400 2x1024 CL4 | Gainward 8600GT | 2x400 | 19w |
*HTPC | Antec FUSION | i övrigt som "SLAVE - skärm

Permalänk
Medlem

Beställde för drygt en vecka sedan en ny dator för drygt 10 000 från er och jag fick allt snabbt när det väl fanns i lager vilket är ett stort plus för er.

Tänkte dock komma med nåfra förslag som hade gjort det hela lite smidigare för mig.
1. Man borde se antalet som finns i lager och inte bara om den finns i lager eller inte.

2. Samma för sådant som ni har beställt. Det är omöjligt att veta om det kommer in en eller hundra saker, detta kan bli problem då det finns en risk att några andra "tar" saker före en själv. Man antar visserligen att ni köper in tillräckligt men det hade ändå kännts skönt att veta hur mycket

3. Se lagerstatus i kundvagnen hade vart smidigt.

Angående min beställning så blev jag lite besviken på att jag inte fick något godis alls fast jag skrev in extragodis koden. Är kanske inte hela världen men nu skrever du att ni skickar med godis i varje order så förtroendet sjönk lite grann för er där.

Tack för en i övrigt bra butik

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk

ma3stro - Jag får skylla på att jag själv är på semester och endast rycker in när det brinner, men så snart jag är tillbaka om ett par veckors tid kommer jag gå igenom tråden och se vad jag missat att bemöta.

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Hedersmedlem

Ni kanske ska ändra så alla kunder kan se hela bonusstegen. Jag trodde bara man kunde få ut extra godis och då kändes det inte särskilt lockande.

Blev upplyst först efter att någon skapat en tråd om detta:
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag har nästan uteslutande använt DB när jag har byggt datorer, till mig och vänner, så det har väl blivit en 7-8 paket genom åren. Över lag är jag väldigt nöjd med service och priser framför allt.

Jag har en inneliggande order för tillfället, som består av ett datorpaket komponerat i "Bygg din egen dator!", och lite andra grejer.

Tycker att den sidan underlättar väldigt, man får en snabb översikt på delar och priser, det sammanlagda priser etc. Där finns dock 2 problem tycker jag:

1) Alla delar som ni lagerför, inom en viss kategori, finns inte med i rullistan. I alla fall inte det nätaggregatet jag ville ha. Vet inte om detta är något ni uppdaterar manuellt eller vad.

2) När man beställer ett paket komponerat ovannämnda sida hamnar det som en artikel på ordersedeln, vilket medför (vad jag förstår det) att man endast kan avbeställa hela paket, därmed förlora kö-platsen på övriga delar. Inte så bra alls om en komponent i paketet får statusen Bristvara eller uppskjutet leveransdatum.

3) På tal om lagerstatus så hade det ju varit en stor förbättring om det stod vilket antal som finns kvar i lager också.

Jag tror säkert det går att lösa om man ringer ner till er och ber er ändra, men det hade varit mycket smidigare att även om man använder Bygg din dator sidan för att beställa så läggs varje vara för sig i kundvagnen. Då hade man också sett priset på varje enskild del i paketet, även på fakturan.

Undantaget då kanske om man har valt att ni bygger ihop den, annars ser jag absolut ingen anledning till varför det ska läggas som en artikel.

4) En annan sak jag har märkt är att komplett.se verkar ha mycket fler av deras artiklar i lager, över lag. Hur kommer detta sig?

Är i övrigt väldigt nöjd med sidan, kommer fortsätta att använda DB som leverantör i framtiden!

Ber också om ursäkt om något av detta tagits upp tidigare, har bara gått igenom de första 5 sidorna.

mvh Anton

Permalänk
Medlem

Hmmm... Beställde en plattskärm, ett överspänningsskydd och en usb digitalTV sticka. Och uppgav då den fina koden "extragodis" den dök fint upp i ordern etc. och den står med på leveranssedeln som kom med i paketen! Men det var inget godis med... Bara en massa uppblåsta kuddar.

Permalänk
Medlem

själv har ja bara fått extra godis 1 av 3 som jag angett extra godis...så välkommen till gänget =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
själv har ja bara fått extra godis 1 av 3 som jag angett extra godis...så välkommen till gänget =P

Kan även säga att jag blivit en av dom som inte fått extra godis.
Dock rekomenderar jag er att maila DB då dom direkt gav mig tillbaka mina 10 förlorade poäng. Nästa gång får det bli någon annan demovara för mig.

Visa signatur

Gigabyte p35-DS4, Dual core 2.13, Scythe infinity, Nvidia 8800 gts 320mb, Ram 512MB x4, 200+320 GB HD, Antec p182, Windows vista.

Permalänk
Hedersmedlem

Låter som dbmannen måste ta sommarjobbarna i örat

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Men kampanjkoden extragodis är väl utanför deras poängsystem??? eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lizzer
Men kampanjkoden extragodis är väl utanför deras poängsystem??? eller?

Som jag fattat det hela är att du kan använd 10p för extra godis, samt skriva koden extra godis utan att de dras 10p

men låter dbmannen svara på det

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Toivo m.fl - Det är korrekt att koden "extragodis" ger extra godis utan poängavdrag! Som SweClockare är det inte helt listigt att nyttja sina poäng till godis då man får samma sak med koden, men som Aqualize nämnde känns det som om vi behöver förtydliga ordrar med godis på något sätt så det inte missas i leveransen.. Jag styr upp!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av datorbutiken.com
Toivo m.fl - Det är korrekt att koden "extragodis" ger extra godis utan poängavdrag! Som SweClockare är det inte helt listigt att nyttja sina poäng till godis då man får samma sak med koden, men som Aqualize nämnde känns det som om vi behöver förtydliga ordrar med godis på något sätt så det inte missas i leveransen.. Jag styr upp!

Vore trevligt om du har tid över sen att kommentera mitt inlägg överst på sidan!

Permalänk
Medlem

För er som klagar på hemsidor och funktioner. Och till alla er som är återförsäljare och letar efter information från kunder och konsumenter. Jag skulle vilja tipsa er om en amerikansk sida där jag gjort många beställningar under mina rundor i USA.

www.newegg.com

Sidan i sig kanske kan tyckar lite rörig, men tittar man sedan på funktionerna när man letar efter delar tycker jag den är helt underbar.

Trycker man på Grafikkort så kommer får man en ny meny på vänstersidan. Därifrån kan man solla bort allt man inte är intresserad av genom att välja olika funktioner, märken och allt möjligt man nu letar efter. Allt eftersom du klickar så försvinner produkter från sidan och till slut står du där med med precis den produkten du letade efter. Väldigt smidigt och otroligt händigt. Skulle vilja se den här funktionen på alla återförsäljares sidor.

Visa signatur

Jodå... såatte.. nädå...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
Vore trevligt om du har tid över sen att kommentera mitt inlägg överst på sidan!

Vi diskuterade större rotation för någon dag sedan, och det kommer att fixas så snart alla produktansvariga är tillbaks från sina semestrar om någon vecka. Det har rullat samma produkter över semestern av denna anledning.

Vad gäller övriga funktioner och nyutveckling innebär samgåendet med JME Data att allt fokus den närmaste tiden kommer att ligga på att få samman verksamheterna, både rent programtekniskt (integration affärssystem, hemsidor m.m) och praktiskt (samordning av centrallager, logistik m.m). Till detta skall föras alla goda förslag vi fått av er via bl.a denna tråd, vilket gör att jag ber att få återuppväcka denna tråd någon gång när vi fått dessa bitar på plats.

Vi vill tacka er alla för alla goda förslag ni kommit med så långt, och hoppas på förståelse för att vi lägger denna tråd lite på is den närmaste tiden. Tack!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se