Diablo 2-tråden, fortsättning

Permalänk

KÖR INTE LOADER!!!!! du blir bannad.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

ah okej.. då vetja:) tackar isåfall. Har ett litet problem, min flickvän har min cd:(

Permalänk

du behöver inte cd för att spela.
du måste dock lägga in lite filer i från skivan(eller så kan du tanka ner det från blizzards sida etc..)

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Ingen som har tid och hjälpa mig med acicents i nightmare så jag kan baalruna.. hällst i natt vore finte lite senare sen för sitter hemma hos en brud polare. Vore guldvärt ifall nån kunde ställa upp för då kunde man levla lite

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Avstängd

nl? isåflall kan jag hjälpa dig nu

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

nae lirar ladder ifall du menar none ladder med nl

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Avstängd

vad heter du på bnet? har en 49 hammerdin kan prova och en 93a på non ladder >:( eller pma waffels

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

Jag kan hjälpa om de fortfarande behövs. Antar att de e försent nu dock?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cookie_monster
du behöver inte cd för att spela.
du måste dock lägga in lite filer i från skivan(eller så kan du tanka ner det från blizzards sida etc..)

hmm, kan du länka från deras sida isf? Kollat sidan några timmar nu o hittar absolut ingenting.

Dom verkar inte heller ha ngn sök funktion..

Permalänk
Medlem

För att tanka spelet från deras sida?
Annars ser du hur du ska göra här: http://pc.ign.com/articles/882/882518p1.html

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warfaren
För att tanka spelet från deras sida?
Annars ser du hur du ska göra här: http://pc.ign.com/articles/882/882518p1.html

Ikluderar detdär så man kan spela utan cd?

Permalänk
Avstängd

Min första riktiga hr en um runa! normal börjar ju löna sig att köra upp gubbar för att göra questen >:) dock fick jag inte en enda runa ifrån tower...en chippad topaz och en flawed dia >.<

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nOOb91
Min första riktiga hr en um runa! normal börjar ju löna sig att köra upp gubbar för att göra questen >:) dock fick jag inte en enda runa ifrån tower...en chippad topaz och en flawed dia >.<

Hahah ursäkta om jag skratta! Men menar du att UM är en HR? Allt över Gul är hr's (vissa inkluderar gul som hr, andra inte)

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

imo vex+ är hr.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Avstängd

>:[ imo allt över fal är hrs....första gången någonsin jag fått en hög runa... bästa innan var thul >.<

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk
Medlem

HR är ett uttryck som har "myntats" av D2 spelare. De är, som ovanstående säger, oftast Vex och uppåt.

Ibland misstolkas detta och/eller folk skapar egna uppfattningar. Men om du säger HR ska du räkna med att dom flesta tänker på Vex+

För att hitta lite högre runor så gör hellforge i nightmare/hell (gör act4 quest 2), där hittar du hyfsade runor då å då (man kan inte få något högre än Gul i hell dock, och i nightmare kan du max få Um)

Permalänk
Avstängd

Jag har funderat på dedär med om att det är extremt svårt att hitta hrs. Men dessa Items butikerna, hur gör dom? Använder dom extremt många bottar som är igång 24/7 eller något slags dupe program?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
Jag har funderat på dedär med om att det är extremt svårt att hitta hrs. Men dessa Items butikerna, hur gör dom? Använder dom extremt många bottar som är igång 24/7 eller något slags dupe program?

Allt som säljs via stores är dupes.
Eller minst 90 % iafl.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
Jag har funderat på dedär med om att det är extremt svårt att hitta hrs. Men dessa Items butikerna, hur gör dom? Använder dom extremt många bottar som är igång 24/7 eller något slags dupe program?

Vad jag har hört, så får dom inte sälja dupade saker om dom inte markerar sina items som dupes - då dom kan bli stämda. Så antingen har dom dupade hr's som dom tydligt har markerat på sin hemsida att dom är dupade, eller så har dom helt enkelt extremt många bottar som du säger.

Permalänk

Eller så dupear de helt enkelt allt och cubear för perm... är iaf vad jag har gjort förut.

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Eller så dupear de helt enkelt allt och cubear för perm... är iaf vad jag har gjort förut.

på jsp brukar det stå cubed hrs.. alltås 2x dupped =legit;D

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
Eller så dupear de helt enkelt allt och cubear för perm... är iaf vad jag har gjort förut.

Jo det är klart - men dom försvinner också, vid "Full ruststorm".
Så dom är inte 100% perm...

Fast den kör dom ju som bekant väldigt sällan. Och bara i ladder.

Så cubade dupe HR's i nonladder = 100% perm.

Permalänk
Medlem

Visst är den söt

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk
Avstängd

hmm, va weird. Och såklart är dessa dupe programmen inte tillgängliga för oss "dödliga"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr-boring
hmm, va weird. Och såklart är dessa dupe programmen inte tillgängliga för oss "dödliga"

program och program vet jag ju inte om man ska kalla det...

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lars Adaktusson
program och program vet jag ju inte om man ska kalla det...

hur dupar du annars? Det är ett program du laddar hem. Inte dupat själv men nog har man läst lite

Inte som i första diablo direkt när man fyllde upp sitt inventory sedan precis när man skulle plocka upp vad man nu kastat på marken ta upp en pot ur bältet Det var tider det

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c, Triangle Elara LN-01A.

Permalänk

snarare metoder skulle jag kalla det har hört priset på dupemetod kan ligga på ~5000 euro

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

MyRus: grym tiara! skulle haft life eller allres istället för attack rating, mer mana, och 2 sockets så hade den vart godly!

Vad det gäller duping så finns det både metoder och program, jag kunde en dupe metod för nåra år sen (när alla servrar laggade å alla kunde dupa).
Använde aldrig metoden dock, för jag tycker duping är rätt lamt, och jag har alltid varit rädd för att bli bannad osv. Men ville helt enkelt inte göra det ändå - jag klarar mig så bra iallafall.

Lärde mig mest för att jag var intresserad av hur spelet fungerar och så

Idag använder dom väl nån annan metod, men om det är något program så skickar den troligen något buggigt paket till servern som får den att lagga eller så.

Permalänk
Avstängd

besvarar väll de flesta frågar ni har om duping...
http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=331400

Visa signatur

-okey dad bye i love you, okey bye -why can you never say i love you to your own daughter?
I can i can but look what if she gets cancer right, and the doctor can't cure it. she hear it on her deathbed i love you from her dad for the first time then BAM shes dies happy !
Emil G Petterson R.I.P

Permalänk

Yo alla d2 nissar jag bara hoppar in lite fräckt här...

Jag har en liten hög med non ladder items somjag kan tänka mig att byta mot lite mindre ladder grejjer.

Sakerna inkluderar:

Enigmas, Zakas, Hoto, anni (tror jaeg) allmänt crap helt enkelt

Ngn som är intresserad?

To hopp gummisnopp // Axel