Permalänk
Medlem

Damn säger jag bara!
Fick en tjejs nummer på donken när jag jobbade natt där igår, tänkte att hon är full och bara vill skoja runt. Bestämde mig ändå för att ta o sms:a att vi skulle träffas o fika men förväntade mig inget svar, men svar kom det minsann och den var positiv

Känns konstig dock för jag har haft en tjej sen 8 månader tillbaka, MEN nu känner jag mig helt skakig :S Vad kan det bero på?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Damn säger jag bara!
Fick en tjejs nummer på donken när jag jobbade natt där igår, tänkte att hon är full och bara vill skoja runt. Bestämde mig ändå för att ta o sms:a att vi skulle träffas o fika men förväntade mig inget svar, men svar kom det minsann och den var positiv

Känns konstig dock för jag har haft en tjej sen 8 månader tillbaka, MEN nu känner jag mig helt skakig :S Vad kan det bero på?

Kan bero på att du har "bjudit ut en tjej" när du har flickvän kanske?

Well, min tur att skriva av mig lite!

Tjejen jag träffade förra fredagen är underbar, vi har umgåtts större delen av veckan, iaf lite. Sovit hos henne 4 dagar av 7 denna veckan.
Och igår var de möllevångsfestivalen, då jobba hon så jag gick ut med min rumskamrat och grilla lite. Möte sen uppe henne där hon jobbade, och gick med henne och hennes två polare ut.
sen var de taxi hem till henne, där vi somna så sött

Men, idag orka jag inte gå ut. Men hon ska det(vilket inte jag bryr mig om så). Men får en känsla i magen som är ungefär "Tänk om hon träffar nån annan intressant kille", och känner rent instinktivt att jag vill berätta att jag är intresserad av henne som mer än en kompis och att jag tycker om henne. Men en annan sida säger "nej, skräm inte bort henne". Vetifan vad jag ska göra

Nu sitter man här och stirrar in i väggen, attans!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Kan bero på att du har "bjudit ut en tjej" när du har flickvän kanske?

Well, min tur att skriva av mig lite!

Tjejen jag träffade förra fredagen är underbar, vi har umgåtts större delen av veckan, iaf lite. Sovit hos henne 4 dagar av 7 denna veckan.
Och igår var de möllevångsfestivalen, då jobba hon så jag gick ut med min rumskamrat och grilla lite. Möte sen uppe henne där hon jobbade, och gick med henne och hennes två polare ut.
sen var de taxi hem till henne, där vi somna så sött

Men, idag orka jag inte gå ut. Men hon ska det(vilket inte jag bryr mig om så). Men får en känsla i magen som är ungefär "Tänk om hon träffar nån annan intressant kille", och känner rent instinktivt att jag vill berätta att jag är intresserad av henne som mer än en kompis och att jag tycker om henne. Men en annan sida säger "nej, skräm inte bort henne". Vetifan vad jag ska göra

Nu sitter man här och stirrar in i väggen, attans!

Kolla på en film, somna, släng iväg ett sms eller så imorgon?
Ingenting du kan göra åt det nu, så varför oroa sig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Kolla på en film, somna, släng iväg ett sms eller så imorgon?
Ingenting du kan göra åt det nu, så varför oroa sig?

hehe, jo de har jag väll tänkt (se film alltså).
Men menade mer om jag ska säga hur jag känner redan eller inte?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd

NU i skrivande stund hade jag inte hört av mig alls, speciellt om du inte ska ut.
Imorgon dock, det är en svår fråga.
Sov ni endast denna veckan? Inga andra...framsteg?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
NU i skrivande stund hade jag inte hört av mig alls, speciellt om du inte ska ut.
Imorgon dock, det är en svår fråga.
Sov ni endast denna veckan? Inga andra...framsteg?

de har ju varit pussande, hållande i hand när vi gått ut osv.
men inget sex än(vilket jag är glad över) de blir så påtryckt annars.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd

Jag tycker det låter rätt lugnt faktiskt.
Keep your cool, annars kan du komma hit och ta en whiskey och hjälpa mig tvätta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Jag tycker det låter rätt lugnt faktiskt.
Keep your cool, annars kan du komma hit och ta en whiskey och hjälpa mig tvätta

hmm, whiskey alltså...öl är väll mer min grej, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Avstängd

Hehe, går allt åt helvete bjuder jag dig på en öl då
men bara tänk på nå annat, dra ner nån film/serie.

Du sitter ju på "rätt" sida, du är på G att bli nykär, istället för att vara på g att bli nydumpad.
Men det kommer så småningom det med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Hehe, går allt åt helvete bjuder jag dig på en öl då
men bara tänk på nå annat, dra ner nån film/serie.

Du sitter ju på "rätt" sida, du är på G att bli nykär, istället för att vara på g att bli nydumpad.
Men det kommer så småningom det med

Wow, vilken uppmuntran där på slutet du

Ja, ska väll spela lite tv-spel, eller lyssna på lilla festen några muppar har här vid pildammen, uschanemej.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leinhart
Det är alltid dom blyga som är värsta sex monsterna!

Erhmm sluta läs mina tankar

Ushh... mår rätt dålig just nu. Mest för att jag tänker tillbaka på rätt mörka stunder i mitt liv. mobbing etc ..
Känner mig rätt ensam då det snart gått ett år sen jag hade sällskap av en brutta. Har rätt dåligt med vänner och bara några få jag 'känner/hejar på'
på jobbet där jag är nu är jag yngst av alla och närmaste är väl en 10år äldre än mig och livet fixat mm. Är väl dessutom lite oklart om jag får vara kvar på jobbet eller ej.. har hört både det ena och andra nämligen.

Jag är inte häller den person som går ut och fönstershoppar eller tar något att dricka. Närmaste är väl att gå och handla lite då och då och posta evt paket.
Jag är inte ens längre säker på om jag vill ha en tjej eller vad jag vill. Har tappat lusten om det mesta, att sköta om bilen, titta efter någon ny fin bil istället för min sossekontainer. Även tappat mycket intresse om datorer och spel är väl rätt uteslutande förutom gamla Doom.

Ser en del brudar när jag är ute och kör för att döda tiden på något sätt.. men men.. ond cirkel.. bästa hade varit att flytta o börja om på nytt elelr få göra om sitt liv sen förskolan etc.

Ushh.. vet inte ens varför jag skriver detta.. mår dåligt av bara det.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Känner igen mycket av du säger fullmoon.
Du är långt ifrån ensam. Om du fortsätter tänka som en liten brat så kommer du hänga dig själv.

Ingen bryr sig om dig (förutom dina päron, kanske).
Spelar ingen roll hur många kompisar du har.

När dom dör (dina päron) är du ensam.
Så det är dags att hitta en själsfrände!

Du vet hur förälskade par skriker hur lyckliga dom är?
Det är därför dom är det. Det händer sällan.

Va glad att du lever. Ditt liv är otroligt unikt.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Avstängd

Håller med till en viss del faktiskt.
När jag blev dumpad, trodde jag allting var slut, kört och över.

Nu mår jag bättre än nånsin.
Jag har...4 nära vänner, som jag vet jag kan snacka med och lita på.
Thats it, sen har jag ett par bekanta jag träffar då och då.

Jag var också den innesittande typen innan, gick knappt ut osv.
Nu dock är jag ute hela tiden, istället för att sitta som du gör nu, och tänka på jobbiga saker, gå ut. Eller...gå o lägg dig vid detta laget

Och ja, ibland har man tråkigt.
Men man gör det bästa av det, tänk inte på att skaffa tjej och liknande, fokusera på dig själv, vad vill DU göra?

Har du bra kondition? Jogga/Springa är rätt skönt på morgonen.
Finns det ingenting som hade varit kul? Dyka? Skytte? Samla frimärken? Nån lagsport?
Truga dig igenom en av de många böcker man borde ha läst. (Tog mig igenom brott och straff själv, rätt trist om jag ska vara ärlig, men nu är den läst )

Jag kan ju kräka ur mig det dåliga i mitt liv...
Jag har skulder upp över öronen.
Jag har inget jobb och går på SOC. Där jag får ut 8000.
Jag har en hyra på 7400 jag är fast med i 4-5mån till.
Jag har för en dryg månad sedan blivit lämnad på ett lagom brutalt sätt rent känslomässigt.
Jag blev också rätt grovt mobbad i skolan som liten.
osv osv

Så du sitter inte i en så dålig sits.

Jag har själv tvingat mig till att ta kontakt med helt random folk bara för att "komma ur mitt skal" eller vad man ska säga.
Jag har dom senaste veckorna gjort saker jag inte trodde jag nånsin skulle våga göra, bara för att jag tvingar mig själv till det.

Finns andra tips som är förvånansvärt bra med.
Har du stökigt hemma? Städa, det känns mycket bättre när du har det rent och fint.
Inget att göra en dag? Laga ett storkok, alltid bra att ha i frysen. Chili Con Carne e roligt att laga, kräver absolut inga färdigheter alls

Försök komma in i andra tankebanor, ditt liv suger inte.
So what om du får sparken, leta nytt jobb, du är inte ensam i sverige om att bli arbetslös

Hårda ord, men funkar bättre för mig än en kram och klapp på axeln.
Nu vet jag ju dock inte allt om ditt liv, så det kan vara så att ingenting hjälper.
Men jag har svårt att tro det.

Kolla PM om du vill ha mer, eller bara ett oberoende bollplank ^^

Permalänk

Tack.. nu är det inte så att jag komme göra nått dumt.
Mer snarare att jag är trött på det som varit och pågår bla. Har haft en del jobb jag trivst med etc men fått gå då det vara projekt eller tillsvidare etc. Varit arbetslös ett bra tag direkt efter skolan
En del förstår sig inte på mig andra tycker är är lustig men rätt skön person Yupa får väl säga vad han tycker

men men livet knullar oss alla.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Erhmm sluta läs mina tankar

Ushh... mår rätt dålig just nu. Mest för att jag tänker tillbaka på rätt mörka stunder i mitt liv. mobbing etc ..
Känner mig rätt ensam då det snart gått ett år sen jag hade sällskap av en brutta. Har rätt dåligt med vänner och bara några få jag 'känner/hejar på'
på jobbet där jag är nu är jag yngst av alla och närmaste är väl en 10år äldre än mig och livet fixat mm. Är väl dessutom lite oklart om jag får vara kvar på jobbet eller ej.. har hört både det ena och andra nämligen.

Jag är inte häller den person som går ut och fönstershoppar eller tar något att dricka. Närmaste är väl att gå och handla lite då och då och posta evt paket.
Jag är inte ens längre säker på om jag vill ha en tjej eller vad jag vill. Har tappat lusten om det mesta, att sköta om bilen, titta efter någon ny fin bil istället för min sossekontainer. Även tappat mycket intresse om datorer och spel är väl rätt uteslutande förutom gamla Doom.

Ser en del brudar när jag är ute och kör för att döda tiden på något sätt.. men men.. ond cirkel.. bästa hade varit att flytta o börja om på nytt elelr få göra om sitt liv sen förskolan etc.

Ushh.. vet inte ens varför jag skriver detta.. mår dåligt av bara det.

en sak som kan göra att man blir mer nöjd med sig själv är att börja motionera och styrketräna så att man träffar lite nya människor. det finns alltid någon på gymmet som man börjar att hälsa på som har samma intressen som du, t ex att gå på gym.

har själv erfarenhet.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Erhmm sluta läs mina tankar

Ushh... mår rätt dålig just nu. Mest för att jag tänker tillbaka på rätt mörka stunder i mitt liv. mobbing etc ..
Känner mig rätt ensam då det snart gått ett år sen jag hade sällskap av en brutta. Har rätt dåligt med vänner och bara några få jag 'känner/hejar på'
på jobbet där jag är nu är jag yngst av alla och närmaste är väl en 10år äldre än mig och livet fixat mm. Är väl dessutom lite oklart om jag får vara kvar på jobbet eller ej.. har hört både det ena och andra nämligen.

Jag är inte häller den person som går ut och fönstershoppar eller tar något att dricka. Närmaste är väl att gå och handla lite då och då och posta evt paket.
Jag är inte ens längre säker på om jag vill ha en tjej eller vad jag vill. Har tappat lusten om det mesta, att sköta om bilen, titta efter någon ny fin bil istället för min sossekontainer. Även tappat mycket intresse om datorer och spel är väl rätt uteslutande förutom gamla Doom.

Ser en del brudar när jag är ute och kör för att döda tiden på något sätt.. men men.. ond cirkel.. bästa hade varit att flytta o börja om på nytt elelr få göra om sitt liv sen förskolan etc.

Ushh.. vet inte ens varför jag skriver detta.. mår dåligt av bara det.

Äsch!
Tänk inte så!

Vet själv hur de är, du skrev ju även i min tråd här när jag var på sträcket att begå självmord. Men jag är ett vandrande bevis på att de går att ta sig ur skiten!

Du ska inte tvinga dig till saker du inte gillar, som exempelvis fönstershoppa då. Vilket jag hata förr men lärt mig att uppskatta då jag haft tjejer som gillat de, då har man hängt på för att samla pluspoäng så de inte kunde klaga om man sa "Ska raida ikväll, vi kan väll träffas imorgon", hehe. Nu spelar man ju inte längre men ändå.

Hitta något du själv trivs med.

Och nått som hjälper mig, då jag hamnar i grymt djupa svackor ibland. Men kan stolt säga att jag inte äter medicin och sånt längre. Men de är att hitta glädje i det absolut minsta.

Som idag var jag nere, men insåg då när jag gick och köpte cigg att jag missat senaste Level så då köpte man den och var glad pga det. Liten sak för vissa, men för mig var de "Yes, fuck yeah..nu blir de myspys i soffan och läsa!!"

Är du inte säker på att du vill ha en tjej så ska du inte tänka i banor som har med tjejer att göra, inte leta osv.
Låt de komma naturligt, istället för framtvingat.

De var lite jag fick ur mig nu vid 03:04, hehe. Vill du snacka mer så är jag öppen på PM, bara att höra av dig. Delar gärna med av mina erfarenheter av skit i livet, men även om lyckan i livet!

Sov nu skönt FullMoon och tänk inte på detta

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

marcusnns är en frisk fläkt.

ingen ide att försvåra hans situation... släpp inte lös hela hjorden på samma gång. Vill du ligga med honom eller hjälpa honom?

Har inte testat det själv. Men fysisk utmattning löser många problem.
Redflip kan säkert ta slut på dig i fler än en position.
Men annars tror jag du borde kolla på styrketräning.

Visa signatur

[]i5-2500k[]16gb[]R9-290[]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Bara jag som tänker på americna pie

Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
En till här

Citat:

Ursprungligen inskrivet av whzfred
klockrent American Pie. Kan inte bli bättre.

jasså:D
vilken utav dom filmerna är det?
blev väldigt nyfiken nu:P

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Damn säger jag bara!
Fick en tjejs nummer på donken när jag jobbade natt där igår, tänkte att hon är full och bara vill skoja runt. Bestämde mig ändå för att ta o sms:a att vi skulle träffas o fika men förväntade mig inget svar, men svar kom det minsann och den var positiv

Känns konstig dock för jag har haft en tjej sen 8 månader tillbaka, MEN nu känner jag mig helt skakig :S Vad kan det bero på?

För fan, gör slut med tjejen din o berätta att du inte förtjänar henne då? Du är ju uppenbart inte pojkvänsmaterial ändå? Hon kan få bättre.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
jasså:D
vilken utav dom filmerna är det?
blev väldigt nyfiken nu:P

http://www.imdb.com/title/tt0974959/

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
hehe, jo de har jag väll tänkt (se film alltså).
Men menade mer om jag ska säga hur jag känner redan eller inte?

Jag tycker inte att du ska säga vad du känner redan nu, om du inte är 110% säker på att hon också är intresserad och vill satsa på förhållande och hela baletten. Har du minsta lilla tvivel på om hon känner likadant som dig, så kan du istället visa att du gillar henne.

Du kan t.ex plocka upp en blomma och ge till henne (att köpa blommar känns lite för tidigt kanske).
Ge henne något materiellt som symboliserar något, kanske något som är ditt och som du "lånar" ut till henne, och förklarar till henne att det fortfarande är ditt.

Du kan göra saker med henne som får henne att tänka på dig nästa gång hon gör det. T.ex ta med henne till en fin plats och käka en glass. Nästa gång hon är där kommer hon bli påmind om dig.

Men vad du än gör, så säg inte "Är du intresserad av mig?" "Vart är vi på väg med detta?" "Jag tycker om dig jättemycket, hur känner du?"

Såna saker säger man när man har gått väldigt långt in i förhållandet.
Jag vet att du vill ha bekräftelse på hennes känslor, men låt henne ta sin tid till det. Ha mycket tålamod!

Till alla er som mår dåligt psykiskt: Börja på gym, som det har sagts tidigare. Självförtroendet ökar markant, kroppen mår mycket bättre både psykiskt och fysiskt. Man känner sig gladare och lugnare.

Många är rädda för att börja på ett ställe helt själv. Men det ni kan göra är att gå några gånger själv, och läsa på innan hur man ska träna. Sedan letar ni upp någon som ni brukar se på gymmet ofta, och byter några ord.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3

Många är rädda för att börja på ett ställe helt själv. Men det ni kan göra är att gå några gånger själv, och läsa på innan hur man ska träna. Sedan letar ni upp någon som ni brukar se på gymmet ofta, och byter några ord.

Helt rätt. De allra flesta på gymmet hjälper gladeligen till och visar olika övningar och sånt också, så att be någon visa en övning är ofta ett mycket bra sätt att lära känna folk på gymmet lite.

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinkspear
Helt rätt. De allra flesta på gymmet hjälper gladeligen till och visar olika övningar och sånt också, så att be någon visa en övning är ofta ett mycket bra sätt att lära känna folk på gymmet lite.

det stämmer inte i vissa fall.
visst visar man övningar om folk frågar om det eller visar till maskinen som tränar den muskeln osv,men om sen folket helt plötsligt efter det börjar prata om allmäna saker en längre tid,då tycker man det bara är irriterande.
så det kan både hjälpa och stjälpa tyvärr och risken för att personen ska bli irriterad är nog större om det nu är en person som man sett där ett tag och ännu större om man ser att personen är seriös och på elit nivå,då vill man ju inte precis snacka bort halva passet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Jag tycker inte att du ska säga vad du känner redan nu, om du inte är 110% säker på att hon också är intresserad och vill satsa på förhållande och hela baletten. Har du minsta lilla tvivel på om hon känner likadant som dig, så kan du istället visa att du gillar henne.

Du kan t.ex plocka upp en blomma och ge till henne (att köpa blommar känns lite för tidigt kanske).
Ge henne något materiellt som symboliserar något, kanske något som är ditt och som du "lånar" ut till henne, och förklarar till henne att det fortfarande är ditt.

Du kan göra saker med henne som får henne att tänka på dig nästa gång hon gör det. T.ex ta med henne till en fin plats och käka en glass. Nästa gång hon är där kommer hon bli påmind om dig.

Men vad du än gör, så säg inte "Är du intresserad av mig?" "Vart är vi på väg med detta?" "Jag tycker om dig jättemycket, hur känner du?"

Till alla er som mår dåligt psykiskt: Börja på gym, som det har sagts tidigare. Självförtroendet ökar markant, kroppen mår mycket bättre både psykiskt och fysiskt. Man känner sig gladare och lugnare.

Tack för tipsen dom ska helt klart användas! Och det där med gym är grymt sant har själv börjat träna mer seriöst och gjort lite mer än 2 månaders tid det är grym skillnad.

Nu till anledningen jag tittade in här^^

Blev intresserad av en tjej förra året som det aldrig blev nåt med och hon visste om allt prata med henne om det hela osv men hon var helt enkelt inte intresserad. ( "jag tycker om dig hur mkt som helst men kan vi inte bara vara kompisar") sa ifrån och ville helt enkelt inte träffa henne på ett tag när jag kände så.

Tiden gick träffade henne inte på ett tag sen så hamnade vi på samma fest en fredagkväll och hon var på mig direkt om hur kul det är med mig osv osv kvällen slutar i att jag följer med henne hem och vi stannar utanför henne och hånglar lite. Dagen efter pratar jag med henne och hon vill då ha en paus från mig av anledningar jag inte fattar eller bara tyckte var barnsliga. Trodde jag lyckades släppa henne helt här.

Tillbaka i nutid, Samma sak igen vi ses på fest pratar en del känns bra inget händer men vi pratad lite. I helgen så hade min kusin en fest i sin stuga och hon tyckte vi skulle komma ner dit också. Sagt och gjort vi drar dit festar och har kul, självklart är den här tjejen här också då det är en av min kusins bättre kompisar^^ Har trevligt pratar och får lite random kramar sådär och det hela slutar i att jag inte pallar det mer och känner att jag har för mkt känslor för henne. Går iväg en bit misshandlar lite träd osv sen får jag sms om att hon undrar var jag är att hon är orolig osv. Hon kommer till mig vi pratar jag säger allt och då börjar det komma fram att hon antagligen känner mer för mig också och att hon vill ses mer och se vart det slutar. Resten av kvällen flyter på med lite hångel kramar osv sen sover vi ihop, inget sex.

Och nu till dealen, hon åker utomlands i två veckor med sina tjejkompisar inga fara så då vi inte direkt sagt något om det men hon hinner inte ses innan och prata igenom det. Jag är så jävla osäker på hur det kommer sluta om det hon säger bara är tomma ord som hon sa när hon druckit och sen när hon är nykter helt enkelt inte klarar av att säga och drar sig undan igen. Det är som sagt inte första gången hon byggt upp ett hopp om att det faktiskt kan bli nåt.

Skiter det sig nu ska jag göra allt för att aldrig mer visa känslor känns det som^^

Så bra tips på hur jag inte tänker för mkt på henne medans hon är bort och kan göra för att fixa det hela!

(känns som mindre uppsatser är vanligt i den här tråden^^)

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
det stämmer inte i vissa fall.
visst visar man övningar om folk frågar om det eller visar till maskinen som tränar den muskeln osv,men om sen folket helt plötsligt efter det börjar prata om allmäna saker en längre tid,då tycker man det bara är irriterande.
så det kan både hjälpa och stjälpa tyvärr och risken för att personen ska bli irriterad är nog större om det nu är en person som man sett där ett tag och ännu större om man ser att personen är seriös och på elit nivå,då vill man ju inte precis snacka bort halva passet.

Ja men man får väl ha lite känsla för när man är önskvärd och inte

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zmutch
Tack för tipsen dom ska helt klart användas! Och det där med gym är grymt sant har själv börjat träna mer seriöst och gjort lite mer än 2 månaders tid det är grym skillnad.

Nu till anledningen jag tittade in här^^

Blev intresserad av en tjej förra året som det aldrig blev nåt med och hon visste om allt prata med henne om det hela osv men hon var helt enkelt inte intresserad. ( "jag tycker om dig hur mkt som helst men kan vi inte bara vara kompisar") sa ifrån och ville helt enkelt inte träffa henne på ett tag när jag kände så.

Tiden gick träffade henne inte på ett tag sen så hamnade vi på samma fest en fredagkväll och hon var på mig direkt om hur kul det är med mig osv osv kvällen slutar i att jag följer med henne hem och vi stannar utanför henne och hånglar lite. Dagen efter pratar jag med henne och hon vill då ha en paus från mig av anledningar jag inte fattar eller bara tyckte var barnsliga. Trodde jag lyckades släppa henne helt här.

Tillbaka i nutid, Samma sak igen vi ses på fest pratar en del känns bra inget händer men vi pratad lite. I helgen så hade min kusin en fest i sin stuga och hon tyckte vi skulle komma ner dit också. Sagt och gjort vi drar dit festar och har kul, självklart är den här tjejen här också då det är en av min kusins bättre kompisar^^ Har trevligt pratar och får lite random kramar sådär och det hela slutar i att jag inte pallar det mer och känner att jag har för mkt känslor för henne. Går iväg en bit misshandlar lite träd osv sen får jag sms om att hon undrar var jag är att hon är orolig osv. Hon kommer till mig vi pratar jag säger allt och då börjar det komma fram att hon antagligen känner mer för mig också och att hon vill ses mer och se vart det slutar. Resten av kvällen flyter på med lite hångel kramar osv sen sover vi ihop, inget sex.

Och nu till dealen, hon åker utomlands i två veckor med sina tjejkompisar inga fara så då vi inte direkt sagt något om det men hon hinner inte ses innan och prata igenom det. Jag är så jävla osäker på hur det kommer sluta om det hon säger bara är tomma ord som hon sa när hon druckit och sen när hon är nykter helt enkelt inte klarar av att säga och drar sig undan igen. Det är som sagt inte första gången hon byggt upp ett hopp om att det faktiskt kan bli nåt.

Skiter det sig nu ska jag göra allt för att aldrig mer visa känslor känns det som^^

Så bra tips på hur jag inte tänker för mkt på henne medans hon är bort och kan göra för att fixa det hela!

(känns som mindre uppsatser är vanligt i den här tråden^^)

Jag förstår direkt vad det är för typ av tjej. Hon vill ha det hon inte kan få. Hon blir helt galen i huvvet när du inte visar intresse, och då måste hon ha bekräftelse. För att kunna få en tjej ska du vara beredd att förlora henne närsomhelst!

Du ska inte vara så tillgänglig som du har varit. T.ex när hon säger att hon vill att du ska komma på festen, så kan du säga "Hmm, jag ska kolla ifall jag inte jobbar då" eller "Jag vet inte, vi kan väl höras när det börjar närma sig mer?". Sen kan du komma försent en timma eller två

Sen när du väl är på festen ska du inte vara med henne hela tiden, utan gå runt och prata med andra rätt mycket. Sen när du märker att hon knappt står ut längre eller börjar irritera sig så kan du ägna lite tid åt henne.

Det är du som ska vara hennes "belöning". Folk på detta forumet har för lite tålamod :P. En sak du kan göra för att sluta tänka så mycket på henne är att träffa andra tjejer. Ragga på andra brudar när hon är bortrest, och bli inte förvånad om hon också raggar på andra killar. Ni är ju ändå inte tillsammans...än.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Jag förstår direkt vad det är för typ av tjej. Hon vill ha det hon inte kan få. Hon blir helt galen i huvvet när du inte visar intresse, och då måste hon ha bekräftelse. För att kunna få en tjej ska du vara beredd att förlora henne närsomhelst!

Du ska inte vara så tillgänglig som du har varit. T.ex när hon säger att hon vill att du ska komma på festen, så kan du säga "Hmm, jag ska kolla ifall jag inte jobbar då" eller "Jag vet inte, vi kan väl höras när det börjar närma sig mer?". Sen kan du komma försent en timma eller två

Sen när du väl är på festen ska du inte vara med henne hela tiden, utan gå runt och prata med andra rätt mycket. Sen när du märker att hon knappt står ut längre eller börjar irritera sig så kan du ägna lite tid åt henne.

Det är du som ska vara hennes "belöning". Folk på detta forumet har för lite tålamod :P. En sak du kan göra för att sluta tänka så mycket på henne är att träffa andra tjejer. Ragga på andra brudar när hon är bortrest, och bli inte förvånad om hon också raggar på andra killar. Ni är ju ändå inte tillsammans...än.

Grejen är ju faktiskt att det är inte hon som ber mig komma osv utan andra kompisar som även är kompis med henne osv. Dock är nog hon duktigare på att få mig att prata med henne än tvärt om just på fester.

Kan vara så att hon vill inte förlora mig som bra kompis hon kan prata med allt om och få respons på så att säga.

Tack för dom tipsen

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zmutch
Grejen är ju faktiskt att det är inte hon som ber mig komma osv utan andra kompisar som även är kompis med henne osv. Dock är nog hon duktigare på att få mig att prata med henne än tvärt om just på fester.

Kan vara så att hon vill inte förlora mig som bra kompis hon kan prata med allt om och få respons på så att säga.

Tack för dom tipsen

Okej. Det är just det är som problemet. Du ska få henne att vilja prata med dig. Du ska vara lite mystisk, inte ge direkta svar, spela lite svår. Hon vill inte förlora dig, för hon vill ha bekräftelse på att du gillar henne tror jag. Ger du henne inte den bekräftelsen, så kommer hon ge den till dig.

Uppenbarligen gillar hon dig, MEN hon tycker inte det är kul när det är så lätt. Det hade inte du tyckt heller. Prova att byta på rollerna, och känn efter hur du hade känt om du är lite intresserad av en tjej, och hon alltid är tillgänglig när du känner för det.

Sedan provar du att känna efter hur det hade känts om hon hade varit otillgänglig och inte kunnat träffas när du ville. Precis som denna tjejen verkar göra.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Okej. Det är just det är som problemet. Du ska få henne att vilja prata med dig. Du ska vara lite mystisk, inte ge direkta svar, spela lite svår. Hon vill inte förlora dig, för hon vill ha bekräftelse på att du gillar henne tror jag. Ger du henne inte den bekräftelsen, så kommer hon ge den till dig.

Uppenbarligen gillar hon dig, MEN hon tycker inte det är kul när det är så lätt. Det hade inte du tyckt heller. Prova att byta på rollerna, och känn efter hur du hade känt om du är lite intresserad av en tjej, och hon alltid är tillgänglig när du känner för det.

Sedan provar du att känna efter hur det hade känts om hon hade varit otillgänglig och inte kunnat träffas när du ville. Precis som denna tjejen verkar göra.

Det att ha en tjej som alltid är tillgänglig är det been there done that så ja man tröttnar ju dirr där ja..

Man får helt enkelt tygla sig ha tålamod och sen får hon höra av sig när hon kommer hem och hoppas på att det hon säger stämmer^^

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Medlem

Då kanske det är min tur att skriva av mig lite i tråden eller öht. Jag är rätt nyinflyttad till stockholm ( sen 27 dagar för att vara exakt ) och jag har i princip bara jobbat och festat. Det har nästan alltid slutat med att man fått nr till tjejer eller man har hamnat på borta plan. I och med att man inte vill ha något seriöst med personerna så tar man ju det lite som det kommer osv vilket är jävligt nice. Jag har inte haft förhållande sen 1 år tillbaka då jag kom ur ett krångligt förhållande så jag har bara chillat på den fronten.

Men för 1,5 vecka sen så träffade jag en tjej via min polare och vi var på en "blind date". Det var grymt trevligt och vi var med varandra till sena natten. Det sjuka va att det bara "klicka" och det kändes som vi hade känt varandra längre än vad vi egentligen gjort. Det som startade som en vanlig kväll blev en grymt "romantisk" kväll. Måste erkänna att jag fastnade för henne och jag tror hon fastna för mig eftersom hon orkade vara med mig i 8 timmar

Vi träffades en gång till och då var det meningen att vi skulle dra på hennes polares spelning men det slutade med baksmällan på bio (som f.ö är en grymt nice rulle!) och sen drog vi och spelade biljard. När vi va på väg hem så träffade vi hennes jobbarpolare och han frågade om jag var hennes pojkvän, sån rolig situation man bara älskar! Det blev ju lite tyst och han skratta och frågade om vi var på date och båda instämde rätt snabbt

Det gick någon dag men sen så i fredags snackade vi på msn och jag hade grymt tråkigt så jag frågade henne om hon hade lust att komma över efter hon slutat jobbet och laga lite käk/kolla film. Hon tyckte det lät "fint" så jag bad henne komma över helt enkelt. Det gick några minuter och sen så sa hon att hon hade lite att stå i på jobbet. Tänkte att hon inte hade lust ändå så jag sa till henne att jag inte skulle störa henne och att vi kunde höras av. Då sa hon att hon snackade i telefon med sin chef och bad mig vänta.
Mitt internet strula såklart då så vi hann inte snacka klart över msn men jag slängde väg ett sms någon timma efter där jag frågade vad som händer. Fick inget svar så jag sket i det totalt och hittade på annat. Senare så va hon online på msn men jag sket i att skriva till henne och jag bara igonrerade henne rent allmänt. Ringde henne faktiskt en gång i lördags men sen dess hade jag inte hört något från henne. Blev lite sne för att jag tycker det är respektlöst att inte höra av sig öht, skicka sms och skriva "jag pallar inte" eller vad som helst, tar ju inte speciellt lång tid tycker jag. Om man inte är intresserad så är det ju bra att säga det

Men för några timmar sen fick jag ett sms från henne där hon bad om ursäkt att hon inte svarat eller hört av sig de senaste dagarna för att hon haft galet mkt att göra och hon tackade även för senast.

Jag får en känsla av att hon inte är så speciellt intresserad ändå faktiskt. Det är ju så typiskt mig att när man träffar någon man diggar så skiter det sig, hänt några ggr nu det senaste. Eller är jag bara pessimistiskt av mig ??

over and out and i hope you guys can read it

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^