Du får min Iphone 4 om du löser mitt problem - Förlorade bilder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cynic:

Hej!
Börjar med att säja att jag uppgraderat från Iphone 4 till 4s och min gamla 4 får du om du lyckas lösa mitt problem! 100% ärligt och inte snack!!

Min fru hade problem med sin mobil. Den hängde sig tyvärr och ingen backup via iTunes finns! Ända sättet va att köra återställning via Itunes vilket då automatiskt uppdaterade till senaste IOS och återställde som en ny iphone.
Ingen av oss tänkte på alla bilder.. vi snackar 1000 bilder på våra barn =/

Finns det nåt sätt att återskapa dessa raderade filer?? Det går ju på hårddiskar som formaterats.. måste ju gå men jag hittar inget =/

Löste det sig för dig??

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem

Nej inte än.
Har lämnat ifrån mig telefonen.. får se hur det går.
Jag har faktiskt gett upp hoppet, känns inte lika otroligt tungt då vi hittade en mapp där kanske 30-40 % av bilderna fanns på en dator. Men det sparades inte via itunes tyvärr ytan bara copy från bildmappen.

Visa signatur

[b]Antec P180B - i7 920 (D0) - Asus P6T Deluxe v2 - Thermalright Ultra Extreme - GTX280- 6GB Corsair Dominator C8 1600mhz - Corsair HX 1000W

Permalänk
Medlem

Jag körde iexplorer hitta många bilder men dock inte alla.