Elakaste fläkten ni råkat ut för ?

Permalänk

En fläkt som jag har ett hatkärleksförhållande med är mittenfläkten på mitt HD6870 med Windforce-kylaren. När jag plockade isär gamla burken för att sätta ihop den nya så skulle jag bara blåsa till lite (med munnen) på grafikkortet för att få bort det värsta. Utan att spotta på det givetvis. Skulle bara stöta till lite kort och hårt. Tror ni inte att jag stöter till en rörelse med huvet så att jag kommer så nära att underläppen sätter sig mellan fläktbladen (som har kommit upp i ganska hög hastighet) och plåtramen som sitter runt fläktarna. Gigabyte-kortet har tydligen rätt vassa fläktar. Fan va jag svor till!

Men det var ju inte allt, såg det inte först men när jag ska lägga ifrån mig kortet så ser jag hur 'plåtskölden' på kortet ser ut som väggen bakom en person som blivit skjuten genom huvet på film xD rena splattern. De hade stänkt till som bara den i själva träffögonblicket, inte runnit. Fan va drygt det var att putsa blod mellan kylflänsarna sen... Självklart sålde jag mitt andra kort och inte det här (om du som köpte graffe av mig här på forumet ser det här). x)

Edit: Tyvärr tänkte jag inte då på att ta någon bild, vilket var jävligt synd xD

Edit2: För det hette ju faktiskt "Elakaste.." och inte "Högljuddaste.." är nöjd med den annars.

Visa signatur

Stationär: Meshify C Vit TG || ROG B550-F || 5800X+NH-D15 || 4070ti || Vengeance LPX 32GB || KC3000 M.2 || FD Newton R3 600W Ljud: RX-V781, Dynavoice LCR-5, FX-4, Velodyne SPL-1000 Ultra || DacPort Slim || Tennmak IEM