DayZ utrustnings byte?

Permalänk
Medlem

Har NVG att byta mot valfri sniper. Helst as50/m107.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk
Skrivet av add9400:

Okok, tack för upplysningen. Men tänker ha kvar det tills jag hittar en annan sniper.

hallå vad säger den andra killen? det har visst funnits as50 twp du kan ha kvar den utan någonting det kan lika gärna vara en annan spelare som har spelat länge som kan ha droppat den eller om du har dödat någon dem har ingen rätt att flagga dig heller för det finns as50 twp kvar dem försvinner inte bara men bara yterstfå förlåt för särstavning.

Visa signatur

We hurt people that love us,
Love people that hurt us

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriumpNisse:

hallå vad säger den andra killen? det har visst funnits as50 twp du kan ha kvar den utan någonting det kan lika gärna vara en annan spelare som har spelat länge som kan ha droppat den eller om du har dödat någon dem har ingen rätt att flagga dig heller för det finns as50 twp kvar dem försvinner inte bara men bara yterstfå förlåt för särstavning.

Hmm okok tack! men gör mig nog av med den ändå, gillar inte siktet!

Permalänk
Medlem

Byter bort min NVG mot en annan sniper. Helst en av dom kraftigare, men DMR går också bra! något magasin också.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

Byter bort min NVG mot en annan sniper. Helst en av dom kraftigare, men DMR går också bra! något magasin också.

Mvh

Jag har en m107 och skulle behöva NVG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palm:

Jag har en m107 och skulle behöva NVG

Ok, jag byter gärna. Adda min skype, adde9400.

Mvh!

Permalänk
Medlem

Vad bjuder ni för en as50 med 6mag (as50 mag)?
Intreserad light machineguns + ammo eller M4A1 Holo eller M4A1 Camo SD
Kan även bytta mot andra vapen.

Permalänk

Har en M4A1 CCO SD med 10 magasin samt en M9 SD med 7 magasin om jag inte minns fel samt en svd cammo med 10 magasin. Samt nvg. Vad ger ni?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Senaste patchen har gjort att saker i tälten inte sparas, så allt man lägger i från och med nu i tält o fordon kommer att försvinna. Kan va bra o tänka på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreeM:

Senaste patchen har gjort att saker i tälten inte sparas, så allt man lägger i från och med nu i tält o fordon kommer att försvinna. Kan va bra o tänka på.

källa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LEGO OC:

Tror du mig inte kan du testa själv, du har blivit varnad. Hänt mig så jag står väll som källa. Kolla på dayz forumet, många trådar som ploppat upp.

Permalänk

Jag har nu en till m4 holo (Var populärt sist jag skrev att jag hade en)
Lägg bud

http://gyazo.com/251f04a868455b027f3a211d1a27d55d

edit : den är värd ganska mycket och den är ganska sällsynt

("M4 holo vill vi ha, satchel vill du ha") citat fån skype

Permalänk
Medlem

Förra bytet gick bra men ändå åt helvete då jag blev av med DMRen när jag loggade ut för kort tid efter. Blev dessutom spawnad vid kusten för jag fipplade fram och tillbaka med patcharna. Så efter bytet så fick jag springa upp till ett camp och när jag kom dit var där naturligtvis ingen dmr utan bara m107. Knäckande med 1.5 mil springande och man har samma gear fortfarande. Loggar man in med fel patch så får man dessutom en smärre chock när det står att gubben died och man är tillbaka på stranden utan utrustning, dock får man tillbaka all gear om man quitar och loggar in igen med rätt version.

Man hittar/får ALDRIG det man söker i dayz

Så återigen

Bytes: m107 nvg, rangefinder

Vill ha: Dmr, ghillie suit

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk

Söker AS50 TWS eller L85A2 AWS? Säg vad ni vill ha

Permalänk
Skrivet av semmel:

Förra bytet gick bra men ändå åt helvete då jag blev av med DMRen när jag loggade ut för kort tid efter. Blev dessutom spawnad vid kusten för jag fipplade fram och tillbaka med patcharna. Så efter bytet så fick jag springa upp till ett camp och när jag kom dit var där naturligtvis ingen dmr utan bara m107. Knäckande med 1.5 mil springande och man har samma gear fortfarande. Loggar man in med fel patch så får man dessutom en smärre chock när det står att gubben died och man är tillbaka på stranden utan utrustning, dock får man tillbaka all gear om man quitar och loggar in igen med rätt version.

Man hittar/får ALDRIG det man söker i dayz

Så återigen

Bytes: m107 nvg, rangefinder

Vill ha: Dmr, ghillie suit

Det skulle vi kunna ordna Vill dock bara ha m107, kommer hem runt 4 tiden idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flashgawrdahwn:

Det skulle vi kunna ordna Vill dock bara ha m107, kommer hem runt 4 tiden idag.

Låter bra. Långt norrut e jag dock.

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | Intel Xeon 5650@4.0 | Gigabyte UD5 x58 | 8GB DDR3 1600mhz | Noctua NH D14 | Corsair HX 1000W | MSI GTX 970 Gaming | Intel 530 180GB SSD | Intel 520 120GB SSD | Asus ROG SWIFT PG278Q | Func KB460 | Logitech g400 | Audio Technica ATH M50

Permalänk
Medlem

Har en AKS-74 Kobra + Mag
Söker Ghillie suit och as50

Visa signatur

W10 Pro 64 | CPU: i5 6600K @ 4.5 GHz | be Quiet Pure Rock | GPU: GTX 1070 Asus Dual OC | Mobo: ASUS Z170-A | RAM: 16GB 2666Mhz Vengeance LPX | Samsung 850 EVO 250GB | HDD 1TB | Chassi: FD Define R4 | PSU: Corsair CX750M | Corsair M90 | Alienware TactX | ASUS ROG Vulcan ANC Pro | LG IPS 236V-PN

Permalänk
Medlem
Skrivet av LEGO OC:

Vad bjuder ni för en as50 med 6mag (as50 mag)?
Intreserad light machineguns + ammo eller M4A1 Holo eller M4A1 Camo SD
Kan även bytta mot andra vapen.

Vad sägs om en AKS-74 Kobra + Mag ??

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

W10 Pro 64 | CPU: i5 6600K @ 4.5 GHz | be Quiet Pure Rock | GPU: GTX 1070 Asus Dual OC | Mobo: ASUS Z170-A | RAM: 16GB 2666Mhz Vengeance LPX | Samsung 850 EVO 250GB | HDD 1TB | Chassi: FD Define R4 | PSU: Corsair CX750M | Corsair M90 | Alienware TactX | ASUS ROG Vulcan ANC Pro | LG IPS 236V-PN

Permalänk
Skrivet av semmel:

Låter bra. Långt norrut e jag dock.

Ok, skickar ett PM med min skype info, jag är nere vid kamenka, men vi kan väl mötas någonstans mitt emellan? Vill helst inte springa in på så farliga vatten med det gear jag har för tillfället

Permalänk
Medlem
Skrivet av fiskerens:

han får välja server och spot, jag kommer själv och obeväpnad

vet att det låter som en fälla men vi behöver verkligen fixa en svd camo tills när ghillies etc börjar funka igen

Låter väldigt dramatiskt.. värsta cliffhangern..

Visa signatur

CPU I9 9900K@4,7Ghz |EVGA GTX 2070 Super 10365p Timespy 3DMark |Ram 32GB CorsAir DDR4 Vengence PRO |Define R6| ASUS Strix Z390F | M.2 SSD Evo 970 1TB |CorsAir 750W | Acer 27" Predator XB271HU | Win 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Faun4box:

Vad sägs om en AKS-74 Kobra + Mag ??

Skickades från m.sweclockers.com

nej tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBHErazor:

Söker AS50 TWS eller L85A2 AWS? Säg vad ni vill ha

går en vanlig as50 bra?

Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Skrivet av upl8447:

går en vanlig as50 bra?

Edit: Detta är en oseriös liten pojk som drar sig ur deals i sista minuten, har man gått med på något så har man, denna pojk kan jag icke rekommendera.

Hursomhelst, när jag ändå gör ett till inlägg så kan jag ju passa på att skriva att jag är ute efter en 50c sniper, en as50 vore att föredra, nämn ett pris i PM och så ska vi se om det går att ordna.

Permalänk
Medlem

Har en M4A3 CCO som jag gärna byter mot en sniper, DMR eller M107/AS50

Permalänk
Medlem

Söker rangefinder :) (bytes)

Tjenare!
Nu har jag letat efter en rangefinder i år och dar men hittar alldrig någon!
Undrar då om någon skulle ha 2 stycken och vilja byta en med mig mot något roligt! kom med förslag själv?
Server och plats kan ni ju såklart få välja

Hoppas att någon ser detta som kan tänka sig att byta
kan erbjuda bland annat dom flesta sniprarna förutom as 50 och lite av varje, men som sagt kom med förslag!

hör av er!

Permalänk
Medlem

har du en svd camo med lite ammo så blir jag gärna av med min

Visa signatur

7800x3d - asus x670e hero - kingston fury 64gb 6000mhz ddr5 - kfa2 rtx 4090 - 2tb kingston fury m2 - 1tb wd black sn850 - 1tb wd black sn850x - corsair hx1200 - acer predator x34gs - lg 27gl850-b - acer xv322qkkv

Permalänk
Medlem

härligt kolla pm

Permalänk
Medlem

AS50 + 3st nato mag.

Söker: M4 SD

------------------------

Bytet avklarat.

Permalänk
Medlem

hade velat få tag på ett thermal vapen eller fal med nv, har det mesta så det är bara att fråga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1Mecke1:

hade velat få tag på ett thermal vapen eller fal med nv, har det mesta så det är bara att fråga!

Skulle en L85A2 AWS gå bra? Jag skulle vilja byta den mot en M4A1 CCO SD om du har det, samt ammo till. Möjligtvis en M9 SD + ammo.

Om någon annan har en M4A1 CCO SD och/eller ammunition till (Stanag SD) så vill jag gärna byta till mig det, jag har följande saker tillgängliga just nu:

AKS-74 Kobra + 4 fulla magasin
AKM + 5 fulla magasin
M107 + 2 fulla magasin
L85A2 + 5 fulla magasin
8st FN FAL magasin
Nightvision
Rangefinder
GPS
kompass
Morfin/blod

Jag har en bil så jag kan köra i princip var som helst på kartan efter vägar, även vid kusten då det är en ganska folktom server den står på.