Assassins creed till pc

Permalänk
Medlem

Assassins creed till pc

AC3 kommer ju till pc den 22. Det jag undrar är att discshops onlinebutik står att de har PCversion download tillgänglig av AC3? Undrar om man kan lita på detta?

Här är länkenhttp://http://www.discshop.se/spel/pc_download/assassins_creed_3_download/P98139?utm_source=Prisjakt&utm_medium=PriceComparisonSite&utm_term=&utm_content=&utm_campaign=

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Länken funkar inte. Annars kan du alltid beställa från http://www.greenmangaming.com/
De har en 25% rabbatt kampanj på alla titlar just nu så AC3 kostar bara 37.5 dollar (260kr). Billigare än alla svenska sajter och steam.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk
Medlem

kostar 171kr annars i g2play.... http://www.g2play.net/store/

kan förövrigt säga att dom är legit, har köpt sc2 och cod:mw2 där just nu och har fått mina cd-keys scannade och mailade till mig inom loppet utav 2minuter efter köp med paypal.

*** beskrivning hur man kringgår kopieringsskydd, kvittar om man äger en laglig kopia, bryter mot §7 i reglerna ändå ***

riktigt dåligt sätt att motverka anti-pirat tramset med detta dåliga "drm-skyddet".... fick ingen hjälp alls med anno2070 utav ubisoft, även fast jag köpte spelet via webhallen...

brott mot §7 i reglerna
Permalänk
Medlem
Skrivet av Razer-T:

Länken funkar inte. Annars kan du alltid beställa från http://www.greenmangaming.com/
De har en 25% rabbatt kampanj på alla titlar just nu så AC3 kostar bara 37.5 dollar (260kr). Billigare än alla svenska sajter och steam.

Skrivet av ATRmayo:

kostar 171kr annars i g2play.... http://www.g2play.net/store/

kan förövrigt säga att dom är legit, har köpt sc2 och cod:mw2 där just nu och har fått mina cd-keys scannade och mailade till mig inom loppet utav 2minuter efter köp med paypal.

*** beskrivning hur man kringgår kopieringsskydd, kvittar om man äger en laglig kopia, bryter mot §7 i reglerna ändå ***

riktigt dåligt sätt att motverka anti-pirat tramset med detta dåliga "drm-skyddet".... fick ingen hjälp alls med anno2070 utav ubisoft, även fast jag köpte spelet via webhallen...

När får man spelet då?

ändrat citat
Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

När får man spelet då?

På g2play verkar det vara 23:e.

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

När får man spelet då?

Skrivet av MrNubcake:

På g2play verkar det vara 23:e.

det är ute officiellt den 25e MEN! enligt g2play.com

"Assassin's Creed III is expected to be released 23rd November 2012. Release dates are subject to change without notice."

har för övrigt förbokat det själv ska bli najs

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrNubcake:

På g2play verkar det vara 23:e.

hm, okey, gick in och kollade och nu stog det 25:e?
Men de var legit lr? så det är bara att ladda ner, installera och köra ?

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem

Jag brukar köpa steam och origin aktiverande spel från g2play, men det är viktigt att tänka på att g2play inte anses vara en legitim återförsäljare av digitala spel. Jag har dock inte haft några problem med dem.

Visa signatur

ASUS TUF Gaming B650 l AMD Ryzen™ 5 7600 l Thermalright Peerless Assassin 120 SE l Gainward GeForce RTX 3080 Phoenix 10GB l Kingston Fury Beast RGB 32GB l Corsair RM1000x Shift 1000W l Lian Li LANCOOL 216 RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

det är ute officiellt den 25e MEN! enligt g2play.com

"Assassin's Creed III is expected to be released 23rd November 2012. Release dates are subject to change without notice."

har för övrigt förbokat det själv ska bli najs

AA ska nog boka snart, Dock har jag sett att man kan få det den 22:a på spelbutiken, ja nästan alla svenska leverantörer. Dock för 300-400kr. Kankse värt och vänta en extra dag och lägga pengarna på en Xbox handkontroll till pc!

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

hm, okey, gick in och kollade och nu stog det 25:e?
Men de var legit lr? så det är bara att ladda ner, installera och köra ?

då spelet inte är släppt än så kan du inte "ladda ner, installera och köra"
du får helt enkelt vänta till 23/25e november.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

då spelet inte är släppt än så kan du inte "ladda ner, installera och köra"
du får helt enkelt vänta till 23/25e november.

Jo det förstog jag, kanske formulerade mig dumt blir så på kvällskvisten.

Vad jag menade med det var att det inte ska krångla på dagen då spelet kommer, något som jag helst vill undivka

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

AA ska nog boka snart, Dock har jag sett att man kan få det den 22:a på spelbutiken, ja nästan alla svenska leverantörer. Dock för 300-400kr. Kankse värt och vänta en extra dag och lägga pengarna på en Xbox handkontroll till pc!

har också funderat på att köpa en 360 kontroll för just detta, men undrar om en ps3 kontroll fungerar utan massa trams? har 3 st här hemma så om det skulle gå att ansluta den till datorn....MY HAVEN ON EARTH!

Permalänk
Medlem
Skrivet av N0iZE:

Jo det förstog jag, kanske formulerade mig dumt blir så på kvällskvisten.

Vad jag menade med det var att det inte ska krångla på dagen då spelet kommer, något som jag helst vill undivka

Jag har inte haft något krångel alls med dom, dom erbjuder till och med download-links, dessa har jag dock aldrig använt. (om det skulle hända att det går segt så kan man vända sig mot torrent sidan och ladda ner spelet därifrån med snabbare hastighet)

Permalänk
Medlem
Skrivet av ATRmayo:

har också funderat på att köpa en 360 kontroll för just detta, men undrar om en ps3 kontroll fungerar utan massa trams? har 3 st här hemma så om det skulle gå att ansluta den till datorn....MY HAVEN ON EARTH!

Det står recommended xbox 360 controller for pc. Men det ska nog fungera med ps3 kontroll det med. Annars kostar en trådlös xboxkontroll
http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_gamepad_xbox_360_wirel... 349 på cdon. dock har de inte den i lager:p annars så kan du köpa en med sladd för typ 249 kr:)

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av ATRmayo:

har också funderat på att köpa en 360 kontroll för just detta, men undrar om en ps3 kontroll fungerar utan massa trams? har 3 st här hemma så om det skulle gå att ansluta den till datorn....MY HAVEN ON EARTH!

du får ladda ner DS3 tool. har det själv och jag kan spela bf3 med min ps3 kontroll. så jag beställde ac3 ifrån g2play så jag ska spela det på min dator med ps3 kontrollen.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem

Orkar snart inte mer snack om AC. Är helt otroligt sugen, min kompis har turen att äga ett xbox och han köpte det idag, så nu sitter han och skrattar åt mig

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Moderator
Brons i quiz
Skrivet av N0iZE:

Orkar snart inte mer snack om AC. Är helt otroligt sugen, min kompis har turen att äga ett xbox och han köpte det idag, så nu sitter han och skrattar åt mig

men när du får det så kan du skratta åt han för att du kommer ha bättre grafik än han och mer än 30 fps hehe

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk

Jag är ledsen. Jag blev tvungen att bojkotta det här spelet också, det andra som jag var sjukt pepp på i år, tillsammans med Mass Effect3. Detta för att de har dlc planerat som utvecklats samtidigt som spelet = de tar bort en bit ur det ursprungliga spelet och tar extra betalt. Tycker det är bedrövligt, men man måste leva efter sina ideal...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ATRmayo:

kostar 171kr annars i g2play.... http://www.g2play.net/store/

Via g2play så måste du ändå använda andra medel för att få spelet då du bara får en nyckel? Så är det på alla "deras" ubisoft titlar där du köper en nyckel och inget annat.

Skrivet av BrutalOddball:

Jag är ledsen. Jag blev tvungen att bojkotta det här spelet också, det andra som jag var sjukt pepp på i år, tillsammans med Mass Effect3. Detta för att de har dlc planerat som utvecklats samtidigt som spelet = de tar bort en bit ur det ursprungliga spelet och tar extra betalt. Tycker det är bedrövligt, men man måste leva efter sina ideal...

Bedrövligt, när folk knappt betalar något för spel längre?
200 kr för ett helt spel + kanske 50 kr för en dlc.. 250 kr för ett spel, oj oj!

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Via g2play så måste du ändå använda andra medel för att få spelet då du bara får en nyckel? Så är det på alla "deras" ubisoft titlar där du köper en nyckel och inget annat.

Bedrövligt, när folk knappt betalar något för spel längre?
200 kr för ett helt spel + kanske 50 kr för en dlc.. 250 kr för ett spel, oj oj!

nej man behöver inte använda sig utav "andra medel" då dom erbjuder en länk där du kan ladda ner din kopia av spelet med din nyckel scannad till en bild skickad till dig via mail, bägge två, både nyckeln och spelet är dock tillgänglig att få hem via hemsidan.

*** personangrepp raderat ***

personangrepp raderat
Permalänk
Avstängd
Skrivet av ATRmayo:

nej man behöver inte använda sig utav "andra medel" då dom erbjuder en länk där du kan ladda ner din kopia av spelet med din nyckel scannad till en bild skickad till dig via mail, bägge två, både nyckeln och spelet är dock tillgänglig att få hem via hemsidan.

*** personangrepp raderat ***

Du menar en download länk till en klient?

När jag köpte Conviction via g2play så fick jag tanka ned en crackad kopia från g2play

ändrat citat
Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Du menar en download länk till en klient?

När jag köpte Conviction via g2play så fick jag tanka ned en crackad kopia från g2play

...bevisa det...

jag har köpt 2 spel, allt har gått prima för mig, kan till och med erbjuda screen-shot, du däremot har inget bevis för det.

*** personangrepp raderat ***

personangrepp raderat
Permalänk
Medlem
Skrivet av EvilWord:

du får ladda ner DS3 tool. har det själv och jag kan spela bf3 med min ps3 kontroll. så jag beställde ac3 ifrån g2play så jag ska spela det på min dator med ps3 kontrollen.

oh najs, sweet, tankar ner det nu funkar det via BT? eller måste man ha kabeln?... då kabeln inte är så lång...

EDIT : NAJS DE FUNKAR MED BT!!!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ATRmayo:

...bevisa det...

jag har köpt 2 spel, allt har gått prima för mig, kan till och med erbjuda screen-shot, du däremot har inget bevis för det.

*** personangrepp raderat ***

Har jag sagt någonting överhuvudtaget om några andra spel än Ubisofts?!
Nej precis.

Ja jag har köpt ett par andra spel där också, steam spel fungerar såklart oftast, även om steam tagit bort 2st av ca 4 jag köpt, nämligen MW2 och Deus Ex HR.

"Hello, Thank you for contacting Steam Support. Your Call of Duty: Modern Warfare 2 CD Key has been purchased from an unauthorized re-seller of Steam CD Keys. Your CD Key has been revoked. Please do not complete any purchases with this vendor. Only CD Keys included with retail copies or purchased from authorized retailers will be allowed. Let us know if you have any further questions or concerns."

Kommer inte ihåg när Cyanide bannade alla Blood Bowl nycklar sålda av G2play?
De sålde ju också illegala MSDN Windows 7 nycklar där förut och Kaspersky licenser (som blir svartlistade efter viss tid)!

raderat delar av citat
Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Har jag sagt någonting överhuvudtaget om några andra spel än Ubisofts?!
Nej precis.

Ja jag har köpt ett par andra spel där också, steam spel fungerar såklart oftast, även om steam tagit bort 2st av ca 4 jag köpt, nämligen MW2 och Deus Ex HR.

"Hello, Thank you for contacting Steam Support. Your Call of Duty: Modern Warfare 2 CD Key has been purchased from an unauthorized re-seller of Steam CD Keys. Your CD Key has been revoked. Please do not complete any purchases with this vendor. Only CD Keys included with retail copies or purchased from authorized retailers will be allowed. Let us know if you have any further questions or concerns."

Kommer inte ihåg när Cyanide bannade alla Blood Bowl nycklar sålda av G2play?
De sålde ju också illegala MSDN Windows 7 nycklar där förut och Kaspersky licenser (som blir svartlistade efter viss tid)!

a fast jag tror nog att du hade köpt en rysk nyckel....
så länge man köper nyckeln från den specifika regionen så får man problem verkar det som enligt många.

Permalänk
Avstängd

Nej. Köpte en vanlig MW2 nyckel.
http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNC...

Mycket antagelser och påhopp från dig.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Nej. Köpte en vanlig MW2 nyckel.
http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNC...

Mycket antagelser och påhopp från dig.

och när köpte du nyckeln, jag är inte här för att försvara dom på något vis, men som sagt, vid problem kan man få en ny nyckel enligt dom.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ATRmayo:

och när köpte du nyckeln, jag är inte här för att försvara dom på något vis, men som sagt, vid problem kan man få en ny nyckel enligt dom.

Köpte när det fanns tillgängligt, när spelet kom ut.
Skickade mail till deras support, fick till svar att jag skulle ge dom inloggning samt lösen till Steam så de kunde verifiera att jag inte försökte lura dom..

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

Köpte när det fanns tillgängligt, när spelet kom ut.
Skickade mail till deras support, fick till svar att jag skulle ge dom inloggning samt lösen till Steam så de kunde verifiera att jag inte försökte lura dom..

om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte äns, tror tråden har spårat ut ur dess ursprungliga mening, men ja, att du vägrade gå med på det där är väll upp till dig...och endast ditt fel att ditt problem inte löste sig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ATRmayo:

om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte äns, tror tråden har spårat ut ur dess ursprungliga mening, men ja, att du vägrade gå med på det där är väll upp till dig...och endast ditt fel att ditt problem inte löste sig.

Varför i helvete ska jag ge bort mitt konto till en okänd person i Singapore?!

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear