Permalänk

Powermac G4

Hej

Skänker en powermac g4 om någon vill ha den, det är "värstingvarianten" och den har uppgraderats lite grann också. Om någon visar intresse kan jag kolla upp vad som har uppgraderats. Den finns i vasastan. Ifall ni vill veta vad som har uppgraderats så kommer jag svara i kommentarsfältet för att andra också ska få ta del av informationen utan att behöva fråga.
PM, mail eller kommentar funkar lika bra. Kanske att jag är lite långsammare att svara på mailen.

Mvh Adrian

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad

@JumpyWizard: Jag är intresserad, vill gärna veta speccs. Kan hämta i Stockholm.

Permalänk
Medlem

@JumpyWizard:
Är också intresserad och kan hämta den i stockholm Specifikationer spelar dock ingen större roll!

Permalänk

Till alla som undrar specs så är det de här, och modellen är M8361LL/A.
Uppgraderat är sedan båda hårddiskarna till 2x 115gb och det sitter ochså ett nätverskort förutom grafikkortet i en av expansionsplatserna. Dvd läsaren är även den utbytt för att originalvarianten slutade fungera.
Finns det fler frågor ska jag göra vad jag kan för att besvara de.

Permalänk
Medlem

jag tar den, vart finns den ?

Permalänk
Skrivet av JumpyWizard:

Hej

Skänker en powermac g4 om någon vill ha den, det är "värstingvarianten" och den har uppgraderats lite grann också. Om någon visar intresse kan jag kolla upp vad som har uppgraderats. Den finns i vasastan. Ifall ni vill veta vad som har uppgraderats så kommer jag svara i kommentarsfältet för att andra också ska få ta del av informationen utan att behöva fråga.
PM, mail eller kommentar funkar lika bra. Kanske att jag är lite långsammare att svara på mailen.

Mvh Adrian

Powermac G4

Jag tar den gärna, kan hämta i helgen..

/C