Officiell: GTA ViceCity, hjälp etc.

Permalänk
Medlem

Officiell: GTA ViceCity, hjälp etc.

Jag har klarat av det mesta av spelet och äger många saker men nu har jag fastnat. Hur kommer man vidare? jag har inga uppdrag kvar och jag hittar inget mer att köpa.

Lista över företag:
Film studion
Glassbilen
Taxi företaget
Malibu klubben
Stripp klubben
Shipyard
Bilhandeln
Tryckeriet

Klarade uppdrag (förrutom uppdragen för företagen):
Protection money
Phil's place
Telefon uppdragen
Aunt Paulie uppdragen
Cuban uppdragen
Love fist uppdragen
(kan vara fler, har väldigt dåligt minne )

men vad ska jag göra nu?? är det nått mer som jag ska ha och isf vart finns det nånstan.

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem

Re: GTA VC hjälp!

Alla stunts och alla Hidden Packages?

Permalänk
Medlem

Men har de verkligen nått att göra med själva huvudstoryn i spelet?

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem

Du får en "pink marker" för de två sista story-uppdragen i Vercetti Mansion när du klarat Tryckeriet + ett visst antal av de andra ställena man kan köpa. Gör allt innan för säkerhets skull iom att det blir lättare då, varför får du se.

Edit: Nej, varken hidden packages, stunts, uppdrag i fordon, rampages eller bonusuppdrag har något med storyn att göra.

Permalänk
Medlem

nja, men man får nya saker, efter 80 packages får man Hunter helikopter på ett ställe och efter 100 så får man en till på ett annat ställe, sen får man en helikopter som kan landa på vattnet osv

Permalänk
Medlem

GTA VC

Tjoo

Har du klarat Aderyns uppdrag där man ska köra en RC helikopter? Där sitter jag fast

Visa signatur

MIDI Tower ATX NEXEC 202 300W |Asus P4800 SE| Pentium 4 3.0 GHz| 512 MB DDR *2| ASUS TI4200 G-Force 4 128 MB DDR TV-Out|

Permalänk
Medlem

Re: GTA VC

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jakob
Tjoo

Har du klarat Aderyns uppdrag där man ska köra en RC helikopter? Där sitter jag fast

Ja hans också.... fast det uppdraget klarade jag när det var en sekund kvar

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Okalele
Du får en "pink marker" för de två sista story-uppdragen i Vercetti Mansion när du klarat Tryckeriet + ett visst antal av de andra ställena man kan köpa. Gör allt innan för säkerhets skull iom att det blir lättare då, varför får du se.

Edit: Nej, varken hidden packages, stunts, uppdrag i fordon, rampages eller bonusuppdrag har något med storyn att göra.

Vad menar du med en "pink marker"? Det enda uppdrag jag har kvar än så länge är taxi uppdragen

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem

jakob: Lär dig kontrollera en vanlig helikopter först. Den radiostyrda är svårare. När du kan det åker du in i byggnaden och "choppar" alla arbetare och vakter innan du plockar upp den försa sprängladdningen och startar timern.

Arsenal: Det rosa fält du kliver in i för att starta ett uppdrag, indikeras av en bokstav på kartan.

Permalänk
Medlem

de uppdraget hoppa ja över först för ja spela de och dog 2ggr, sen efter ja hade spelat klart de mesta i spelet och tränat på helikopter så klarade jag de med 2min över, skitlätt då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Okalele
Arsenal: Det rosa fält du kliver in i för att starta ett uppdrag, indikeras av en bokstav på kartan.

Det är just det som är grejen. det finns inga uppdrag kvar eller så kan jag inte få de

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Testpilot

har du köpt alla ställen som inte är företag? t.ex. skumole shack

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arsenal
Vad menar du med en "pink marker"? Det enda uppdrag jag har kvar än så länge är taxi uppdragen

Om du menar kauffman cabs så måste du köra dom uppdragen...

edit: här är min stats.html om det hjälper nåt, du kan se vilka företag jag har köpt...

http://130.236.229.26/stats.html

Permalänk
Medlem

Fy fan asså att köra den där RC helikopetern det är ju skit svårt att styra den.. har bara lyckats pricka i en sådan där bomb eller vad det är. Men nu är jag fast på ett uppdrag när man ska rädda en snubbe som är fången. det är svåra grejer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
har du köpt alla ställen som inte är företag? t.ex. skumole shack

vart ligger det??

Tja jag vet inte om det är alla men många

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyr
Om du menar kauffman cabs så måste du köra dom uppdragen...

edit: här är min stats.html om det hjälper nåt, du kan se vilka företag jag har köpt...

http://130.236.229.26/stats.html

När jag kollar på mina egna stats ser jag att jag äger mer än du men du har klarat av mer (i %) än vad jag har.

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem

lista på ställen som jag äger enligt mina stats:

The Malibu
Print Works
Film Studio
Ice Cream Factory
Car Showroom
Taxi Company
Boatyard
Pole Position Club
3321 Vice Point
Links View Apartment
El Swanko Casa
1102 Washington Street
Hyman Condo

Visa signatur

<<Speldator>>| Athlon XP 2400+@2GHz| EPoX EP-8RDA+ nForce2 | 2x 256 och 1x 512 TwinMos DDR400| 290 Gb 7200 rpm | Creative Geforce 3 Ti 200 @ 240/440 | Creative Soundblaster Live! 5.1 | Logitech Cordless Keybord | Logitech MX 700 |

<<Bärbar>> AMD Turion 64 ML-43 | ATI Mobility Radeon X700 /128 mb vram | 1 GB DDR Ram | 100 GB HDD |

Permalänk
Medlem

Här kanske du kan hitta några uppdrag du inte gjort...

http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_gtavcwalk.html

Permalänk
Medlem

Jag tror du måste köpa 60 % av alla företagen och göra de uppdrag som finns där. Sen när du har hjort det får du ett telefonsamtal och sen kommer slutet av spelet.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

du måste få 100% på stunten

Visa signatur

Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries.

Permalänk
Medlem

kan du inte klistara in dina stats här?

Permalänk

Så man kan köpa hus? Fan vad coolt!
Nu längtar man till sverigepremiären.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cyr
Om du menar kauffman cabs så måste du köra dom uppdragen...

edit: här är min stats.html om det hjälper nåt, du kan se vilka företag jag har köpt...

http://130.236.229.26/stats.html

Hur gjorde du en sån där stats sida ?

Permalänk
Medlem

gå in på stats och tryck på s

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

har du gjort bankjobbet från malibu club?
sissta uppdragen kommer fram efter några samtal till din mobiltelefon

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk
Medlem

hade samma problem som dig typ.. hade köpt aaaallt jag hittade o gjort ALLA uppdrag jag kunde göra, överallt.
sen hittade jag filmstudion
gjorde uppdragen där osså fick man ett sammtal

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

men fan då! har inga uppdrag kvar att göra, och endast 83 000 dollar. Malibu club kostar 120 000 :(. kommer ta evigheter att samla upp dom stålarna.

Permalänk
Medlem

om du gjort alla uppdrag så borde du ju få in lite cash från de andra företagen tycker jag. går ganska fort det ändå

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

ja, vad fan, bara 7000+5000 för filmstudion och den där villan, det tar ju ite så långtid...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

ni som verkar ha kommit så långt, var hittar man uppdragen i 'V' ?? har redan gjort typ 2 där, fast nu står det V fortfarande fast jag hittar inte den där rosa saken man skall ställa sig i, det är inte på taket iaf...

Visa signatur

gotta go fast