Officiell: GTA ViceCity, hjälp etc.

Permalänk
Medlem

haha, ofan

btw var finns poliskläder?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apa100
haha, ofan

btw var finns poliskläder?

På polisstationen.

Samma som du fritar en snubbe från...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Är det meningen att man skall få tag på en tank verkligen? jag menar jag fick tag på en av en militär, lyckades få ner tanken i garaget, tog en annan bil, backade bak till respray, inga snutar, sparade, har nu en tank, ... tar tanken, kör snutuppdrag med den, får 21, och slutar inte för att jag dör, utan för att det blir långtråkigt... har liksom över 300k, man får sjukt mycket pengar av det, och man verkar ju helt odödlig när man har den med, inget kunde stoppa mig, körde in i alla bilar dom bara sprängdes, kunde nog ha håll på tills jog dog irl eftersom jag inte skulle ha dött där, och timern stod liksom på 20+ minuter så den hade nog aldrig tickat ut heller...

Apachen funkar rätt bra till vigilante också, fast den är ju inte direkt osårbar så man får inte klanta sig för mycket. Skitjobbig att få in i pay-n-spray också....

Permalänk
Medlem

åhå. ok.

nån som har lyckats göra en lång stoppie? det är ju skitsvårt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apa100
åhå. ok.

nån som har lyckats göra en lång stoppie? det är ju skitsvårt.

212 m tror jag att jag har klarat

Permalänk
Medlem

hur kör man på framhjulet? har lyckats köra på bakhjulet men ikke framhjulet.. kan inte bromsa o gå upp på frammen heller

Permalänk
Medlem

http://codenamevice.co.uk/default.asp

modd sida till GTA VC.. finns en hel del kul grejer där

Permalänk
Medlem

ok, minigun kanske äger alla sjukt bra vapen, trodde först att M60 var dn bästa, det var ju as bra sedan får man en minigun, sow vad bra den var...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Vill veta hur man exporterar för att edita om VC bilarnas texturer, hittar inte ett skit om det...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Hipshot: Du borde kunna hitta nått på http://www.gtaforums.com
Dom har nån moddningsdel

Permalänk
Medlem

Tackar...

ed: tack så jävla mycket, hittade direkt vad jag letade efter

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Hipshot.. vore snällt om du kunde slänga upp nödvändiga proggs som behövs.. orkar inte leta upp

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apa100
PCJ 600 är så jävla rolig. jag kan lätt sitta i flera timmar bara å åka omkring å härja på bak/framhjulet !

ändå har jag ruttna rekord, 32sec och 860m på bakhjulet, (inte i samma åk det skulle va cp ) och 4sec och 110m på fram.

wee skitkul spel

tror nästan att kring 200m är de längsta man kan göra med stoopie eftersom att de inte går att tippa över med PCJ 600, tagit kring 212-213m flera gånger själv när ja har kommit i toppfart på en raksträcka. Mitt rekord i wheelie är 1200m som ja gjorde på stranden.

Permalänk
Medlem

Hur gör man stoppies? Jag kör snabbt med en motorcykel sen trycekr jag på 9an och sen bromsar jag... Blir max 20 meter typ :/

Lite rolig screenshot här nedan som jag tog
http://www.pr0n-paradize.com/crack.jpg

fråga inte vad sidan är till för

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Hipshot.. vore snällt om du kunde slänga upp nödvändiga proggs som behövs.. orkar inte leta upp

Hittar inte var jag finner biltexturen bara... hittar typ alla andra texturer... lite gay sådär..

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Hur gör man stoppies? Jag kör snabbt med en motorcykel sen trycekr jag på 9an och sen bromsar jag... Blir max 20 meter typ :/

Lite rolig screenshot här nedan som jag tog
http://www.pr0n-paradize.com/crack.jpg

fråga inte vad sidan är till för

du trycker på backen samtidigt som du bromsar. blir enklare om du ändrar så att du lutar frammåt och bakåt på antingen W och S eller piltagent fram och piltagent bak.

Permalänk

Kört alla street race uppdrag?? kör dom med en pansarvagn och skut sönder dom andra bilarna:)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Rambo har ju fan över 4000 sec på bakhjulet med en cross, slå det

Det är inte så svårt, det handlar bara att orka sitta i 4000 sek också hehe.

Man får upp crossen i ett visst "läge" sen duttar du bara på gasen lite då och då, den går mer eller mindre helt själv.

Permalänk
Hedersmedlem

Fråga.......jag har klarat alla uppdrag jag kan hitta,......ändå står det bara att jag klarar 40% av spelet......Vad fattas?
har köpt alla apartements jag kan hitta.....ahr malibu & en massa andra ställen,.........klarat dessa uppdrag......klarat Phil.....Finns det inget huvuduppdrag? (finns inga uppdrag i min egen estate!)=

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Alltå, hur fan vinner man i spelet?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

Vinner ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
Fråga.......jag har klarat alla uppdrag jag kan hitta,......ändå står det bara att jag klarar 40% av spelet......Vad fattas?
har köpt alla apartements jag kan hitta.....ahr malibu & en massa andra ställen,.........klarat dessa uppdrag......klarat Phil.....Finns det inget huvuduppdrag? (finns inga uppdrag i min egen estate!)=

Jag klarade spelet idag klockan 5 på morgongen (*glad).
Huvuduppdraget är vid vercettis mansion och du ska döda "ett par" mafiosos Vet inte vad du missat, säker på att du har köpt alla ställen och gjort uppdragen ?

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Medlem

cp spel, jag har inget kvar att göra och ändå händer inget...

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

har hört att man får en varning när man försöker spara att man har aktiverat ett fusk och man rekommenderas att inte spara. Vet inte konserkvenserna, men det kan vara så att man inte kan klara spelet då.

Permalänk
Medlem

hur aktiverar man fusk?

Permalänk
Medlem

Men jag har inte fuskat, det suger ju... kanske kommer senare, har iofs inte köpt alla byggnader tror jag... hmm

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
Men jag har inte fuskat, det suger ju... kanske kommer senare, har iofs inte köpt alla byggnader tror jag... hmm

Note: If you buy 60% of the asset properties (including the Malibu and Print Works), and you don't get called, it means you must complete more of the EXTRA missions. These are the ones where you work for less-important people in the game. To give you a hand, these are the MAIN STORY EMPLOYERS. They are the ones who are not included in the EXTRA category

De enda två du egentligen MÅSTE köpa är print works och malibu. över 60% bara så...

Visa signatur

|| Intel Quad Core i7 @ 2.8GHz || Corsair XMS3 DDR3 1.6GHz 4GB || ATI HD4350

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibson
Jag klarade spelet idag klockan 5 på morgongen (*glad).
Huvuduppdraget är vid vercettis mansion och du ska döda "ett par" mafiosos Vet inte vad du missat, säker på att du har köpt alla ställen och gjort uppdragen ?

helt säker

har alla jag kan hitta........

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk

Samma problem som hipshot, har inget kvar att göra.. har gjort allt.. men ändå inte klarat det!! =(

Här är min stats: http://www.angelfire.com/amiga2/gtastats/

Visa signatur