Garderobsrensning (konsoler, fläktar, dator, mm)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning (konsoler, fläktar, dator, mm)

Hejsan, rensar ut en del grejer innan jag flyttar till Norge. Allting finns i Jönköping och jag föredrar att inte skicka varor då många saker är skrymmande eller tunga, men kan mötas i Jönköping med omnejd.

Album

Konsoler

  • Orginal Xbox med någon halvkass tredjeparts kontroller orginalkablar och en fjärrkontroll för att se på DVD +8 spel.
    Prisidé från 500kr?

  • Playstation 2 med 2st orginalkontrollers med analoga stickor i bra skick, orignalkablar +5 spel. Pris från 500kr

  • Nintendo 64 i fantastiska transparanta Sun Orange, kommer med 2 kontroller i gott skick, orginal kablar, rumble pack, expansion pack, och gameboy adapter +6 spel med klassiker som Zelda OoT & Majora's Mask, MarioKart 64 och Pokemon Stadium
    Vill helst ha runt 2000kr för hela paketet annars behåller jag det förmodligen av nostalgiskäl.

Äldre Gamingdator
Nästan komplett, saknas nätaggregat och hårddiskar. Kommer med 3 chassifläktar, 1xNoctua 140mm 1xNoctua 120mm och 1xFractal Design 120mm. CPU kylaren är en Cooler Master V8.
Styckar helst inte upp datorn men om merparten av delarna får separata bud så kan det ordnas.

Pris från 1000kr

Vattenkylning, använt i kanske 2 månader, vattenljudet var störande när datorn var igång på natten i sovrummet så det har varit liggandes sedan sent 2013. Alla vattenkylningskomponenter(förutom anslutningar) kommer i orginalkartong med tillbehör

Blandat:

  • 2x Pure Wings 2, 140mm 45kr st

  • 1st DVD läs/skrivare

  • 1st blueray läsare

  • 1st 2.5" 250gb HDD

  • 2x Noctua 80mm

  • 1x random 80mm fläkt, grön med led ljus

  • Socket 1155 moderkort med minne pris från typ 100kr?

    • Moderkortet kommer från nån HP-maskin, men det är Micro-ATX standard på det, plåten i bakkant följer med också. Köptes av en annan användare här på SweC för mindre än en månad sedan och har själv inte använt den. Fästena för CPU kylaren är inte standard utan är gängade, det medföljer en kylfläns som går att montera i minst 2 av 4 punkter med tillräcklig spänning för att uppnå god kontakt med processor.

    • Moderkort: HP IPISB-CH https://support.hp.com/my-en/document/c02668523

    • Minne: 4x2GB DDR3 Micron

  • Game guide för WoW vanilla och TBC, kanske finns någon som hade tyckt dessa är kul att ha, 10kr st?

Vill en ha med extra sata-kablar eller dylikt så fråga bara, finns en hel del som blivit över som kan skickas med vid köp.

Läs hela annonsen här

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad skulle frakten gå på för 1 st BeQuiet fläkt?

Permalänk
Medlem

@aydinz: Tar 1155 Mobo kittet + HDD för 150kr + frakt!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr + frakt för "Äldre Gamingdator" om du kan tänka dig att skicka med Schenker eller dyligt fraktbolag.

Permalänk
Avstängd

Mobo kit 200 sek

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem

200 plus hämtning för moderkort litet.

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Av någon anledning följde inte alla bilder med i imgur albumet, här är bild på N64 kittet: https://imgur.com/a/b0uHxP5

Tar helst alla bud i tråden och budstop är söndag kl 15:00

Permalänk

250, hämtar mobo plus ram

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag köper båda Be Quiet fläktarna för 90kr + frakt om de finns möjlighet.

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

2x Noctua 80mm, 100kr inklusive frakt

Permalänk
Avstängd

2xnoctua 120kr +frakt

Visa signatur

8700K@5.3 Custom loop ASUS ROG STRIX Z370-E GAMING 16GB Crucial Ballistix Sport White 3000Mhz cl15 Samsung 960 Pro 512gb Seagate Baracuda 1TB * 2 EVGA GTX 980 TI SC ACX2.0 Corsair Rm 850i lian li pc-o11 dynamic ACER 24" XB240H 144Hz

Permalänk
Skrivet av sameclick:

Jag köper båda Be Quiet fläktarna för 90kr + frakt om de finns möjlighet.

Jag tar till baka mitt bud, såg att det inte var PWM modellerna :/

Visa signatur

Min Burk: CPU: Ryzen 2700X, CPU kylare: be quiet! Dark Rock Pro 4, GPU: ASUS ROG Strix RTX 3080, MOBO: Asus ROG Strix X470-F gaming, Case: Corsair Carbide 275R TG, Lagring: 4.5 TB av bara SSD:er

Permalänk
Medlem

Har du lite mer bilder på n64 sakerna. Jag skulle kunna buda 2500 fraktat för dom 3 spelpaketen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@chrippe7: Vadderat kuvert kostar 39kr hos postnord utan spårbarhet

Permalänk
Medlem

@aikhabbo: Skickar helst inte konsolerna pga skrymmande och brist på vettigt emballage, men här finns lite fler bilder på N64 saker https://imgur.com/mG3w609 https://imgur.com/6607OGb

Permalänk
Medlem

@jens75: Kan förmodligen lösa det men det blir svårt att garantera skicket datorn anländer i då jag inte har något emballage till den

Permalänk
Medlem

Om du kan fixa emballage och kan skicka så köper jag gärna konsollpaketen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av aydinz:

@jens75: Kan förmodligen lösa det men det blir svårt att garantera skicket datorn anländer i då jag inte har något emballage till den

Kan du inte fixa fram emballage så går det såklart inte att skicka den. Meddela om du kan skicka eller ej så att jag vet hurvida jag är med i budgivningen eller inte

Permalänk
Medlem

Finns vattenkylning prylarna kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av aydinz:

Paketpris om man skulle köpa hela rubbet?

Permalänk
Medlem

@lakritzx: Kan absolut tänka mig att dra av om man köper flera saker

Permalänk
Medlem
Skrivet av aydinz:

@lakritzx: Kan absolut tänka mig att dra av om man köper flera saker

Kan köpa allt för 800kr +frakt. Rimligt? Tänkte att de va gammalt och vattenkylning är generellt svårsålt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Så om du skulle sälja datorn, d5 pump,cpu block, radiator och kanske mer. Samt att man hämtar det själv. För man bor ju så klart i världens överstyvaste stad... Blir det lite fördelaktigt pris då?

Skickades från m.sweclockers.com