OnePlus 7T Pro Haze Blue 256GB NYSKICK

Permalänk
Medlem

OnePlus 7T Pro Haze Blue 256GB NYSKICK

OnePlus 7T Pro Haze Blue 256GB 8GB RAM-Minne Snapdragon 855 Plus-processorn

Har haft en jobbmobil utöver denna nu några månader och känner att det är dags att sälja denna. Utan tvekan den bästa mobilen jag har haft. Den högupplösta skärmen med 90Hz utan några nothes är en dröm! Allt fungerar felfritt och den är i utmärkt bruksskick. Har haft det medföljande skalet sen dag ett så inga anmärkningsvärda repor eller skador på mobilen.

Den inköptes på Elgiganten 2020-01-27. Kvitto, USB-C laddare och förpackning som medföljde vid inköpet följer med.

Mer information om mobilen finns här:
https://www.elgiganten.se/product/mobil-tele-gps/mobiltelefon...

Mobilen kan skickas om så önskas.

Mvh, Alexander

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag vet inte vad man förväntas att bjuda på en begagnad telefon men den ser ju ut att vara i väldigt bra skick. Jag bjuder 3000+frakt.

Mvh

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Kollade upp begagnatpriser och det var kanske lite snålt bjudet. Bjuder 3500+frakt. Hör av dig om det är av intresse!

Mvh

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sebbeharry:

Kollade upp begagnatpriser och det var kanske lite snålt bjudet. Bjuder 3500+frakt. Hör av dig om det är av intresse!

Mvh

Lugnt, har den på blocket med så det har varit några bud där runt 3000:- men mitt lägsta pris är 3800:-. Tycker mobilen
i sig egentligen motiverar till ett högre pris så om ingen vill ge det behåller jag den 🙂

Om det känns okej med 3800:- så skicka PM 🙂