Permalänk
Medlem

Abit moderkort med ASUS grafikkort?

Det skapades en liknande tråd av nån annan förut men ingen svarade på den...:)
Förut på datorbutiken.se så stod det att Abit moderkort krånglade väldigt mycket med ett ASUS grafikkort, men det står det inte längre.
Men jag vill vara säker på att problemet är borta.
Så, är problemet kvar? För jag tänkte nämligen köpa ett Abit moderkort och ett ASUS grafikkort..

Permalänk
Medlem

Re: Abit moderkort med ASUS grafikkort?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av norado
Det skapades en liknande tråd av nån annan förut men ingen svarade på den...:)
Förut på datorbutiken.se så stod det att Abit moderkort krånglade väldigt mycket med ett ASUS grafikkort, men det står det inte längre.
Men jag vill vara säker på att problemet är borta.
Så, är problemet kvar? För jag tänkte nämligen köpa ett Abit moderkort och ett ASUS grafikkort..

Tror bestämt att jag frågade men inte fick man något svar. Valde därför att ta det säkra framför det osäkra och köpte ett asus mobo =P
Hoppas du har bättre lycka med svar...

Permalänk
Medlem

Kör asus gf4 4400 på ett abit kx7 333 och har inte haft ngt problem alls...

Visa signatur

i73770K@4500MHz 24/7- Asus P8Z77-V Pro- 4x4096MB Corsair - EVGA 760 GTX - 3xSamsung 2 TB - Samsung 240gb SSD – Corsair 650w - Antec P180

Permalänk
Medlem

jag skapade tråden förr och dom svaren jag fick var att de va gammalt och låg mest i drivrutinerna å folk hade stabila datorer me abit /asus blandningen så du ska nog inte ha några problem jag valde endå ett asus moderkort pga penga brist

Visa signatur

... Lämna ditt bakomförflutna framför dig ....

Permalänk
Medlem

Jag kör ABIT NF7-S v2.0 och ett billigt ASUS 9180 (Geforce 4 MX440, 64MB) och det funkar utan några som helst problem för mig.

Visa signatur

P180B, Tagan Easyconnect 580W, E6750, Gigabyte P35-DS4, 8GB GSkill PQ PC2-6400, Gainward 8800GTS, Scythe Mine, Creative X-FI XtremeMusic

Permalänk
Medlem

Kommer jag ihåg rätt så var det problem med asus grafikkort på abit moderkort på geforce 2 tiden.Inga problem nu mera.

Permalänk
Medlem

Jag har inga problem med mitt asus gf4 på mitt nf7-s iaf