Black Friday, bästa soundbaren under 5000kr?

Permalänk
Hedersmedlem

Black Friday, bästa soundbaren under 5000kr?

Precis som rubriken antyder. Vad är den bästa soundbaren man kan få tag i under under 5000kr på Black Friday(Week)?

Enda kraven jag har är stöd för Dolby Atmos, men trevlig bonus om den har stöd för Chromecast, Spotify Connect eller Airplay 2.

Här är exempel på soundbars som fångat mitt öga:
LG S80QY - 3990 kr

SONOS Beam 2 - 4240 kr

LG SP9YA - 4990 kr

Samsung HW-Q810A/XE - 4990 kr

La till ytterligare en soundbar
Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Letar själv efter någon liknande och efter att ha sett din lista och kollat på lite tester, så lutar det åt en LG SP9YA.
Så tack för tipset

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mwi:

Letar själv efter någon liknande och efter att ha sett din lista och kollat på lite tester, så lutar det åt en LG SP9YA.
Så tack för tipset

Kul att det kom till nytta! För egen del blev det en S80QY efter mycket velande fram och tillbaka

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Lägg på 1000 kr till för en ruskigt smidig och bra JBL Bar 9.1. Haft min i två år nu, mycket nöjd!

JBL Bar 9.1, och inte JBL Bar 900
Permalänk
Medlem

Tjo,
Lånar tråden lite. Finns här någon som kör med en soundbar som PC-högtalare? Vad tycker ni om det?
Jag sitter och funderar på att skaffa en soundbar och ha som datorhögtalare. Typ liggandes under skärmen över skärmfoten.
Som exempel Bose 700(97,8cm bred) eller den något kortare Bose 300(69,5cm).
De har optiska ingångar och det har mitt moderkort stöd för så det borde gå att få in ljudet den vägen. Alternativt så går det kanske via bluetooth med.