Permalänk
Medlem

Rx 6900 xt

6900xt Biostar i bra skick

då den använder reference bios är 45% minsta fläkthastighet man kan ställa in (utan bios flash) så det låter aningen högt så länge fläktarna är på (annars har den 0% idle också)

Jag är mer ljudkänslig och använder även dator ofta utan headset så jag stör mig på det, annars hade jag använt det själv, köpte det nyligen andrahand.

Hämtas helst i Malmö. Har jag originalförpackning och kan skicka med den mot fraktavgift ifall behövs

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad, har du några bilder?

Visa signatur

/Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av xerez99:

Är intresserad, har du några bilder?

Ja, laddare precis upp de på annonsen

Permalänk

Hur ligger det till här? Jag tar den gärna om du den fortfarande är tillgänglig och du kan tänka dig att skicka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BlixtGorion:

Hur ligger det till här? Jag tar den gärna om du den fortfarande är tillgänglig och du kan tänka dig att skicka!

Är kvar ja, kan ta det i pm

Permalänk
Medlem

Vart det sålt?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hedmar12:

Vart det sålt?

Mvh

Ja har bara kvar annonsen tills @BlixtGoriontar tar emot och testar den. Har dock en till likadan jag tänkt behålla för en annan dator som jag skulle kunna tänka mig sälja för aningen högre pris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Ja har bara kvar annonsen tills @BlixtGoriontar tar emot och testar den. Har dock en till likadan jag tänkt behålla för en annan dator som jag skulle kunna tänka mig sälja för aningen högre pris.

Okej, då har jag koll!
Det låter intressant, skicka gärna ett pm med pris om du överväger en försäljning.

Mvh

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad