Google Pixel eller Pixel XL

Permalänk

Google Pixel eller Pixel XL

Hej! Är ute efter att köpa en Google Pixel, alltså originalet, eller XL-varianten. Någon som har en liggande?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en liggandes, men har inte startat den på länge så lite oklart hur den mår. Är du ute efter reservdelar, eller att faktiskt använda?

Permalänk
Medlem

Sorry, glömde säga att det är en XL

Permalänk
Medlem

Har en liggande här med. 128GB pixel ej xl.

Permalänk
Skrivet av richen:

Jag har en liggandes, men har inte startat den på länge så lite oklart hur den mår. Är du ute efter reservdelar, eller att faktiskt använda?

Hade tänkt använda.

Skrivet av RashLeaf:

Har en liggande här med. 128GB pixel ej xl.

Hur mycket vill ni ha för dem oavsett hur batteriet mår (antaget att de fungerar då)? Var finns de?

Permalänk
Medlem

Du kan få den för 300kr. Finns i Sundsvall men kan frakta mot fraktkostnad. Hälsan på batteriet är 75% enligt accubattery.

Permalänk
Medlem

Min finns i Stockholm (Spånga), men tyvärr är jag inte kvar där själv på flera veckor. Har du tålamod kan du få den gratis när jag kommer hem i augusti. Batteriet, skärmen och baksidan har jag bytt ut själv, så om det inte tagit för mycket stryk av att ligga borde nog batteriet vara rätt bra.

Permalänk
Skrivet av richen:

Min finns i Stockholm (Spånga), men tyvärr är jag inte kvar där själv på flera veckor. Har du tålamod kan du få den gratis när jag kommer hem i augusti. Batteriet, skärmen och baksidan har jag bytt ut själv, så om det inte tagit för mycket stryk av att ligga borde nog batteriet vara rätt bra.

Ok det var ett oslagbart pris, schysst, det kan funka, jag skickar ett privat meddelande