Hjälp med Chrome

Permalänk
Medlem

Hjälp med Chrome

Sitter å lirar det ganska coola rymd fps:et Crome.
Ganska snyggt faktiskt

Nu till problemet. Det är så att jag fastnat i splelet. Är på uppraget man ska hindra Pointer att sprida ett nanovirus i en vattenreservoar på en ökenplanet. Jag kommer till själva huvudbuggnaden men jag kommer inte in! Har försökt i flera timmar utan resultat. Börjar att bli lite less...

Så jag undrar om någon vänlig själ på detta forum splelat detta spel och kan hjälpa mej.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Jag vet e fan om jag tänker på rätt bana.. men jag skriver lite onödig hjälp kan väl inte skada
Om det är en bana som har massa olika "småbyggnader" som det går typ rör ifrån in till en större byggnad så hade jag också lite problem med det.. jag kom inte in o jag hade ett rent helvete.. men efter ett tag när jag stått vid dörren en längre tid så kom jag in helt plötsligt.. så jag vet inte om det var en bugg eller om det skulle vara så. Så att pröva att stå vid dörren en längre tid får du se. Sen tror jag också att du måste döda ganska många utanför byggnaden så att det kommer extrastyrkor från huvudporten på det stora huset. jag antar att det gör att porten låses upp. Men som sagt.. jag vet inte om det är samma bana som du vill ha hjälp med..

Permalänk
Medlem

Nja, känner inte igen det du beskriver...
Kan beskriva banan lite mer ingående.
Uppdaget börjar med att man landar med skytteln vid ett hus som man inte kommer in i.
Sedan ska man vidare genom en canyon med en gångare. Kanyonen är kantad av fiende soldater och gångare.
Såsmåningom öppnar sig canyonen och man fram till en bro som sprängs. Man måste lämna gångaren och gå runt sjön/älven som bron går över. När man är på andra sidan finns det några snipers på kullarna omkring.
Längst in i canyonen finns det en igloo liknande byggnad under en stor damm.
Det är den byggnaden som man ska in i. Bygnaden är förresten vaktad av några soldater och en ställkulsruta.

Hoppas du blev hjälpt av beskrivningen

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

ahh såg din fråga igår men kom inte på vilken bana det var. Men nu så kom jag på det. En av gubbarna utanför byggnaden har ett passerkort i sitt inventarie. Leta igenom alla liken utanför byggnades så borde du hitta det.

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaY
ahh såg din fråga igår men kom inte på vilken bana det var. Men nu så kom jag på det. En av gubbarna utanför byggnaden har ett passerkort i sitt inventarie. Leta igenom alla liken utanför byggnades så borde du hitta det.

Tackar!
Ska kolla upp det efter jobbet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Max
http://www.gamefaqs.com

Haha, trevlig sida

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker ljudet till vapnen är lite mesiga? Första gången jag testade det så strulade ljudet åt mig så jag hörde inte ljuden till vapnen och då verkade det tufft med alla ricoche(stavning?) ljud, men sen när jag fixade så jag hörde alla ljud så blev jag lite besviken. Men det ska nog gå att leva med det verkar ju vara ett tufft spel i alla fall.

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

Hurra! Jag klarade Crome i gårkväll
Tycker att spelet är lite väl kort bara... Ganska ovanligt att man fick välja slut själv.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAngAn_
Är det bara jag som tycker ljudet till vapnen är lite mesiga? Första gången jag testade det så strulade ljudet åt mig så jag hörde inte ljuden till vapnen och då verkade det tufft med alla ricoche(stavning?) ljud, men sen när jag fixade så jag hörde alla ljud så blev jag lite besviken. Men det ska nog gå att leva med det verkar ju vara ett tufft spel i alla fall.

Tja vapnens ljud var inget jag reflekterade över. Det är inga mastodont ljud iaf.
Men det är ganska stämmningsfullt när man är mitt innne i skogen. Fågelsång, konstiga djur osv.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850