Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det är ganska tragiskt att ha varit gamer i 10 år nu och inte ha en enda prestation att skryta med :/

Samma här :(, kanske för att jag kör för många olika spel samtidigt.

Edit: Har väl haft (prestationer) men, hoppat fallskärm på BF2 och spränga en tank med Anti-Tank missil från luften :).

Visa signatur

Asrock P4V88+, Intel P4 Prescott 3.0 GHz, Kingston ValueRAM 512MBx2, Asus V9999/TD 6800 128MB AGP, Samsung 160GB 8MB cache, Integrated Via AC'97 5.1 chipset.

Permalänk
Medlem

Jag har varvat Call of duty 2 till 360 på veteran.
Halo 2 på legendary.

Var faktiskt med i top 10 i Silent Heroes än gång i tiden. Kanske inte så mycket att skryta om eftersom det var så lite folk som spelade.

Permalänk

Bara massa cs tur skit..

Hoppa ner från cw till ct spawn på dust2.
Drar SVINFORT med min låga sens för att kunna vända mig snabbt mot B/mitt. Samtidigt som jag landar/börjar vända mig, råkar ett skott gå av från min deagle..

Det blir HS på en snubbe som kommer ut från B exakt den tiondels-sekunden och han dör samt flyger åt h-vete.

Massa sånt skit .. inga prestationer dock.. bara tur!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fenix
Star Wars på Nes - ca15 minuter.. när man var ung och uttråkad

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ailo
Klarade just av Super Mario Bros 3.

Nej, inte på emulator, utan på en riktig NES! Okej, inte världens svåraste grej kanske. Men sen varvade jag spelet igen, med hjälp av 28(?) p-vingar = 25 minuter. Okej, inte snabbaste tiden heller. Men besviken blev jag när det visade sig att inget tufft hände. Hade väntat mig oändlighetsstjärnor, julpyntade banor, andra fiender eller nåt liknande.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drunken_Idiot
Att klara NWN + båda expansen, svåraste inställningarna som munk och utan henchmen.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov
Det jag är mest stolt över är att ha klarat

Megaman 1

och

Zelda 2

/kale

EDIT: Fått över 260.000 på en grind i Tony Hawk 1, samt fått en slutscore på 1.200.000 i samma spel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Klarat Super Metroid på 46 min single segment med 58 %, kan säkert får snabbare tid om jag hoppar över grapplebeam men känner mig lite säkrare med den.

Klarat Resident Evil 1: Remake på 2h 58 min (Hard), målet va under 3h så jag är nöjd.

Älskar att försöka klara spel så snabbt som möjligt (dock inte första rundan) ändå om man alldrig kommer att bli lika bra som de filmer man kan dra ner från nätet men huvudsaken är ju att man blir nöjd iallafall.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Det är ganska tragiskt att ha varit gamer i 10 år nu och inte ha en enda prestation att skryta med :/

Du kan nog hitta på något, du kanske har varvat super mario eller något när du var liten? För om kvaliten på ovanstående inlägg ska vara prestationer så är standarden låg

Den enda jag hittat var snubben som vunnit SM i quake och grejjer på den här sidan som verkligen hade en prestation.

Menar då självklart att prestationer i singleplayer inte är någon vidare prestation sålänge man inte speedrunnar och verkligen slår ett rekord. Prestationer är IMO att t.ex spöa sveriges bästa i något spel eller liknande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Du kan nog hitta på något, du kanske har varvat super mario eller något när du var liten? För om kvaliten på ovanstående inlägg ska vara prestationer så är standarden låg

Den enda jag hittat var snubben som vunnit SM i quake och grejjer på den här sidan som verkligen hade en prestation.

Menar då självklart att prestationer i singleplayer inte är någon vidare prestation sålänge man inte speedrunnar och verkligen slår ett rekord. Prestationer är IMO att t.ex spöa sveriges bästa i något spel eller liknande.

Gör någonting av mina grejer så får vi ju se sedan. Jag tycker att det kan kallas prestation när man har kämpat och kämpat för att uppnå ett visst resultat/klarat ett spel.

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

Jag blev då mest nöjd efter jag hade spöat Fat Man i MGS2 på European Extreme. Det var en riktigt mumsig känsla

Permalänk
Medlem

Klarade nyss MS Röj nybörjare-nivå på 2 sekunder. Mitt tidigare rekord var 3 sekunder.

Permalänk
Medlem

Klarade nyss Meteos på brutally hard. Å andra sidan var det väl knappast en prestation då jag anser att det var förvånansvärt enkelt. Men det passar väl kanske här ändå ? :).

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk

Fyllt skärmen med "ormen" på Snake på min telefon.
Alltså det fanns ingenstans att ta vägen.

Permalänk
Medlem

kanske inte en jätteprestation men jg tyckte att det jäkligt coolt. körde NFS MW och så kom den en blockad, körde runt en 250Km/h och brakar rakt in i sidan på en av bilarna och så på med timebreakern och ser i slowmo hur polisbilen börjar flyga upp i luften och och rollar runt sin egna axel och så drar jag på med full lustgas och drar under den flygande polisbilen! såg så nice ut asså

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Medlem

En personlig prestation tycker jag var att klara Metal Gear Solid på hard. Ni vet utan radar. Extreme testade jag dock inte. Var lite less efter att jag klarat hard.

Visa signatur

-Mycken möda leder ofta till tappad handske.

Permalänk
Hedersmedlem

Har fått över 600000 poäng på Tetris till Game boy. Det är ordentligt svettigt kan jag lova.

Har spelat jäkligt mycket Tekken och haft några underbara ögonblick när man vunnit hårda dueller.

Super Mario Kart, 150cc Special Cup är inte att förakta; inte minst med den ohyggligt fuskiga AI som är i spelet.

Det spel som antagligen är mest belönande när man spelar det är Pro Evolution Soccer-spelen; åtminstone mot kvalificerat motstånd. Man har sån kontroll på allt som händer att när man lyckas göra något fantastiskt så vet man att det inte handlat om tur, utan om ren skicklighet. Det kan vara en snygg anfallskombination eller ett bra försvarsspel, men man känner sig så delaktig i spelet.

Sen så har man väl dominerat något spel på något LAN någon gång och känt sig rätt nöjd (och ibland verkligen inte dominerat, men de gångerna glömmer man bort ).

Visa signatur

Nu med kortare användarnamn, men fortfarande bedövande långa inlägg.

Permalänk
Medlem

De gånger gruppen jag spelade Dark Age of Camelot med dödade 8vs40+ pers, Grymt långa fights var det :), äkta noobstomp! Var förövrigt i Dark Age of Camelot - Innan Någon som helst expantion, då spelet var ungt och frächt och inte gammalt och sönderpatchat ;).

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag kom på en till. När jag körde igenom Doom3 på nätterna, shit jag brukar inte bli rädd men jag fick faktiskt stänga av ett par ggr :>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phz
Har fått över 600000 poäng på Tetris till Game boy. Det är ordentligt svettigt kan jag lova.

<3

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

En grej till, vi (Apathy) plockade Nefarian först på The Maelstrom.
Det var ett jävla rus när 40man vrålade på ventrilo !

Permalänk
Medlem

Mario kart

klarat hela 150 cc snes
utan att krocka en gång
spelade det jätte mycket nyss jävla känsla

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ErikMolin
Fyllt skärmen med "ormen" på Snake på min telefon.
Alltså det fanns ingenstans att ta vägen.

BTDT 2ggr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lothar
Tog Firekraag (en gammal röd drake i BG2) ensam med min lvl 13 sorcerer.

Huuur?

Edit: Förresten kanske ska tillägga något själv: Klarat "alla" baldurs gate spelen (ettan tvåan och expansionerna).. Ettan har jag klarat 20 gånger +.. Men, det börjar bli lite tråkigt nu för tiden :)..

Har varit på en CPL turnering i CS som sponsrad spelare och sen har jag legat i toppen på Call Of duty i CB..

Annars är det väll inte så mycket. Jag har också vunnit Stanley cup med montreal på NHL 93. Med dosan upp och ner! :)... Iofs inte så svårt efter några matcher.. Men ändå

Visa signatur

//John

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bobban
haha, behöver jag säga något?

Den sak vore fint om man gjorde på CS.

Att döda 3 st spelare med en glockburst.

Permalänk
Medlem

I runda tal världsmästare i starcraft (yea rite^^), vann mot nal_ada som spelade med nal_ra som i sin tur spöat SlayerS_BoxeR.
nåja

4a i dreamhack wc3, 3an fick ju såklart pengar medan jag fick vara klad ändå (åkte ut med 1-2 i kartor också)

På RoC tiden när man kunde få snygga stats hade jag 63-1 i solo, med en disconnect på 56k
Hade 75-4 på mitt MorteM account också. Huga

Permalänk
Medlem

vann battlefield 1942 sm med sfl samt up-north två gånger... spelar eurocup med begrip i bf2

Visa signatur

Skalmoan

Permalänk
Medlem

Jag har mattat Gary Kasparov i "Gary Kasparovs Chessmaster" på Hard.

EDIT : På flyget hem från Thailand.

Permalänk
Avstängd

När jag låg global etta i Q2 WF en vecka för många år sen med ett sletet 56K modem,då var man mäkta stolt:-)

Etta av runt 15000 spelare globalt:-)

Mådde inte lite bra då:-)))))

BTW?

Nån som minns vad siten heter som sparar gamla internetsidor ligger?

Vore fräckt att hitta sidan igen och spara ner den nu när man har snabbare anslutning:-)

Om jag inte minns fel så hette den the OGL ladder eller nåt sånt:-)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Inaktiv

Hehe...kändes ganska bra att få 99 liv i SMB3 när jag var yngre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alban
När jag låg global etta i Q2 WF en vecka för många år sen med ett sletet 56K modem,då var man mäkta stolt:-)

Etta av runt 15000 spelare globalt:-)

Mådde inte lite bra då:-)))))

BTW?

Nån som minns vad siten heter som sparar gamla internetsidor ligger?

Vore fräckt att hitta sidan igen och spara ner den nu när man har snabbare anslutning:-)

Om jag inte minns fel så hette den the OGL ladder eller nåt sånt:-)

Det var inte http://www.theclq.com/ du syftar på då?

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem

Slutade fyra i Eurocup i Wolfenstein: Enemy Territory för ett par timmar sedan, är väl ett av mina största.

Permalänk
Medlem

Vann en tony hawk 1 tävling på oneoff i Malmö.

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

Vann mot Skruvis på "sten-sax-påse" över webcamen .. KICKASS

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Den sak vore fint om man gjorde på CS.

Att döda 3 st spelare med en glockburst.

Fan Har tagit två med en burst, fast.. Det har väl de flesta någon gång!

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!