FlatOut demo släppt

Permalänk
Avstängd

har lirat en halv timme nu wei tycker det är bra och kul..fast burken pallade inte 1024 så jag fick köra 640 =/ aja kul spel iaf..men dåligt på hoppet att man inte kan köra dom andra hopp sakerna brevid btw min totala höjd e 306 nånting

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette 100FSB, Hercules 9800SE AIW 128MB 256-Bit 4Pipelines + Zalman 80C-HP - OP1, 512MB RDRAM 400MHz Samsung

Permalänk
Medlem

Hm, blev besviken på ljudet, det har dom knappast lagt ner mycket tid på. Sen så tycker jag gubben flyger ut lite för lätt.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Hm, blev besviken på ljudet, det har dom knappast lagt ner mycket tid på. Sen så tycker jag gubben flyger ut lite för lätt.

Lite lätt?? Med tanke på att dom inte har säkerhetsbälte skulle jag vilja säga att det är tvärtom.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Går det att lira LAN/MP ?

Inte i demot men när spelet släpps hoppas jag att dom har MP för det är som gjort för LAN nästan..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jo, det stod i slutet, upp till 8 spelare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pelleplu
Lite lätt?? Med tanke på att dom inte har säkerhetsbälte skulle jag vilja säga att det är tvärtom.

Alltså, han flyger ut genom framrutan om man sladdar in med sidan först i ett räcke.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att det var skitkul. Och fysikmotorn är suverän. Grafiken är helt ok, och musiken passar bra till.

Blir nog ett av de bästa/roligaste bilspelen jag har kört i alla fall.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2000+
Alltså, han flyger ut genom framrutan om man sladdar in med sidan först i ett räcke.

Jaså du menar så La inte märke till det, trillade inte ut så många gånger då jag racade. Körde mest höjdhoppstävlingen

Permalänk
Medlem

Jag gillade känslan, kändes verkligen att man styrde bilen. Lite samma känsla som i Carmageddon 2.

Permalänk
Medlem

Hade det inte varit för traction control på bilen så hade nog Flatout varit riktigt underhållande. Förhoppningsvis går TC att slå av på det skarpa spelet.

Permalänk
Medlem

Det står ju nått om nått mer avancerat kör-läge på efterskärmen...

Permalänk
Medlem

Finns för övrigt till xboxen nu oxo (en polares kompis som jobbar åt tillverkaren har fått ett tidigt exemplar)

/d

Visa signatur

meep meep

Permalänk
Medlem

Dom hade väll kunna göra lite bättre körljud? Tycker grafiken var snygg iaf. Men när gubben hoppar ut ur bilen tycker jag det ser ut som en fladrig docka som flygger ut hehe..VG+ för detta spel tycker jag..

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem

Hur högt har ni lyckats kasta er gubbe då?
Jag tror jag toppade på runt 110 meter, vilket blev totalt ~300 meter efter tre kast.
Har iofs inte försökt ordentligt än, men jävlar vad kul det var!

Permalänk
Medlem

blir kul och testa om 54% ^^
hoppas min gf2 pallar hehe

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Vet ngn av er när hela spelet släpps?

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Vet ngn av er när hela spelet släpps?

NEJ! Men vill ha!!!! Var ju så jävla ballt. Fett på LAN. OCh jag hade 100fps konstant i alla lägen med max kvalle på allt..
Jag bara älskar spel som är bra optimerade.

Permalänk
Medlem

25% nu GAAH jag vill spela!!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

I morgon 5/11.

Visa signatur

...Gurgel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurgel
I morgon 5/11.

YIHAAAA!

Permalänk
Medlem

var ju helt ok ganska tråkigt köra tävlingar men skitkul med *stunt* banan 92.93 fick jag som bäst i ett hopp.

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Medlem

Ah. Öser ner det i 280kb/s.

Ska bli skoj att testa!

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

Riktigt skönt spel faktiskt Fullversionen är nog ännu bättre ^^

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

har sett fram emot dehär hoppas bilarna har den "krash-fysik-känsla" som jag tänkt mig, att de går sönder där de träffas osv 30 sek kvar

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LordTTK
var ju helt ok ganska tråkigt köra tävlingar men skitkul med *stunt* banan 92.93 fick jag som bäst i ett hopp.

har varit uppe i 104 som max på hoppet, när man ser runt på hoppgrejbanan så ser man ju massa andra grejer som också verkar underhållande..

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem

synd bara att man intek an åka utanför hopp-banan och latcha runt där ute, då blir det bara "failed" hela tiden.. aja, var rätt nöjd med liret ändå, det var sågott som så jag tänkt mig, riktigt snyggt, flöt på enormt bra, heeelnice

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Är det ngn som håller med om att gubben som flygger ut ur bilen är som en docka?!

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Är det ngn som håller med om att gubben som flygger ut ur bilen är som en docka?!

Ragdoll heter tekniken

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fammo
Är det ngn som håller med om att gubben som flygger ut ur bilen är som en docka?!

Haha, ja om du flyger ut ur en bil i 180km/h så lovar jag att din kropp kommer bete sig lika dant.

Permalänk
Medlem

Joh men dom behöver inte spratla så mycket hade juh kunna se lite "normalare" ut. Fötterna har dom uppe i huvudet armarna går juh nästan i kors..USCH!!!! Så tycker då jag iaf. Sup å svelj, 3vlig helg

Visa signatur

::NZXT H440::OCZ 850w Gold::Gigabyte Z97X-Gaming 5::
::Intel 4690k::Cooler Master Hyper 212 EVO::
::Crucial 8GB (2x4GB) 1600Mhz Ballistix Sport::MSI GTX 980ti gaming::
::Xbox One 500gb::
::Microsoft Surface 2 32gb::