FlatOut demo släppt

Permalänk
Medlem

Ett tips:

Om du inte vill ha en anmärkning till och riskera att bli avstängd föreslår jag att du editerar ditt inlägg snarast....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av back
Fullversion finns nu ute av spelet för nerladdning ;D

FÖR HELVETE DÅ!

Permalänk
Medlem

HAHAHA så roligt de ser ut =D

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Ett tips:

Om du inte vill ha en anmärkning till och riskera att bli avstängd föreslår jag att du editerar ditt inlägg snarast....

Jag säger bara vad som finns, uppmanar inte till något.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av back
Jag säger bara vad som finns, uppmanar inte till något.

Det är förbjudet det med.. ffs sabba inte denna tråden nu

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av back
Fullversion finns nu ute av spelet för nerladdning ;D

Smart ass, som Red skulle säga

Visa signatur

http://wurmonline.com - Live your life like you want it.

Permalänk

meeeeen,vad är det för fel på mitt flat out demo?!
varje gång jag startar seplet så funkar det helt perfekt ända tills man startar nått race,hela spelet och datorn hänger sej.det dyker upp en blå ruta med en massa text där det står att en "nv4_isp(eller disp).DLL" fil kan vara orsaken till felet.

kan nån hjälpa,please,blir galen på att måste starta om datorn hela tiden pga detta.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Låter som dina nvidia (väl?) drivisar inte kommer överrens med spelet.. Testat byta/uppgradera?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av airhead
Låter som dina nvidia (väl?) drivisar inte kommer överrens med spelet.. Testat byta/uppgradera?

jag uppgraderade till dom nyaste drivisarna för en vecka sen.
ska man kanske installera lite äldre drivisar?
nån som kan länka till nån sida där det finns drivrutiner som ni tror skulle funka?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Fett drar hem den nu *host*

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | ASUS GeForce RTX 4070 Super 12GB Dual EVO OC | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold | Acer 24" Predator XF240H 144Hz

Permalänk
Medlem

Här kommer jag och slår allihopa, sammanlagt 366

Visa signatur

<:: 2600+ :: Radeon 9600Pro :: 512 TwinMOS 400mhz ::>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moraboy
Här kommer jag och slår allihopa, sammanlagt 366

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/Flatoutrekord...

HUUUR!?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Mitt rekord ligger på 107.80 =/

Permalänk
Medlem

Min kompis fick 126 och 133 tror jag helt sjukt!

Visa signatur

Yrke: Certifierad Fibertekniker
Hi-Fi: Harman Kardon HK990 |Dynaudio Contour 1.3 | CORDA Headfive | Grado RS1 | Ultimate Ears Super fi5 EB | beyerdynamic DT770Pro 250Ohm | REL B3
HTPC: Intel Nuc Haswell | Console: XBOX One Projektor: Sony HW30ES Duk: Euroscreen Reactor III

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nebbi
Mitt rekord ligger på 107.80 =/
http://hem.bredband.net/nogib/flatout-score.jpg

Hur bytte du namn? Trodde man bara kunde heta Player i demon?! Tagit borde DEMO VERISION saken nere till vänster också?

Visa signatur

<:: 2600+ :: Radeon 9600Pro :: 512 TwinMOS 400mhz ::>

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moraboy
Hur bytte du namn? Trodde man bara kunde heta Player i demon?! Tagit borde DEMO VERISION saken nere till vänster också?

Eftersom back sa att spelet hade blivit släppt som warez tidigare tror jag nog på att Nebbi använder just en sån kopia. Om han nu förvisso inte känner någon av utvecklarna. Ännu en förstörd tråd.:rolleyes:

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Såja Gamershell.com e bra! får en speed på 900Kb/s där

EDIT: Jag kan inte installera spelet.. den tar hela tiden att den ska installeras på C: där jag inte har tillräckligt med utrymme men på Enhet D: har jag 5GB+ men den vill inte installera där..

Någon som vet vad ja kan göra?

Har samma problem :/ Knäppt att det ska behöva extrahera allt på C: (I: för min del)

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cj
Eftersom back sa att spelet hade blivit släppt som warez tidigare tror jag nog på att Nebbi använder just en sån kopia. Om han nu förvisso inte känner någon av utvecklarna. Ännu en förstörd tråd.:rolleyes:

Det gör du säkerligen också som minst 70% av personerna i den här tråden. Men vill du fortsätta att vara brun runt munnen så "fine by me".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av moraboy
Hur bytte du namn? Trodde man bara kunde heta Player i demon?! Tagit borde DEMO VERISION saken nere till vänster också?

Hacker

Permalänk
Avstängd

123.1 m är det högsta jag fått

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Återgå till topic. Diskutera Nebbi's version får ni göra över en telefonkonferens eller liknande. Inte här iaf.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk

Jag har en fråga, det står att man får guld om man flyger över 250m på första, längd hoppet eller vad man skall kalla det, hur gör man för att få så mycket? jag får bara 66m som bäst.

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk

efter många om och men så fick jag 320 nått sammanlagt på den där höjd hopp banan.
rekordet låg runt 124 på ett hopp.
om det är bra eller dåligt vetta fan,you decide.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hagfjäll
Jag har en fråga, det står att man får guld om man flyger över 250m på första, längd hoppet eller vad man skall kalla det, hur gör man för att få så mycket? jag får bara 66m som bäst.

Alla 3 hoppen läggs ihop, och den sammanlagda summan är det som "räknas".

Permalänk

har inte läst alla sidor men kommer det ha multiplayer stöd? isf måste dom släppa något verktyg för att göra banor =D

Sen så måste jag vara ruskigt dålig för jag får bara 80 som max på hightjump

http://www.home.no/xert/Flatout/

1 bild när motorhuven sitter fast i hans armar
dom 2 andra är bilder på en tjej i spelet =D

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M@TtE_9999
har inte läst alla sidor men kommer det ha multiplayer stöd?

Ja.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pelleplu
Alla 3 hoppen läggs ihop, och den sammanlagda summan är det som "räknas".

Hehe jo det förstog jag, 66m*3=198 vilket är under 250m Därför tror jag att det finns något annat sätt

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs

he*vetes j*vla helv*te

btw Gta san andreas va slut på game så H*LVE*ES J*VLA F*TT H*LV*TE

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
INSTALLATIONS FILEN VA DE FEL PÅ!!!!!!!!!!!!

f*tt fz

:'(

ursäkta mitt språk är bara rätt så förbannad

Förlåt att jag skriver det här men, jag stör mig som FAN på dina inlägg. Alla är i princip lika meningslösa och lika omogna. Inte bara det här inlägget jag syftade på. Har sett en hel del från dig. Man blir verklingen störd av dina inlägg.

Visa signatur

I'm frantic in your soothing arms, I can not sleep in this down filled world.

Permalänk

det verkar ta rätt mycket ram iaf, tog över 256 för mig och ändå hackade det =(

Visa signatur

Ursäkta att jag stavar dåligt, du får gärna rätta mig!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M@TtE_9999
har inte läst alla sidor men kommer det ha multiplayer stöd? isf måste dom släppa något verktyg för att göra banor =D

Det har officiellt stöd för multiplayer i lokalt nätverk. Vill man spela över internet får man titta här: http://forum.no-grip.net/viewtopic.php?t=2648