Permalänk

Fusktegel

Hej

Har letat ett tag ute på nätet utan att hitta nån bra sida där dom har fusktegel.Nån som vet??

Tack på förhand:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Vadå fusk tegel..? Ja vet att de finns på golvmattor iaf.. E de det du letar efter??

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk

nja det är fusktegel som är gjort i mdf.Det ser ut som tegel fast dom är bara typ 2-4mm tjocka.Man limmar fast dom

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Såndana de brukar ha på pizzerior

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naTTen
Såndana de brukar ha på pizzerior

japp sådana fast inte vita:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Re: Fusktegel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Hej

Har letat ett tag ute på nätet utan att hitta nån bra sida där dom har fusktegel.Nån som vet??

Tack på förhand:)

coop forum har på sin avdelning för sånt

Permalänk

Jaha då blir det till att åka dit imorgon

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jupps förstod det ..

Permalänk
Medlem

Ska du bygga ett chassi som ser ut som ett modell tegel-hus? Eller är det bara för att inreda huset?

Visa signatur

Laptop: Macbook Pro 13" 2011: i7 2.7 GHz | 8 GB 1333 MHz DDR3 | 128 GB SSD
Telefon: Samsung Galaxy SII
Platta: Samsung Galaxy Tab 10.1 32 GB Wi-Fi

Permalänk
Medlem

Sådana här trådar gillar jag, det ger mig fler ideér

Visa signatur

[Dator]: Asus-N56VM-S4034V ¤ [SSD] Intel-520-Series-240GB ¤ [Youtube - Fys]: ¤ Rygg & Bröst ¤ Mage & Triceps
[Graveringar]: ¤ Angel ¤ Devil + Tribal ¤ Dragon ¤
[Recensioner]: ¤ 3R System R201 ¤ Acousticase ¤ Colorsit ATX8010-A43 ¤ Lian Li PC7 SE ¤ Ultra X-Connect 500W ¤

Permalänk
Medlem

Bauhaus tror jag om det finns där du bor.

Permalänk

Har också sett sånt på OBS stormarknad.

Permalänk
Hjälpsam

Hornbach mm

Wolverine jobbar i smyg
GoTaLL skrämmer småbarn
Elitemodd skrämer resten med plysh på alla möjliga delar (juste bygge btw)

Är inte Halloween över? Eller kanske det teglet är till för hehe

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Proffsmoddare

hehehe ja jag jobbar i smyg men ni kommer snart bli varse om vad jag har sysslat med de senaste månaderna

ps
Fusktegel finns ju i de flesta butiker som säljer golv och tapeter

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Hjälpsam

@Wovverine Säg till om du behöver ett lager med modofferkeyboards till nästa, lagret har inte minskat sedan sist...

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fluf
@Wovverine Säg till om du behöver ett lager med modofferkeyboards till nästa, lagret har inte minskat sedan sist...

Tackar för erbjudandet men just nu behövs det inte detta blir en ren burk mod

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Spännande värre

Visa signatur

[Amd 2500+ @ 3200+] ¤ [Abit NF7] ¤ [1024 ddr @ 400 mHz] ¤ [Radeon 9600 pro] ¤ [Maxtor diamond max 160Gb] ¤ [Lain li PC 60]

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&postid=3916792...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
Tackar för erbjudandet men just nu behövs det inte detta blir en ren burk mod

Sa du inte det om kuben från början också ?:P

Visa signatur

min skärm är större än din

Permalänk
Medlem

fort wolverine vi vill se dina byggen jag diggar dom

Visa signatur

| 5950x | G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600mhz cl 16 | x570 Aorus Master | 3080 Aorus Master | Gigabyte Aorus NVMe Gen4 M.2 2280 | Fractal Design Define 7 XL | Corsair H115i Pro XT | Corsair HX1000i 1000W |

Permalänk

Ahh vad ska du ha det till? En så stor moddare som du är så är det ett måste att beskriva vad du ska ha någonting till...

Visa signatur

i7 930 @ 3.8 | P6X58D-E | 6GB Corsair XMS3 | 2x R9280X | Intel SSD|
Dell UltraSharp 2707WFP | Logitech Z5500 | Logitech Illuminated | MIONIX Saiph 1800 |

Permalänk
Medlem

Intresant tråd...

Både elitemodd och volverine "avslöjar" att de har nya projekt på g..;)
mer sånt...

Visa signatur

CPU: Phenom 2 X6 1100T BE @4.0GHz by Corsair Hydro H100i RAM: 16GB 1866Mhz Corsair Vengance GPU: Zotac GTX 670 MB: MSI 990XFA GD65 HDD: Corsair Force 3 120GB PSU: Corsair VX550 Chassi: Corsair Obsidian 550D
"Filserver": Chieftec Mesh AMD Athlon x2 5200+ 4GB RAM HDD: 4x1TB 2X320GB +40GB SSD Power by Corsair HX750

Permalänk
Hjälpsam

Att Wovverine har nåt på g är sedan länge känt på swec. Om man läser och inte bara kolla på bilder vet du

Visa signatur

Permalänk

Fuskteglet är nödvändigtvis inte gjort av MDF utan kan bara vara "vanligt" tegel fast bara med en tjocklek på ungefär 1-2 centimeter istället för den vanliga(7-10cm?).

Men om du ska ha det till chassibygge är nog MDF-varianten att rekomendera om du inte vill pyssla med murbruk=)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Fuskteglet är nödvändigtvis inte gjort av MDF utan kan bara vara "vanligt" tegel fast bara med en tjocklek på ungefär 1-2 centimeter istället för den vanliga(7-10cm?).

Men om du ska ha det till chassibygge är nog MDF-varianten att rekomendera om du inte vill pyssla med murbruk=)

en vanlig tegelsten har måtten 12x24x6 cm

Visa signatur

Permalänk
Hjälpsam
Citat:

Ursprungligen inskrivet av the_swede
en vanlig tegelsten har måtten 12x24x6 cm

-----------------------

Kan bli intressant mura ett chassi.. borde bli rätt stabilt iaf, inget för lan kanske.

din skärm större än min?! kanske det, men min desktop är större än din!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annars finns det ju "mini-tegel" i en del hobbyaffärer, tror bland annat Panduro har! Alltså riktigt tegel, fast i liten skala som man kan bygga små modellhus och sånt av! Kanske kan vara nåt?

Permalänk

Nu har jag äntligen köpt teglet.Det kostade 450:- kr kvadraten.Köpte 3 kvadrat.Det kostade lite 1350:-:)

Nu kommer mitt nya project i gång efter jul (Z-tower måste bli klart först)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Annars så kan du ta en spånskiva och dela på. Blir ungefär samma grej. och sen måla i valfri färg.

Visa signatur

Ingen har anklagat mig för att vara intelligent..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lilebror
Annars så kan du ta en spånskiva och dela på. Blir ungefär samma grej. och sen måla i valfri färg.

Ja fast nu har jag ju köpt,så vi får se hur burken skall se ut:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Lycka till