World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

va fan blir det såhär för när jag försöker installera??!!
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/blizzard.JPG

edit: wtf? hur visar man bilder nu igen?

Permalänk
Medlem

argh! Är warlock, har shadowburn som man får av en talent. Nu är jag tvungen att köpa alla skills över 1, eftersom man får lvl 1 av talent, på shadowburn IGEN. Tack blizzard.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Tjenare, vad tycker ni om patchen?

Tycker Battlemaster är bra och Darkmoon Faire låter kul.
Våran server är för ung för att ge sig på Blackwing Lair.
Priests fick inga major changes så.

Har ett problem dock.
Igår kväll fick jag min första lvl 60 ding.
Dock ligger jag ca 515 g efter på Epic mount.
Vart är bästa stället att grinda in allt det?

Några säger Garrons Whitering i WPL är bäst.
Andra säger att satyrerna i Azshara för cloth drops.

Vad säger ni?

Vet inte om priest klarar SM men jag fick ganska mycket pengar +blåa från bossarna och lite random crap, 50g fick jag när jag dödade varje boss och väldigt några elite.

Började alla spela nu eller?

Permalänk
Medlem

Tag me en mage och grinda pengar i EP- Tyr's Hand. Ca 20silver per gubbe samt hyffsat med gröna/blåa samt samt gråa drops. lvl 53-55elite

Mvh dabean

Permalänk
Medlem

fan va kul....
var död igår när bloodhoof- servern stängde ner... nu finns det inget lik så jag kan inte ressurecta. finns det någon lösning eller är det ny char som gäller?

Visa signatur

Am I here to fuckin' amuse you?

Permalänk
Medlem

Ta res sickness. Prata med ängeln vid gravarna!

Visa signatur

Liten nisse dator hittar, och i denna de nu tittar. Nisse flexskiva vill vara, då datorn fil på honom spara.
Nisse inget skrivskydd har, så nisse slutar sina dar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MadeMan
fan va kul....
var död igår när bloodhoof- servern stängde ner... nu finns det inget lik så jag kan inte ressurecta. finns det någon lösning eller är det ny char som gäller?

Japp, du måste göra en helt ny char, för det finns inga andra sätt att ressa på än att gå till ditt lik.

Permalänk
Medlem

ängeln vid gravarna finns inte...då blir det ny char då...kul kul kul

Visa signatur

Am I here to fuckin' amuse you?

Permalänk
Medlem

VIlka servers kör ni på? Själv är det burning legion som gäller, ågon mer där som vill lira?

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
VIlka servers kör ni på? Själv är det burning legion som gäller, ågon mer där som vill lira?

Shattered hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MadeMan
ängeln vid gravarna finns inte...då blir det ny char då...kul kul kul

Skicka en ticket till en GM först. Blizzard måste ju kunna fixa det för man ska ju inte behöva skapa nya karaktärer pga något sådant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zymosis
argh! Är warlock, har shadowburn som man får av en talent. Nu är jag tvungen att köpa alla skills över 1, eftersom man får lvl 1 av talent, på shadowburn IGEN. Tack blizzard.

Har du ett förslag på en bättre lösning då? Lämna kvar dom i din spellbook så att du kan specca om till affliction/demonology och fortfarande ha kvar högsta ranken av shadowburn? Eller om du skulle respecca, hade det varit skoj att ha massa spells du intek an använda i din spellbook? Sluta klaga, det är nästan gratis att lära sig skills.

Permalänk
Medlem

Nån fler som fått som jag och en till på jobbet? Vi fick post med saker som vi skicka till våra andra gubbar för länge sedan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Japp, du måste göra en helt ny char, för det finns inga andra sätt att ressa på än att gå till ditt lik.

Jo, prata med ängeln vid kyrkogården. Men dom finns tydligen inte heller just nu

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Har du ett förslag på en bättre lösning då? Lämna kvar dom i din spellbook så att du kan specca om till affliction/demonology och fortfarande ha kvar högsta ranken av shadowburn? Eller om du skulle respecca, hade det varit skoj att ha massa spells du intek an använda i din spellbook? Sluta klaga, det är nästan gratis att lära sig skills.

Ja, en bättre lösning vore att låta dom som vill ändra sin build göra det gratis hos sin tränare, inte tvinga på oss som tänker köra vidare på den vi hade köpa alla uppgraderingar igen! Det måste väl du fatta att det är hur dumt som helst

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
Ja, en bättre lösning vore att låta dom som vill ändra sin build göra det gratis hos sin tränare, inte tvinga på oss som tänker köra vidare på den vi hade köpa alla uppgraderingar igen! Det måste väl du fatta att det är hur dumt som helst

Ja! Skitbra ide! För om man loggar in som demonologyspeccad warlock, och väljer att INTE respecca så blir det inte konstigt ö.h.t

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Ja! Skitbra ide! För om man loggar in som demonologyspeccad warlock, och väljer att INTE respecca så blir det inte konstigt ö.h.t

Ok, då säger vi såhär då, att alla poäng man satt i demonology blir bortagna, samt att man kan resetta helt hos sin tränare om man vill. Man ska iaf inte behöva specca om om man inte tänkt ändra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
Ok, då säger vi såhär då, att alla poäng man satt i demonology blir bortagna, samt att man kan resetta helt hos sin tränare om man vill. Man ska iaf inte behöva specca om om man inte tänkt ändra

Men sen rör det sig om några futtiga silver för att köpa sig en skill igen, så.

Permalänk

Warlocks: Vilka speccs kör ni med efter patchen?

Själv kör jag MD/Ruin.. ska nog testa det ett tag, ägde ganska mkt på testservern...

Men vad sägs om SM/MD?
Någon som har testat det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SilentViruzz
Warlocks: Vilka speccs kör ni med efter patchen?

Själv kör jag MD/Ruin.. ska nog testa det ett tag, ägde ganska mkt på testservern...

Men vad sägs om SM/MD?
Någon som har testat det?

Nej, tänkte testa det så fort jag kommer upp till level 70.

Permalänk
Medlem

Kung att månadstiden gick ut precis idag, inte direkt så det går att komma in på europasidan och slänga upp en månad till nu heller. Lär få vänta ett par timmar, blir tunga timmar nu

Permalänk
Medlem

Ingen som lirar på Bloodfeather eller?

edit: gött förresten att cykla hem på lunchen och börja tanka hem patchen.. förhoppningsvis är det klart tills jag slutar jobbet

Visa signatur

Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd

Permalänk

Kör denna setup just nu, måste lalla ihop alla T1 set-items och sånt. Ikväll bidde det Onyxia så då får jag hoppas på nån fin epic:)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?208353

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Ehe... Vi dödade quartermaster, fick questen.. in i UBRS: Instance not found, transfer aborted. Vad händer? Jo när jag blir ursparkad hamnar jag LÄNGST BORT på andra sidan av BRM (lavan fortsätter en bra bit). 4 corpseruns and counting nu och inte får man upp några releaserutor heller.
Skummaste buggen någonsin.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Ehe... Vi dödade quartermaster, fick questen.. in i UBRS: Instance not found, transfer aborted. Vad händer? Jo när jag blir ursparkad hamnar jag LÄNGST BORT på andra sidan av BRM (lavan fortsätter en bra bit). 4 corpseruns and counting nu och inte får man upp några releaserutor heller.
Skummaste buggen någonsin.

Jag skulle tippa att ~alla level 60 försöker ta sig in i BWL.

Permalänk

Nya reputation systemet i BG känns skit. Kommer ta år att bli Revered tom nu.
Dessutom ställer sig man sig upp när man restar och får rep, skön bugg

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SilentViruzz
Warlocks: Vilka speccs kör ni med efter patchen?

Själv kör jag MD/Ruin.. ska nog testa det ett tag, ägde ganska mkt på testservern...

Men vad sägs om SM/MD?
Någon som har testat det?

Den som lyckas med SM/MD får 3g av mig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BigSpawn
Nån fler som fått som jag och en till på jobbet? Vi fick post med saker som vi skicka till våra andra gubbar för länge sedan?

Jupp, lite mysko.. sen va det en kille jag aldrig hört talas om som skickade mig en jade ??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Jo speciellt när han är en Rogue. Det "regnar" ju inte Rogue drops i MC direkt. Men annars har han nog bara raidat varje vecka.
Fick min Lawbringer chest igår och har nu halva setet Saknar bara byxorna, bootsen och bältet. Men jag måste fråga... har Earthshaker droppat från Magmadar för er andra? Vi har dödat honom flera gånger nu....men aldrig sett det droppa. Tycker det är tunt med vapen överhuvudtaget i MC droppsen. Nån dagger här.... nån 1-h hammare där. Iof Aurastone hammer http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17105 är ju väldigt fin ihop med http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=14528 men annars tycker jag att dom borde lagt till lite fler vapendrops

Earthshaker har droppats kanske 4 ggr av totalt 10 magmadar kills, jag fick en av dom :D.

Permalänk
Medlem

Nån mer som har problem att spela efter patchen?
Hela datorn tvärnitar var 10:e sekund, sen kan jag röra mig i ett par sec sen hänger den sig igen.

Alla gubbar e nakna och heter unknown entity.

Är det pga server stress eller?
spelar på shadowsong

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf