Permalänk
Medlem

Lian-Li pc-201

Tjena

Jag har börjat leta efter chassi då jag växt ut mitt gamla miditower och fastnade då direkt för ett Lian-Li chassi, nämligen pc-201. Det är ett ganska nytt chassi och saken är att jag inte sett det någonstans att köpa förutom på nån amerikansk site. Det är ingen här på swec som vet nåt mer om när det kommer, om det är någon nätbutik som redan säljer, för jag hittar inte.

PC-201

Tack på förhand
Copy

Visa signatur

Three men can keep a secret if two of them are dead

Permalänk
Medlem

Även jag är på jakt efter det chassit. Kollade lite lätt vad det skulle kosta att frakta från USA och det var typ 3-4000 kr så det är inte att tänka på

Permalänk

hehe, nje

kostade ju $270 på nån amerikansk site så det blir typ 2000kr. nu vet inte jag exakta skillnaderna i skatter mellan amerika och sverige men borde hamna där nånstans tycker jag.

Mailade Gtek idag och frågade om dom har planer på att köpa in... skriver en reply när jag fått svar

Edit: nu lånade copy min dator med tydligen

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det där har ju gtek haft inne ett tag nu.

Permalänk
Medlem

ehm?
201 är inte 101 så vitt jag fattat det. 201 är en större variant av den MoodHoods länkade.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nephropathia
hehe, nje

kostade ju $270 på nån amerikansk site så det blir typ 2000kr. nu vet inte jag exakta skillnaderna i skatter mellan amerika och sverige men borde hamna där nånstans tycker jag.

Mailade Gtek idag och frågade om dom har planer på att köpa in... skriver en reply när jag fått svar

Edit: nu lånade copy min dator med tydligen

Ja asså med 3-4000 så menar jag vad enbart frakten skulle kosta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av honkel
Ja asså med 3-4000 så menar jag vad enbart frakten skulle kosta.

Jo jag fattade det
Hittade också nu i veckan en fransk och en spansk site som sålde det, skulle kosta ungefärliga 2600 med frakt... inom landet då. Men har börjat dyka upp nu i alla fall.

Förhoppningsvis dröjer det inte länge tills jag får tag i ett

edit:
http://www.heise.de/preisvergleich/?phist=195034
prisutvecklingen på chassit enligt en tysk site, priset dalar, ser bra ut

Visa signatur