Komplett.se = usel service

Permalänk
Avstängd

Jag har också läst en hel del positivt om komplett. Så beställde en pc i delar därifrån. Så kommer paketet och jag ska sätta ihop datorn. Alla delar finns förutom mina minnen (se sign, för spec), istället ligger där en sketen usb kabel till en skrivare.
Nu har det gått 2 veckor (snart 3) sedan jag fått paketet. Har ringt flera ggr och de har sagt under 2 olika samtal att de skickar er fraktsedel (första kom inte fram) där jag ska stoppa i usb kabeln så att de kan se att jag inte ljuger. Ingen fraktsedel har kommit fram. I torsdags talade jag med ngn på komplett och han sade att han tänker skicka minnena denna gång. Han sa det på torsdagen, då tänkte jag att de borde vara framme kanske måndag. Det var igår. Nu måste jag antagligen ringa igen och fråga vad som händer..

Såhär såg mitt första möte med komplett ut.

EDIT:Ringde nu och det det visade sig att idag klockan 12 så hade minnena kommit posten. Ska åka och hämta dem nu.
Men jag tycker inte att 2.5veckor är särskilt snabbt trots allt...
De skickade en tredje fraktsedel nu, där jag ska stoppa i den sktena usb kabeln. Kostar det nästan inte mer att skicka 3 fraktsedlar än att bara offra en usb kabel värd max 29kr?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se