Permalänk

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Smaskigt värre! Och jag som var så nöjd med min Honda S2000

Edit: Det är en Carrera 911 GT3 eller?

Visa signatur

Life begins at 9000rpm. S2000 for life!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Smaskigt värre! Och jag som var så nöjd med min Honda S2000

Edit: Det är en Carrera 911 GT3 eller?

GT2

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triss
GT2

Alldeles rätt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trizz
Smaskigt värre! Och jag som var så nöjd med min Honda S2000

Edit: Det är en Carrera 911 GT3 eller?

Honda S2000 är med kul Lite mer pulver i porschen bara 525 hk 750 nm 0-100 på 3,6s

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

måste få fråga: Vad kostade den?
sjukt snygg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _simis_
måste få fråga: Vad kostade den?
sjukt snygg

En hel massa kronor hehe för mkt egentligen. Annonsen ligger kvar på nätet. http://www.blocket.se/vi/14134579.htm?ca=23_3_s

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
En hel massa kronor hehe för mkt egentligen. Annonsen ligger kvar på nätet. http://www.blocket.se/vi/14134579.htm?ca=23_3_s

Och vad jobbar du med?;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Och vad jobbar du med?;)

Jag är snickare.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

880 000 för en bil, vilken galenskap.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
880 000 för en bil, vilken galenskap.

Det är inte en bil, det är en leksak, hobby. Då kan det få kosta vad det vill. Antagligen är du bara avundsjuk!

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Strukt
Det är inte en bil, det är en leksak, hobby. Då kan det få kosta vad det vill. Antagligen är du bara avundsjuk!

Ordet du söker är penisförlängare. Om det finns någon som skulle betala 880 000 för en bil som de inte fick berätta om eller visa för någon skulle jag kunna köpa det, men det är nog inte många. Avundsjuk är jag knappast, de flesta kan ta ett lån och dyra bilar och prylar varken intresserar eller imponerar mig..

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Musikälskare

*Avis*

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ordet du söker är penisförlängare. Om det finns någon som skulle betala 880 000 för en bil som de inte fick berätta om eller visa för någon skulle jag kunna köpa det, men det är nog inte många. Avundsjuk är jag knappast, de flesta kan ta ett lån och dyra bilar och prylar varken intresserar eller imponerar mig..

Någon penisförlängare är det inte. Mitt yttersta intresse i livet är att köra fort. Detta är den ultimata bilen för min hobby. Hade jag velat ha en penisförlängare hade jag köpt en vanlig Porsche 911 turbo eller någon Ferrari. Bilen saknar komfort och är svår att ta sig in och ut ur. Något tjejer inte gillar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Ordet du söker är penisförlängare. Om det finns någon som skulle betala 880 000 för en bil som de inte fick berätta om eller visa för någon skulle jag kunna köpa det, men det är nog inte många. Avundsjuk är jag knappast, de flesta kan ta ett lån och dyra bilar och prylar varken intresserar eller imponerar mig..

Jag tycker absolut inte att det är galenskap eller någon jävla penisförlängare. Att lägga tre gånger så mer än vanliga svensson på sin absoluta favorithobby är ju helt vanligt som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
Jag är snickare.

Å fan, egen företagare? Jag ska nog ochså bli snickare;)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
880 000 för en bil, vilken galenskap.

Det är ingen "bil" det är för fan en porsche 911 GT2.

Permalänk

Solklart att man vill ha en 911 GT2 CS. Om jag hade råd (vilket jag aldrig kommer att ha.. ) så skulle man ju utan tvekan köpa en sådan, eller någon annan bil som är lite hårdare. Vill man bara ha en autobahn bil med bra komfort kan man köpa en Audi S8 eller en Merc S-klass. Nä, här är det en byggnadsställning där bak ifall man välter och lättat ja.. allt. Det lustiga är väl att man får betala så mycket mer för att dom ska ta bort prylar från bilen. Även om dom lättar en del också, så det jämnar väl ut sig.. och lite till.

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Gillar din nya leksak:) Hoppas ni får mycket kul ihop!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Hoppas att du rastar den lite på Knutan sen bara

Visa signatur

Amd 64 3500+ winchester, MSI k8neo 2 platinum, Leadtek GeForce 6800 Gt **** Asus G2S, Core2duo T7500 santa rosa, 2 gb ram, GeForce 8600 gt 256 mb ddr3.

Permalänk

Tack för alla trevliga kommentarer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av flraer
Hoppas att du rastar den lite på Knutan sen bara

Den kommer rastas på knutan det den är köpt till. Bor bara ett par km från knutan sen blir det 2-3 ringen besök med.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Plötsligt kände SweClockers medlemmar att det deras e-penis trots allt inte var allt för stort

Permalänk
Medlem

Behövde något att leka med vid TVn.

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
[url.]http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...[/url]

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Du har precis köpt min drömbil! Grattis!

Finns det ACC i GT2.orna alltså? Trodde dom var strippade på all extrautrustning.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mafnus
Du har precis köpt min drömbil! Grattis!

Finns det ACC i GT2.orna alltså? Trodde dom var strippade på all extrautrustning.

Tackar

Ja, det finns ACC och stereo men inte mkt mer än så. Finns GT2 utan clubsport paket med och dom är mer komfort betonade.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Trevlig bil.
Men är inte det den som brukar kallas för widowmaker?

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Hedersmedlem

Inget mer offtopic, tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Inget mer offtopic, tack.

Du brukar inflika detta vid helt omotiverade tillfällen, som nu t ex, det är ju inte direkt som att tråden är på väg att spåra ur. Eller åtminstone så var det inte det innan du tittade in.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

EDIT: Sorry, jag blev lite offtopic.

Visa signatur

Søk på "BjoKib" på Spotify om du gillar Progressive House / Deep / Trance.

Permalänk

Får min bärbara i morgon, riktigt fin liten sak tycker jag. Kommer återkomma med en recension på den under helgen tror jag.

Åh äntligen en som fattat att det inte ska vara massa jäkla läderstolar och alcantaratak i en porsche! Ju närmare 917/956 en porsche är desto bättre:)!
Själv är man ännu lyckligare lottad än vad du är eftersom min favorit är 930, blir inte så dyrt för mig:) Snyggare röv finns inte varken på kvinnor eller bilar!