Permalänk
Medlem

fin bil - ruskigt fult bromsljus

Permalänk

Tror inte din röv är snyggare så tyst:) Nej men bilden var inte den bästa, vinkeln är bra men bilden är på en från USA, dessa hade röda ändar medans de europeiska hade oranga blinkers. En del står det ju även "PORSCHE" på vid bromsljuset, detta gör att de ser lite finare ut.

Edit här är den jag syftar på http://www.fastlane.com.au/Custom_Shed/Porsche1.JPG

Ibland önskar jag att min flickvän hade en likadan ända, nog för att den är fin men porschens...:D

Permalänk

Mina senaste inköp

Intel Core 2 EXTREME QUAD QX6850 3.0GHz

Asus Maximus Formula SE iX38

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av YamahaJojje
http://i113.photobucket.com/albums/n218/PHILUREN/20070814-DSC...

Förra ägaren som fottat. Min nya leksak

Jättegrattis! Ha så kul. Låter bra att du ska använda den också - ett sådant där monster ska inte stå och damma i ett garage.

Å andra sidan dog den här tråden lite nu, det känns så larvigt att lägga in sina små inköp efter din post.

Men jag gör ett fösök i alla fall:

4st biljetter till Iron Maiden i sommar. Lyckades fånga dem via Ticnet faktiskt.

2 veckor för mig och sambon i Venezuela i mars (som vanligt ).

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fastforward

http://www.ving.se/MytImages/HotelPart/PMVYAQP1001_1_49.jpg
2 veckor för mig och sambon i Venezuela i mars (som vanligt ).

Det där stället ser sjukt bra ut för kitesurfing Antar att det är dyrt att åka dit?

//Henrik

Visa signatur

Workstation: -€ Corsair Carbide 500R -€ DFI DK X58 -€ Intel Core i7 920 -€ 2 X GTX670 SLI

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtihenke
Det där stället ser sjukt bra ut för kitesurfing Antar att det är dyrt att åka dit?

//Henrik

Hehe, jo det går säkert bra att kitesurfa där men som tur för oss vindsurfare är det förbjudet annat än i en liten strandremsa i början av stranden. Kajtarna håller mest till på en ö en bit därifrån. Flyg kostar typ 9000:- t.o.r. så det är väl inte gratis precis - men värt varenda krona.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

En resa till L.A ... åker på lördag

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk

Dock till pc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Får min bärbara i morgon, riktigt fin liten sak tycker jag. Kommer återkomma med en recension på den under helgen tror jag.

Åh äntligen en som fattat att det inte ska vara massa jäkla läderstolar och alcantaratak i en porsche! Ju närmare 917/956 en porsche är desto bättre:)!
Själv är man ännu lyckligare lottad än vad du är eftersom min favorit är 930, blir inte så dyrt för mig:) Snyggare röv finns inte varken på kvinnor eller bilar!
http://farmersautomotive.com/images/Porsche930a.jpg

Eh dom där california gummibumpersen är det fulaste som kan sitta på. Dom mindre europeiska är så mycket snyggare.

Permalänk

Sa faktiskt att det var en USA-modell om du läser ovan:) Skrev också att den europeiska (den vanliga) modellen är mycket snyggare. Jänkarna har så jäkla taskig smak så de ville tydligen ha de där tumörerna bak så de kan bumpa andra när de parkerar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Du brukar inflika detta vid helt omotiverade tillfällen, som nu t ex, det är ju inte direkt som att tråden är på väg att spåra ur. Eller åtminstone så var det inte det innan du tittade in.

§11

Du som redan har 3 varningar bör nog följa reglerna extra noga.

Permalänk
Medlem

Fick precis:

Permalänk

YamahaJojje: Underbar bil du köpt, se bara till att den inte lurar av dig körkortet lika fort som förra ägaren

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seth-Enslow
YamahaJojje: Underbar bil du köpt, se bara till att den inte lurar av dig körkortet lika fort som förra ägaren

Haha jag har redan haft den längre än han hade den innan han blev av med det och jag har redan varit av med mitt ett par ggr så gör allt för att undvika det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sucker121
Sa faktiskt att det var en USA-modell om du läser ovan:) Skrev också att den europeiska (den vanliga) modellen är mycket snyggare. Jänkarna har så jäkla taskig smak så de ville tydligen ha de där tumörerna bak så de kan bumpa andra när de parkerar.

Du har inte skrivigt något om det men visst;)

Permalänk
Avstängd

har inhandlat lite denna veckan..
detta är allt jag kan komma ihåg tyvärr. det är lite mer än detta

en diet... (lite överviktig för två veckor sen ^^ men jag är glad 11kg mindre på 2 veckor

en powerball som underhållning under natten ^^

ARCTIC SILVER ARCTICLEAN KIT

Corsair XMS2 Xtreme TwinX DDR2 PC6400/800MHz CL4 2x1GB

talar för sig själv

flickvännen behövde en ny(are) bil >.>

scyte katana 2

ARCTIC SILVER CERAMIQUE

syncmaster 226bw 22"

spinpoint 320gb 16mb

revoltec sata kabel vinklad blå uv

antec nine hundred

samsungSH-S203N brännare med lightscribe

underbar kultstämplad filmserie hellt änkelt ett måste i samlingen

Gigabyte GA-M57SLI-S4

glömde säga att denna är förhandsbokad me XD

Visa signatur

/RainesXenox\ [eac]MasterZerg(P_1)
Amd x2 6000+ | scyte katana 2 | Gigabyte GA-M57SLI-S4 | TwinX DDR2 PC6400 CL4 4x1GB | xfx geforce 8800 gts 640mb | Logitech G11 | Razer Copperhead | spinpoint 320gb 16mb | antec nine hundred | syncmaster 226bw 22" | Apevia ATX-AS520W

Permalänk
Medlem

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem

Fick precis min minnen.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk

Mina nya koss

När jag ändå köpte koss hörlurarna fick jag för mig att köpa mig ett nytt handsfree set till min m600i.

Sony Ericsson HPM-82

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

SE T650

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk

crysis..

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kryten
Angel One:
http://www.maxs-sport.com/UserFiles/Image/2006/Angel%20One/An...

En fin pickadoll, sålde min för ett tag sen :/ Vart lirar du?

Visa signatur

Vän av ordning.

Permalänk
Medlem

iPhone var det senaste inköpet för mig

Permalänk
Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.

Permalänk
Medlem

Senaste var nog en overdrivepedal till basen. Är ganska nöjd med den, även om jag inte hunnit prova så mycket i replokalen än

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk

Till lappyn

Permalänk
Medlem

Cooler Master 4-in-3

Corsair 2GB DDR2 PC6400 XMS2 XTREME (2X1GB) HEATZINK

Visa signatur

"Vi har vattenklosetten här som ju nu för tiden är en given del i det svenska folkhemmet. Förr så gjorde man det utomhus men nu i dessa dagar med våra verandor och campingbord så vill vi gärna äta ute och bajsa inne." - Bertil Svensson

Permalänk
Sötast

Multibrackets 108" Motoriserad ProjektionsDuk

Permalänk
Medlem

Senaste grejerna jag köpte denna månaden:
Xbox 360

iPhone

Dator:
Asus V3-P5945G Barebone
C2D E4500
2GB Corsair 667MHz
Seagate Low profile 250GB 7200rpm SATA
Samsung SH-S203B SATA dvdbrännare

FSC L22W-3 22" monitor

TV: En tjock-tv för 800:-
Panasonic TX-32PK25F

Permalänk
Visa signatur

Vår ande då den djupnar är livets breda älv.
Den väg du går allena för bort ifrån dig själv.