Hur mycket skulle du betala?

Permalänk

Hur mycket skulle du betala?

Vet ej om tråden ligger i rätt avdelning, men jag tycker det. Är det fel får väl någon moderator flytta't.

Till saken, undrar hur mkt ni skulle ge för mitt Sapphire Radeon x1950PRO 512mb PCI-E .. ? Nypris betalade jag 1330kr...

Aldrig haft problem med kortet, och finns iaf 8månaders garanti kvar.

Så, hur mkt skulle ni va villiga att ge?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

femhundring. HD3850 kostar ungefär som det kortet gjorde för dig nypris och är ungefär tre ljusår bättre.

Permalänk

Jaja Men borde ju få typ 800kr på blocket, till nån vilsen stackare?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

700 med frakten inkluderad.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk

runt 700

Permalänk

Lägg ut den för mer än vad du tänkt dig.
Det prutas ju alltid en massa på blocket.

Permalänk
Avstängd

900-1000 kr på blocket är väl vad man kan ta om man vill få det sålt relativt snabbt.

1200 kr sålde en god vän till mig sitt kort för ett par veckor sedan för. Men det var nog mest en kombination av tillfällighet och tur att någon köpte det.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk

Jaa, hade väl tänkt mig runt 900-1000kr ...

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Enkelt uttryckt: Halva nypriset....gäller de flesta saker.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk

Är det tillåtet att lägga ut annons här på swec, även om man bara vill "kolla intresse" ?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Hedersmedlem

Tråden ligger rätt tycker jag.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NickePicke
Är det tillåtet att lägga ut annons här på swec, även om man bara vill "kolla intresse" ?

Hur menar du? Funderar du på att lägga ut en annons i 'marknad' fast inte sälja?
Ingen kan väl hindra dig från att låta bli att sälja men det är väl inte så bra för marknaden i helhet om inte folk säljer det de lägger ut på annons.
Men om du lägger ut den för ett pris du tycker är vad du vill ha för det och någon har intresse, då är det väl rimligt att sälja det också?

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

altså 650 spänn inget mer sålde mitt 7900gtx för 1.1k å det är typ 3 ggr bättre än de dära...

Visa signatur

E2160 @ 3,2 , scyte infinity, p35 ds3, 4gb corsair 800mhz, Sapphire 5850 1gb. Intel x-25 V 40gb, 1x western digital black. /laptop amd x2 2.2ghz 3gb 5730.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mäki
altså 650 spänn inget mer sålde mitt 7900gtx för 1.1k å det är typ 3 ggr bättre än de dära...

Det är det verkligen inte. Snarare 10-15%.

Tycker tråskaparen är rätt inne och håller med honom om 900-1000 kr är ett lagom pris på Blocket. Lägg däremot inte ut det för den summan på denna sidan. Det lär inte bli sålt då.

Här på Swecklockers har de flesta mycket mera koll på priser och prestanda.

Visa signatur

-C2D 6850 2.9tb 8GB ATI 40" LCD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av swedishpro
Det är det verkligen inte. Snarare 10-15%.

Tycker tråskaparen är rätt inne och håller med honom om 900-1000 kr är ett lagom pris på Blocket. Lägg däremot inte ut det för den summan på denna sidan. Det lär inte bli sålt då.

Här på Swecklockers har de flesta mycket mera koll på priser och prestanda.

Ja, det var så jag tänkte också..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aqualize
Tråden ligger rätt tycker jag.

Hur menar du? Funderar du på att lägga ut en annons i 'marknad' fast inte sälja?
Ingen kan väl hindra dig från att låta bli att sälja men det är väl inte så bra för marknaden i helhet om inte folk säljer det de lägger ut på annons.
Men om du lägger ut den för ett pris du tycker är vad du vill ha för det och någon har intresse, då är det väl rimligt att sälja det också?

Ja, du har rätt Tänkte lite wierd där. Grejen är att ska i så fall byta det mot ett 8800GT, men som alla vet finns ju typ inga att få tag på.
Men det löser sig. (kanske )

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Tradera finns ju också

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robs
Tradera finns ju också

Hehe, de e sant.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!