Permalänk

Acer Aspire 5920G

Positiva och negativa tankar om den här tack

Skärm
15.4"
Skärmtyp
1280x800 CrystalBrite
Processor
Intel Core2Duo
Processorhastighet
T7500, 2.2Ghz, 667Mhz, 4MB Cache
Minne
2GB
Max minne
Max 4GB
Minnestyp
2x1024MB, DDR2 667Mhz
Hårddisk
250GB
Hårddisktyp
SATA 5400rpm
Grafikkort
nVidia GeForce 8600M GT 512MB
Ljudkort
Ja, standard 16-bitars
Modem
Ja, 56k v.92
Optisk enhet
DVD±RW (+R Dual Layer)
Pekdon
Touchpad
Tangentbord
Svenskt tangentbord
Nätverk
10/100/1000Mbit
WLAN
802.11 a/b/g/Draft-N
VGA
Ja, 1st
DVI
Nej
HDMI
Ja
USB
4st USB 2.0
FireWire
Ja, 1st
TV-ut (svhs)
Ja
Bluetooth
Ja
Kortläsare
Ja, 5-i-1
Expansionsplatser
1st ExpressCard/54
Webbkamera
Ja, 0.3 Megapixel
Operativsystem
Windows Vista Home Premium
Nätadapter
90 Watt
Batterityp
8-cells litiumjonbatteri
Ungefärlig batteritid
3.5 timmar
Medföljande program
Norton Internet Security (60 dagars testversion)
Medföljande tillbehör
Nätadapter
Mått (BxHxD)
364 x 44 x 270mm
Vikt
3.1kg
Garanti
1 år

Är 9990 ett rimligt pris?

Permalänk
Medlem

jag har köpt den fick den för 8990kr kolla på http://www.dustinhome.se/pd_5010141318.aspx

så sparar du ca 1000kr man ska inte betala mer än man behöver frakt tillkomer med 39kr ^^

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk

joo såg de där
skriv vad du tycker om den när du får den ;D

Permalänk
Medlem

ska skee. får den någon gång i veckan nu så jag ska llt återkoma med en liten utvärdering av den.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

Jag är nöjd

+bra pris när jag köpte <8000
+bra batteri tid.
+blir inte så varm.
+känns kanska solid.
+ok spel prestanda.

-knapparana till touchpaden är högljudda.
-volym rullen rullar lite galet.
-tung
-acers bloatware men dom kan man uninstallera.

Tips. Man kan startta "Acer media center" utan Vista, ser ut att starta nån snik version av XP, från "gubbe" knappen ovanför touch media knapparana på högersidan.
Står säkert i manualen men vem läser sånt... Om ni lyckas få dit codecs för att se xvid/divx sriv här, har inte orkat leka med den.

Kan vara värd att överväga Dell XPS1530(har 8600GT DDR3) eller en Zepto istället för Acern då man kan välja Penryn processor och bättre skärm.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoClue
Jag är nöjd

+bra pris när jag köpte <8000
+bra batteri tid.
+blir inte så varm.
+känns kanska solid.
+ok spel prestanda.

-knapparana till touchpaden är högljudda.
-volym rullen rullar lite galet.
-tung
-acers bloatware men dom kan man uninstallera.

Tips. Man kan startta "Acer media center" utan Vista, ser ut att starta nån snik version av XP, från "gubbe" knappen ovanför touch media knapparana på högersidan.
Står säkert i manualen men vem läser sånt... Om ni lyckas få dit codecs för att se xvid/divx sriv här, har inte orkat leka med den.

Kan vara värd att överväga Dell XPS1530(har 8600GT DDR3) eller en Zepto istället för Acern då man kan välja Penryn processor och bättre skärm.

kollade på Zepto Znote 3415W på zeptoexperten.se med T8100 processorn 2.1GHz och 4gb minne (kräver 64bit OS) samt om du vill ha 500GB hårddisken så får du vänta tills i juni på att få datorn men då kostar den 9093kr och skärmen tror jag inte är bättre men det är ju upp till var och en vad dom tycker men jag tror teckniken är ungefär detsamma på dom bara annat namn/tillverkare.

samt den 5920G jag köpte hade T7500 2,2GHz samt 512mb GDDR2 versionen av 8600GT den du har är 256mb, men har den GDDR3?

Edit: samt att zepton bara är 0.2kg lättare samt att den ser ut som vilken Notebook som helst samt att bateritiden är lite sämmre.

Edit: nu kom SMS:ett med avi nummret ska åka ner till postkontoret nu och hämta ut det yay ^^

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zedarion
kollade på Zepto Znote 3415W på zeptoexperten.se med T8100 processorn 2.1GHz och 4gb minne (kräver 64bit OS) samt om du vill ha 500GB hårddisken så får du vänta tills i juni på att få datorn men då kostar den 9093kr och skärmen tror jag inte är bättre men det är ju upp till var och en vad dom tycker men jag tror teckniken är ungefär detsamma på dom bara annat namn/tillverkare.

Zepton kan man få med 14,1" WXGA+ 1440x900 (6224W),
XPS1530 kan man välja mellan:
15,4-tums Widescreen™ WXGA (1 280x800) TFT-skärm (220 nit) med TrueLife™
15,4-tums widescreen WXGA+ (1440x900) TFT-skärm med TrueLife™
15,4-tums UltraSharp™ widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT-skärm med TrueLife™
15,4-tums WUXGA (1 920 x 1 200) TFT-widescreenskärm med TrueLife™

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zedarion
samt den 5920G jag köpte hade T7500 2,2GHz samt 512mb GDDR2 versionen av 8600GT den du har är 256mb, men har den GDDR3?

mmm min har lite sämre processor och grafikkort(256mb GDDR2). Men köpte den strax efter jul.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zedarion
Edit: samt att zepton bara är 0.2kg lättare samt att den ser ut som vilken Notebook som helst samt att bateritiden är lite sämmre.

6224w är enligt specs 0.75kg lättare, ja Acern har rigtigt bra batteritid

Glömde också säga att högtalarna på 5920G är mycket bättre än på medel laptops.

Visa signatur

Desktop: i7 2600k @ 4.2GHz, RX480, z77-MPOWER, 16GB DDR3, 120GB+240GB SSD, 3TB HDD, FD R4, 750W
Laptop: Asus x550J + MSI GE620DX | Mobil: Nexus 6P + Nokia X2 DS | Konsol: PS4, PS3 & PSVita

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NoClue
Zepton kan man få med 14,1" WXGA+ 1440x900 (6224W),
XPS1530 kan man välja mellan:
15,4-tums Widescreen™ WXGA (1 280x800) TFT-skärm (220 nit) med TrueLife™
15,4-tums widescreen WXGA+ (1440x900) TFT-skärm med TrueLife™
15,4-tums UltraSharp™ widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT-skärm med TrueLife™
15,4-tums WUXGA (1 920 x 1 200) TFT-widescreenskärm med TrueLife™

mmm min har lite sämre processor och grafikkort(256mb GDDR2). Men köpte den strax efter jul.

6224w är enligt specs 0.75kg lättare, ja Acern har rigtigt bra batteritid

Glömde också säga att högtalarna på 5920G är mycket bättre än på medel laptops.

japp glömde säga det där med subwoofern oxå. men nu har jag den i min hand och den håller på att sätta in Vista just nu vilket jag kommer göra en backupp på och sedan kicka ut för att köra XP sedan ^^

Edit: det första som slår mig när jag har haft på den är hur kall den är bara Hårddisken i vänstar hörnet som blir något sådär varm annard så är i alla fall det yttre svalt så man kan ha den i knätt alltså en Laptop och inte en Notebook. har inte testat något spel med den så vet inte om den blir extremt varm medans man spelar
men ska testa efter jag har smällt i XP i den

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk

de låter ju bra de där ^^

jag är lite småtaggad å beställa en ;P

Permalänk
Medlem

jag säger bara en sak och det är WoW och då menar JAG WoW och inte WOW som i utropet man säger av häpnad utan spelet för jag kör den på ganska bra inställningar och har en FPS på 50-60 beroende på var man är tror jag var i ogrimar och den pendla mellan 59-60FPS så WoW går sannerligen att spela på denna dock så hade jag överklockat grafiken lite men alltså det går som smort stora raid inga problem säger jag och skulle FPS:en dropa till under 24fps (vilket är lika stor chans som att dronten skulle komma tillbaka) så kan man dra ner lite till på grafiken utan att det ser för hemskt ut. WC3 inga problem där heller enda kruxet är att den inte stöder 1280x800 utan du får nöja dig med 1024x768 och allt ser litet och fet ut om man inte kör i window mode men då blir det lite väll lite för min smak får se om jag kan lösa det på något sätt synnd att skärmen inte stöder mellantinget mellan 1280x800 och 1024x768 då hade det kanske inte sett som om en massa cartmans prang runt i den.

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zedarion
jag säger bara en sak och det är WoW och då menar JAG WoW och inte WOW som i utropet man säger av häpnad utan spelet för jag kör den på ganska bra inställningar och har en FPS på 50-60 beroende på var man är tror jag var i ogrimar och den pendla mellan 59-60FPS så WoW går sannerligen att spela på denna dock så hade jag överklockat grafiken lite men alltså det går som smort stora raid inga problem säger jag och skulle FPS:en dropa till under 24fps (vilket är lika stor chans som att dronten skulle komma tillbaka) så kan man dra ner lite till på grafiken utan att det ser för hemskt ut. WC3 inga problem där heller enda kruxet är att den inte stöder 1280x800 utan du får nöja dig med 1024x768 och allt ser litet och fet ut om man inte kör i window mode men då blir det lite väll lite för min smak får se om jag kan lösa det på något sätt synnd att skärmen inte stöder mellantinget mellan 1280x800 och 1024x768 då hade det kanske inte sett som om en massa cartmans prang runt i den.

Warcraft 3 kan du själv välja vilken upplösning det ska köras i genom att ändra i en fil. Vilken det var dock minns jag inte, det får du googla upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mortac
Warcraft 3 kan du själv välja vilken upplösning det ska köras i genom att ändra i en fil. Vilken det var dock minns jag inte, det får du googla upp.

japp hitta en sida men den säger ändå att den kommer att vara utdragen ändå i slutändan.

"The aspect ratio
Unfortunately there is no way of changing the view's aspect ratio in Warcraft 3, it is locked to 4:3 no matter what resolution you run in. Widescreen resolutions can still be a good idea if you don't mind the stretched image, or if you have a Widescreen TFT monitor and want to play War 3 in it's native resolution."

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

Beställde en AS5920G idag, hoppas den kommer innan helgen. Blir och testa några spel och se om den slår min gamle stationära burk (AMD3400+, 7600gt AGP) , det borde den ju göra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Si1ver
Beställde en AS5920G idag, hoppas den kommer innan helgen. Blir och testa några spel och se om den slår min gamle stationära burk (AMD3400+, 7600gt AGP) , det borde den ju göra

hade oxå en stationär burk en gång men ungeför samma spec fast jag hade en AMD 64 X2 3800+ och ett ASUS 7600GT och jag kan säga att 5920G kommer nog att vara litte vassare vet inte med hur mycket men den kommer inte att vara sämmre i alla fall. fast den stationära jag har nu kanske den inte slår en Core2Duo E6700 2.66Ghz övercklockad till 3Ghz samt ett X1950pro 512mg fast ett GeForce kort är ju bättre men kanske inte den mobila sorten samt att den har 800MHz RAM-Minnen och snabbare hårddiskar.

Edit: ok hittat en lite irreterande sak som alla 5920 ägare måste göra när dom får den:
uppdatera biosen till version 3811 annars får ni problem med tagentbordet som strejkar och inte vill skriva men det tar max 5 min och är bara att klicka på ca 3 knappar så är det fixat. finns read me finns med vilket av dom 2 programen man ska använda

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

ok!
tack, bra och veta

Permalänk
Medlem

Nytt pris..

Hallo, jag är sugen på en laptop nu under sommarn och såg att Siba ska rea ut denna för 6999. Någon som kan säga om den är värd det i dagens läge? Och någon som vet hur stor chans man har att det är 8-cells varianten (enligt acers hemsida finns den med 6 och 8-cellsbatteri samma modell). men kan man anta att de nya bara har 8-cellsbatteri och det är äldre varianter av modellen som har 6-cellen?

Eller finns det bättre alternativ om man som jag vill ha en relativt bra processor, 250gb+, minst 128mb dedikerat grafikminne och gärna bra batteritid?

Permalänk
Medlem

Jag minns inte vad jag gav för den men oj så missnöjd jag var. Det mesta var nog Windows Vistas fel och de förbankade touch-knapparna runt tangentbordet. Jag var på de hela tiden. De gick som tur vara att deaktivera men ett tag var jag inne på att utnyttja returrätten trots en återställningsavgift på tusenlappen. Nu när jag kollar hårdvaruspecen förvånas jag lite av att jag spelade både CoD och BF2 på den.

Men varför detta plötsliga intresse och trådlyft?

Jag har den kvar! Den har legat på hyllan här och nu när jag startar upp den (Den startar! Den håller laddning! Jag! Kommer! Ihåg! Lösenordet! Till! Admin-profilen!) ser det ut att vara första starten sedan 2014. Jag fick en ingivelse att jag skulle försöka få in Windows 7 på den. I med en överbliven 240GB SSD och 10 timmar senare, efter datadump, genom trasiga ISO, fel partionstyper, dålig USB-sticka, felformaterad ny USB-sticka, så är den igång! Nu visar Aktivitetshanteraren plötsligt 2 kärnor och alla 64 bitar utnyttjas. Jag blir lite lätt chockad över hur snabbt den startar från SSD. Jag har tittat runt lite efter större minnen men det blir snart dyrt. I specen listas max 4 GB men det är väl med original 32bit OS kan jag tänka? Borde fungera med 8 GB men de 4 GB-stickor jag hittar vill man ha 1000 kr styck för. Svettigt... Än så länge ha återupplivandet varit i praktiken gratis. Nu väntar ett skyddat liv utan internet-access där den får streama MP3:or från NAS:en och stå för underhållningen i verkstan.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av patjo:

Jag minns inte vad jag gav för den men oj så missnöjd jag var. Det mesta var nog Windows Vistas fel och de förbankade touch-knapparna runt tangentbordet. Jag var på de hela tiden. De gick som tur vara att deaktivera men ett tag var jag inne på att utnyttja returrätten trots en återställningsavgift på tusenlappen. Nu när jag kollar hårdvaruspecen förvånas jag lite av att jag spelade både CoD och BF2 på den.

Men varför detta plötsliga intresse och trådlyft?

Jag har den kvar! Den har legat på hyllan här och nu när jag startar upp den (Den startar! Den håller laddning! Jag! Kommer! Ihåg! Lösenordet! Till! Admin-profilen!) ser det ut att vara första starten sedan 2014. Jag fick en ingivelse att jag skulle försöka få in Windows 7 på den. I med en överbliven 240GB SSD och 10 timmar senare, efter datadump, genom trasiga ISO, fel partionstyper, dålig USB-sticka, felformaterad ny USB-sticka, så är den igång! Nu visar Aktivitetshanteraren plötsligt 2 kärnor och alla 64 bitar utnyttjas. Jag blir lite lätt chockad över hur snabbt den startar från SSD. Jag har tittat runt lite efter större minnen men det blir snart dyrt. I specen listas max 4 GB men det är väl med original 32bit OS kan jag tänka? Borde fungera med 8 GB men de 4 GB-stickor jag hittar vill man ha 1000 kr styck för. Svettigt... Än så länge ha återupplivandet varit i praktiken gratis. Nu väntar ett skyddat liv utan internet-access där den får streama MP3:or från NAS:en och stå för underhållningen i verkstan.

<Uppladdad bildlänk>

Behöver inte vara 32 bit gränsen, kan vara gräns även för BIOS:en.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Behöver inte vara 32 bit gränsen, kan vara gräns även för BIOS:en.

Du verkar ha rätt, chipset stöder bara 4 GB.

https://www.intel.com/Assets/PDF/datasheet/316273.pdf

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av patjo:

Jag minns inte vad jag gav för den men oj så missnöjd jag var. Det mesta var nog Windows Vistas fel och de förbankade touch-knapparna runt tangentbordet. Jag var på de hela tiden. De gick som tur vara att deaktivera men ett tag var jag inne på att utnyttja returrätten trots en återställningsavgift på tusenlappen. Nu när jag kollar hårdvaruspecen förvånas jag lite av att jag spelade både CoD och BF2 på den.

Men varför detta plötsliga intresse och trådlyft?

Jag har den kvar! Den har legat på hyllan här och nu när jag startar upp den (Den startar! Den håller laddning! Jag! Kommer! Ihåg! Lösenordet! Till! Admin-profilen!) ser det ut att vara första starten sedan 2014. Jag fick en ingivelse att jag skulle försöka få in Windows 7 på den. I med en överbliven 240GB SSD och 10 timmar senare, efter datadump, genom trasiga ISO, fel partionstyper, dålig USB-sticka, felformaterad ny USB-sticka, så är den igång! Nu visar Aktivitetshanteraren plötsligt 2 kärnor och alla 64 bitar utnyttjas. Jag blir lite lätt chockad över hur snabbt den startar från SSD. Jag har tittat runt lite efter större minnen men det blir snart dyrt. I specen listas max 4 GB men det är väl med original 32bit OS kan jag tänka? Borde fungera med 8 GB men de 4 GB-stickor jag hittar vill man ha 1000 kr styck för. Svettigt... Än så länge ha återupplivandet varit i praktiken gratis. Nu väntar ett skyddat liv utan internet-access där den får streama MP3:or från NAS:en och stå för underhållningen i verkstan.

<Uppladdad bildlänk>

Skrivet av jnsson:

Behöver inte vara 32 bit gränsen, kan vara gräns även för BIOS:en.

Skrivet av patjo:

Du verkar ha rätt, chipset stöder bara 4 GB.

https://www.intel.com/Assets/PDF/datasheet/316273.pdf

Grabbar, detta är ett inlägg från 2008 ...
🤣

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Grabbar, detta är ett inlägg från 2008 ...
🤣

Jag vet! Jag svarade på inlägget som var gjort idag, inte inläggen från 2008. Kolla på inläggets datum så ser du att det är gjort idag, det jag citerade

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Grabbar, detta är ett inlägg från 2008 ...
🤣

När tror du jag köpte datorn?? Dagens ungdom...

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem

Det kanske skiter sig ändå, när jag skulle aktivera erfar jag att jag fått tag på en Enterprise-iso som inte funkar med nycklarna jag hade sparade. Jaga rätt på rätt iso bland gamla hårddiskar och göra om hela installation. Då är inte nyckeln giltig för aktivering. WTF?? Har provat köpa en ny nyckel så får vi se vem som blir scammad.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av patjo:

När tror du jag köpte datorn?? Dagens ungdom...

Ok farfar(far?far?far?...)...

Har du hört talas om mer modern teknik? Gammal teknik som laptops kan ha läckta kondensatorer eller batterier som kan vara allmänt farliga.

Det är lite som gamlingar som har fått demens.

Förstår du farfar(far?far?far?...)?

😉

Permalänk
Medlem
Skrivet av friArsenik:

Ok farfar(far?far?far?...)...

Har du hört talas om mer modern teknik? Gammal teknik som laptops kan ha läckta kondensatorer eller batterier som kan vara allmänt farliga.

Det är lite som gamlingar som har fått demens.

Förstår du farfar(far?far?far?...)?

😉

Har du samma höga kvalitet IRL?

😉

Permalänk
Medlem

Efter att ha installerat KB3138612 gick det att aktivera. Nyckeln jag köpte var dock blockerad av Microsoft, däremot fungerade en av mina gamla.

Skrivet av friArsenik:

farfar(far?far?far?...)

Arsenik är dåligt för dig.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen

Permalänk
Medlem

Farfar är så imponerad av vad den lilla elektronhjärnan ändå klarar av att han skickat efter 2x2GB RAM och en T7700 för en 50-procentig ökning av primärminne och 33-procentig ökning av arbetstakt. Möjligen har framtiden även en GPU-uppgradering i sitt sköte.

Visa signatur

Vill bli datornörd igen