Följ Black Week på SweClockers

Sony Ericsson Xperia X10 3,795kr

Permalänk
Medlem

Sony Ericsson Xperia X10 3,795kr

jag sökte lite på mobiler och hittade Sony Ericsson Xperia X10 för 3,795kr (!!), den kostar ca 6000+ enligt prisjakt. så vad är haken ??
http://www.widebase.se/product_info.php?products_id=1090

Permalänk
Medlem

haha, visste att denna tråd skulle dyka upp ^^

har för skojs skull beställt en via postförskott, får se om något dyker upp, min polare jobbar på utlämningsstället där jag hämtar posten, öppnar den och kollar om det ens dyker upp något ^^

haha sjukt att X2 kostar 5500kr, och även den finns i lager, detta är SKUMT, tror de nån idiot som sitter där o driver...

http://www.widebase.se/product_info.php?products_id=1091

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

kan alltid hoppas att det är någon dum person som inte vet hur mycket den svenska valutan är värd =D

Permalänk
Medlem

telefonen finns inte ens ute för försäljning... visst finns kanske demo-ex här o där men iaf.. beställde precis 2 till bara för att ^^

Visa signatur

GAMING
G60SD OLED|NR200P|SF750|ROG STRIX B650E-I|RYZEN 7800X3D|DOMINATOR TITANIUM RGB 32GB|RTX 4090 XLR8|990 PRO 2TB|PLAYSTATION 5
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

hehe (hoppas du delar med dig om det är riktigt... ) =D

Permalänk
Medlem

haha nu är mobilen tillfälligt slut, LOL

Visa signatur

GAMING
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

som jag sa, du måste dela med dig (till mig) om du får en äkta i brevlådan =D

Permalänk
Medlem

sålänge min blir gratis så visst

Visa signatur

GAMING
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

hehe, har den en (kommer ha) kapacitiv eller resistiv skärm ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av genii
hehe, har den en (kommer ha) kapacitiv eller resistiv skärm ?

som iPhone

Visa signatur

GAMING
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem

som har ?? =D (hatar iPhone...)

Permalänk
Medlem

kapacitiv

Visa signatur

GAMING
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Relik 📜
Citat:

Lite offtopic, sorry för det..
Hur kan du skriva att du hatar iPhone när du inte ens vet något så basic som vilken skärmtyp den har?

OnT: Intressant.. Kul att se vad som händer.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Citat:

Kapacitiv

Edit: där hann nog alla före

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk

iPhone (och X10) har kapacitiva skärmar. Funkar alltså med fingret, men inte med penna.

Beställde också en X10...rätt säker på att den inte kommer gå igenom, dock.

Permalänk
Medlem

Luktar bluff, ser att sidan omregistrerats den 17/12-09

http://www.iis.se/domaner/free/whois/?token_time=1261341203&t...

Senast ändrad 2009-12-17
Här visas datumet då den senaste ändringen kring domänen skedde i .SE:s register. Ändringen kan till exempel vara att man bytt registrar, namnserver, innehavare eller kontakter.

Permalänk
Medlem

låt de va en bluff, förlorar ju inget på det

Visa signatur

GAMING
MEDIA
AM6B+|OLED77S90C|HT-A9M2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lezziter
Lite offtopic, sorry för det..
Hur kan du skriva att du hatar iPhone när du inte ens vet något så basic som vilken skärmtyp den har?

vet inte riktigt... kanske för att den är väldigt ful (imo).. och när jag väl hatar något så är det svårt att ändra på =D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gilgamesh

men om det inte är det vinner du mycket på det...

Permalänk
Medlem

Märklig sida

De säljer iPhone 16GB vit för 5795:-, medan den svarta kostar 7695:-...

De har också - 2 i lager av den vita...

Gillar också : "Låt oss se vad vi har här." när man klickar på en tillverkare

Permalänk
Medlem

Hur har det gått? Någon som fått någon telefon?

/R

Permalänk
Medlem

[U]Varning för Widebase / Satellite of Scandinavia och pricerunner[/U]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gilgamesh

Är lite förvirrad, jag har nämligen alltid betalat med visa kortet direkt på webben. Antar att du inte har betalat för den än? Hur kommer du betala för den? När den kommer fram? Kan man göra det?

Permalänk
Medlem

Beställ inte, detta är så uppenbart fejkat. På sin höjd får ni en prototyp som kommer bli spärrad.

Permalänk
Avstängd

Är det överdrivet billigt är det ALDRIG korrekt brukar man ju säga....

Ryktet säger 600 Euro.

Visa signatur

------------------------------------------------
Intel E6850 | abit IP35 PRO | 2GB OCZ Titanium | 8800GT | Zalman 9700 CPU Cooler | P180

Permalänk

Jag beställde en den 23e dec för skojs skull med postförskott.
Och jag ringde till dom idag och dom svarade och sa att den skulle komma in om typ 3veckor så vi får väl se om den trillar ner

[EDIT] Frågade även om priset för telefon (3854:- med postförskott) gällde när telefonen kom och det svarade han ja på.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superduperkille
Jag beställde en den 23e dec för skojs skull med postförskott.
Och jag ringde till dom idag och dom svarade och sa att den skulle komma in om typ 3veckor så vi får väl se om den trillar ner

[EDIT] Frågade även om priset för telefon (3854:- med postförskott) gällde när telefonen kom och det svarade han ja på.

Haha okej, kändes ju lite skumt skulle vara coolt om du fick den för det priset dock. Dom går ganska back på den i sådana fall!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd

Allt som är för billigt för att vara sant är en bluff.
Men tyvär förstår inte 80% av svenska folket detta och dom blir blåsta på miljoner varje år.

Permalänk
Medlem

Nu verkar det ju dock handla om postförskott så man kan kanske öppna paketet hos posten och undersöka saken närmare först?

Permalänk
Avstängd

Nej det kan man inte